36022047
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK
51324440
CENTRALCHEM, s.r.o.
Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK
Referenčné materiály 3
chemické prvky, referenčné materiály
Tovar, Služba
|
1. Referenčné materiály 3
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Amónné ióny - veľkosť balenia 500 ml |
| 2. Arzén - veľkosť balenia 100 ml |
| 3. Horčík - veľkosť balenia 500 ml |
| 4. Chlorid sodný - veľkosť balenia 80g |
| 5. Kremičitany - veľkosť balenia 100 ml |
| 6. Kremík - veľkosť balenia 500 ml |
| 7. Kremík - veľkosť balenia 500 ml |
| 8. Kyanidy - veľkosť balenia 500 ml |
| 9. Microcystin-LR - veľkosť balenia 1 ml |
| 10. Sírany - veľkosť balenia 500 ml |
| 11. TOC - veľkosť balenia 100 ml |
| 12. Chróm - veľkosť balenia 100 ml alebo 125 ml |
| 13. Hliník - veľkosť balenia 100 ml alebo 125 ml |
| 14. Chloridy - veľkosť balenia 500 ml |
| 15. štandardný roztok Dusík (Kjeldahl) - veľkosť balenia 100 ml |
| 16. Fosfor - veľkosť balenia 500 ml |
| 17. Formazínový štandard turbidity - veľkosť balenia 4xampulka=1bal. |
| 18. Chlorofyl a zo špenátu - veľkosť balenia 1mg |
| 19. Zmesný roztok PAU - veľkosť balenia 4,5 ml |
| 20. Anilín - veľkosť balenia 1 ml |
| 21. Difenylamín - veľkosť balenia 1 ml |
| 22. Fluoridy - veľkosť balenia 100 ml |
| 23. Kyanidy - veľkosť balenia 100 ml |
| 24. Šťavelan sodný - veľkosť balenia 60g |
| 25. Antimón - veľkosť balenia 100 ml |
| 26. Antimón - veľkosť balenia 100 ml |
| 27. Cín - veľkosť balenia 125 ml |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. 1000 mg/l NH4; matrica: voda | ks | 2 | ||
| 2. c=1,000g/l; matrica: 4% HNO3 | ks | 3 | ||
| 3. 1 g/l v 2% HNO3 | ks | 2 | ||
| 4. ≥99,5% | ks | 1 | ||
| 5. 1 g/l; vodný roztok | ks | 1 | ||
| 6. 1000 mg/l, vhodné pre ICP; štandardný roztok odvodený od štandardného referenčného materiálu (SRM) NIST (NH₄)₂SiF₆ v H₂O | ks | 1 | ||
| 7. 1000 mg/l; štandardný roztok odvodený od štandardného referenčného materiálu (SRM) NIST, SiO₂ v NaOH 0,5 mol/l | ks | 1 | ||
| 8. 1000 mg/l CN, štandardný roztok odvodený od štandardného referenčného materiálu (SRM) NIST, K₂[Zn(CN)₄] v H₂O | ks | 4 | ||
| 9. 10 ug/ml; matrica: metanol | ks | 1 | ||
| 10. 1000 mg/l, vodný roztok aniónu | ks | 2 | ||
| 11. 1000mg/l | ks | 4 | ||
| 12. 1 g/l, 2 % HNO3, AA štandard | ks | 3 | ||
| 13. 1 g/l, 2 % HNO3; AA štandard | ks | 4 | ||
| 14. 1000 mg/l Cl; štandardný vodný roztok- NaCl v H₂O | ks | 4 | ||
| 15. Kjeldahl Nitrogen Total TKN, 1000 mg/l | ks | 3 | ||
| 16. 1000 mg/l; vodný kalibračný roztok | ks | 5 | ||
| 17. 0; 10; 100; 1000 NTU - v ampulkách | ks | 1 | ||
| 18. biologický zdroj: špenát, quality level 200, ≥85% (HPLC), prášok | ks | 5 | ||
| 19. 10ug/ml - každý (acenfaten, acenaftylen, antracen, benzo(a)antracen, benzo(b)fluoranten, benzo(k)fluoranten, benzo(g,h,i)perylen, benzo(a)pyren, chryzen, dibenzo(a,.h)antracen, fluoranten, fluoren, indeno(1,2,3-c,d)pyren, naftalen, fenantren, pyren) ; v acetonitrile, v certan | ks | 2 | ||
| 20. 5 000 µg/ml v metanole, čistota čistého materiálu 100% | ks | 1 | ||
| 21. 5000 µg/ml v metanole, čistota čistého materiálu ≥99,9% | ks | 1 | ||
| 22. 1000 mg/l fluoridov v ultračistej vode, štandard. roztok pre IC | ks | 4 | ||
| 23. 1000 mg/kg; štandard pre IC, K₂[Zn(CN)₄] vo vysokočistej H₂O | ks | 3 | ||
| 24. volumetrický štandard; mass fraction 99,84% +/- 0,10% | ks | 1 | ||
| 25. c=1,000g/l; matrica: 2% HNO3 | ks | 3 | ||
| 26. c=1,000g/l; matrica: 5% HNO3 | ks | 1 | ||
| 27. 1,000g/l, v riedenej HNO3; vhodný pre ICP-MS | ks | 3 |
| Názov |
| I. požiadavky a súčasť predmetu zmluvy |
| I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky, t j. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR. |
| I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení. |
| I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná. |
| I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je minimálne rok pred expiráciou. V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu. |
| I.5 Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru |
| Ekvivalent musí spĺňať min. funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
| I.5a V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy - v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. |
| Objednávateľ si na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| I.5b Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy. |
| I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 OPEP verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
| I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom. |
| I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
| II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa - zuzana.balazfyova@svp.sk: položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. |
| Zároveň: Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody. Pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 tejto zmluvy. Rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. |
| Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie. |
| II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP. |
| II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov. Dodávateľ je povinný predložiť Certifikát o RM a Certifikát o CMR k jednotlivým položkám-tovarom. |
| III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru. |
| III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej a elektronickej forme. |
| III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť. |
| III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve. |
| III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný kontaktnou osobou a pracoviskom objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy. |
| III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať. |
| III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| III.7a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí Tovaru Objednávateľom, t. j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť, fakturovanú sumu, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán. |
| Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy emailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB. |
| Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Predávajúceho; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní emailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“. |
| Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry. |
| Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia. |
| Splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch. |
| III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
| III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy: |
| IV.1 Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy. |
| IV.2a Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEP poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu, za účelom overenia aktuálnosti ceny. |
| IV.2b Požaduje sa, aby v prípade, ak dodávateľ alebo objednávateľ zistí, že cena na trhu za položku je nižšia, než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, informácie o nižších cenách oznámi druhej zmluvnej strane. Dodávateľ na základe uvedeného doručí objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená (znížená) cena, zistená podľa predchádzajúceho bodu. |
| IV.2c Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov, pokiaľ dodávateľ poruší body IV.2a a IV.2b časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy. |
| IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Ostatné zmluvné podmienky sa medzi zmluvným stranami budú riadiť aktuálne platnými ustanoveniami OPEP. |
| V.1 Zmluvné strany sa pri plnení tejto rámcove dohody zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. |
| Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, |
| alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosť akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
| V.2 Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| V.3 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na emailovú adresu: lenka.okruckarybarova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými údajmi zvýraznenými farebne vo formáte. xls, ktorý Objednávateľ priložil v prílohe zákazky. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
66,00 ks
6 510,00
6 510,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2025 12:23
26.06.2025 11:00
26.06.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.06.2025 14:19 - Vstupná ponuka | 6 510,00 | € | Cena bez DPH |
| 25.06.2025 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 510,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: