• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2025 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2025 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2025 12:30

Detail zákazky Z20253084

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2025 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2025 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2025 12:30

Základné údaje

Z20253084

OF-300287

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11002389

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové obaly - spotrebný materiál

menubox, EPP pohár, EPP príbor, EPP miska

  • 39221130-7 - Nádoby na jedlo
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Jednorazové obaly
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Menubox INFINITY EPP - dvojdielny / ks 37500
2. PSM Cutlery Kit (nožík + vidlička + lyžica + obrúsok) 172 mm ks 75000
3. BIO Miska 425 biela s viečkom biela ks 25000
4. Miska hranatá s int. viečkom, PET 250ml ks 15000
5. Misky okrúhle, PP 250ml ks 30000
6. Papierový pohár 250ml   (O 80 mm) ks 30000
7. Papierova tácka biela  230 x 160 ks 30000
8. Papierova tácka biela  270 x 190 ks 15000
9. Tácka oválna ALU 54 × 36 cm ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odporúčaná teplota použitia: do 120 stupňov Odolný voči vode a mastnote Odolný voči horúcemu oleju (do 160 stupňov) Mikrovlnná rúra: ÁNO Rúra: NIE Produkt je 100% recyklovateľný Materiál: EPP-penový polypropylén (mono materiál) Hnedá farba Rozmery: 24cm x 17cm Výška: 7,8 cm
2. PSM Cutlery Kit (nožík + vidlička + lyžica + obrúsok) 172 mm - recyklovaný plast Organické jednorazové balenie (nožík + vidlička + lyžica + obrúsok). Vyrobené z bioplastickej PSM, bez obsahu ropy.
4. Miska hranatá s int. viečkom, PET 250ml, hranatá priehľadná s vekom Miska hranatá priehľadná s integrovaným viečkom udrží vaše jedlo čerstvým je vhodná na šaláty, ovocie, morské plody, omáčky, dezerty. Rozmery 11,6 x 11,2 x 4,5 cm.
5. Misky okrúhle, PP Miska 250ml - Rozmer: 38,5 x 10 cm Plastová okrúhla miska so zaobleným okrajom priehľadná. Miska je vhodná do mikrovlnnej rúry.
6. Objem pohára je 250 ml a jeho výška je 10 cm. Na uzatvorenie pohára je vhodné viečko o priemere 80mm. Poháre sú biologicky odbúrateľné a vhodné pre nápoje s teplotou medzi -25 ° C a 100 ° C.
7. - 8.  Papierové tácky na servírovanie jedál. Sú vyrobené z kvalitného a pevného papiera, ktorý je certifikovaný pre priamy kontakt s potravinami. Gramáž 310 g/m2.
9. Tácka oválna ALU 54 × 36 cm. Veľmi pevný kvalitný servírovací podnos, dokonalá imitácia nerezu. Štruktúrovaný povrch Hliníková tácka oválna na jednorazové použitie v gastronómii
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 hod.
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ).
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok,
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená,
Dodávateľ do piatich dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Súčasťou rozpisu musí byť uvedený počet balení (množstvo ks v balení), jednotková cena za belenie bez DPH a jednotková cena za balenie s DPH.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. Splatnosť faktúry je 60 dní.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a
nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že Dodávateľ ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Zároveň Dodávateľ berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Na základe medzinárodného obchodu musí byť súčasťou zmlúv: V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

26 565,26

26 565,26

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.06.2025 11:41

30.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 163
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2025 10:50 - Vstupná ponuka 26 565,00 € Cena bez DPH
30.06.2025 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 26 563,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS