36022047
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK
51324440
CENTRALCHEM, s.r.o.
Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK
Referenčné materiály 1
Chemické prvky, referenčné materiály
Tovar, Služba
|
1. Referenčné materiály
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Amónné ióny - veľkosť balenia 125 ml |
| 2. Antimón - veľkosť balenia 125 ml |
| 3. Bór - veľkosť balenia 125 ml |
| 4. Germanium - veľkosť balenia 125 ml |
| 5. Holmium - veľkosť balenia 125 ml |
| 6. Chróm 6+ - veľkosť balenia 100 ml |
| 7. Indium - veľkosť balenia 125 ml |
| 8. Kadmium - veľkosť balenia 125 ml |
| 9. Kalibračný roztok pH - veľkosť balenia 500 ml |
| 10. Kalibračný roztok pH - veľkosť balenia 500 ml |
| 11. Kalibračný roztok pH - veľkosť balenia 500 ml |
| 12. Meď - veľkosť balenia 100 ml |
| 13. Molybdén - veľkosť balenia 125 ml |
| 14. Nikel - veľkosť balenia 100/125 ml |
| 15. Ortuť - veľkosť balenia 125 ml |
| 16. Ródium - veľkosť balenia 125 ml |
| 17. Skandium - veľkosť balenia 125 ml |
| 18. Terbium - veľkosť balenia 125 ml |
| 19. Thorium - veľkosť balenia 100 ml |
| 20. Tunovací roztok pre ICP-MS - veľkosť balenia 100 ml |
| 21. Tunovací roztok pre ICP-MS - veľkosť balenia 2x500 ml |
| 22. Zmesný roztok kovov - kalibračný štandard - veľkosť balenia 125 ml |
| 23. Zmesný roztok PCB v izooktáne - veľkosť balenia 1 ml |
| 24. Zmesný štandard na kovy - veľkosť balenia 125 ml |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. 1000 mg/l NH4; matrica: ultračistá voda; vhodné pre IC | ks | 4 | ||
| 2. 1000 µg/mL; jednoprvkový roztok Sb, vhodné pre ICP/ICP-MS; 2% HNO3 nitric and trace tartaric acids, | ks | 3 | ||
| 3. 1000 ug/ml; vhodný pre ICP; v 2% hydroxide amónnom vo vode s nízkym TOC (<50 ppb); čistota ≥99,999% | ks | 1 | ||
| 4. štandard pre ICP; 1000 µg/ml, 0,8% HF | ks | 1 | ||
| 5. ≥99,999%, 1000 µg/mL; jednoprvkový roztok Ho, vhodné pre ICP-MS; v 2% HNO3 (stopová kyselina vínna) vo vode s nízkym obsahom TOC (<50 ppb) | ks | 1 | ||
| 6. 1000 ug/ml; matrica: voda | ks | 4 | ||
| 7. 1000 µg/mL, jednoprvkový roztok In; Water with trace nitric acid; vhodné pre ICP-MS | ks | 1 | ||
| 8. 1 g/l, 2 % HNO3, AA štandard | ks | 1 | ||
| 9. pH 1,677 pri 20°C | ks | 1 | ||
| 10. pH 6,881 pri 20°C | ks | 1 | ||
| 11. pH 10,062 pri 20°C | ks | 1 | ||
| 12. 1,000 g/l, RM | ks | 4 | ||
| 13. 1000 µg/mL; jednoprvkový roztok Mo, vhodné pre ICP-MS; v 2% hydroxide amónnom vo vode s nízkym TOC (<50 ppb); ≥99,998% | ks | 1 | ||
| 14. 1 g/l, 2 % HNO3, AA štandard | ks | 4 | ||
| 15. 1,0 g/l, matrica: 2 % HNO3,pre atómovú absorbčnú spektrometriu, | ks | 2 | ||
| 16. jednoprvkový roztok Rh, vhodné pre ICP-MS; 1000ug/ml; v 5% HCl vo vode s nízkou TOC (<50 ppb); čistota ≥99,99% | ks | 2 | ||
| 17. jednoprvkový roztok Sc, vhodné pre ICP-MS; 1000 ug/ml, čistota ≥99,998%; matrica:5%HNO3 vo vode s nízkym TOC (<50 ppb) | ks | 2 | ||
| 18. 1000 µg/ml, 1 % HNO3, štandard vhodný pre ICP | ks | 2 | ||
| 19. Th 1000 pg/mL in 5% HN03, štandard vhodný pre ICP | ks | 1 | ||
| 20. vhodné pre ICP-MS; 10ug/ml Ce, Co, Li, Tl, Y, v 2%HNO3 | ks | 1 | ||
| 21. 1 ug/l Li, Mg, Y, Ce, Tl and Co, v 2%HNO3 | ks | 3 | ||
| 22. viacprvkový roztok kovov, vhodné pre ICP-MS, pre kalibráciu; 10 ug/ml - každý: Al, As, Ba, Be, Bi, Cd, Ca, Cs, Cr, Co, Cu, Ga, In, Fe, Pb, Li, Mg, Mn, Ni, K, Rb, Se, Ag, Na, Sr, Tl, U, V, Zn; v 5%HNO3, voda TOC <50ppb | ks | 1 | ||
| 23. každý 10,0 ug/ml - PCB 28; 52; 101; 118; 138; 153; 180; v izooktáne; v certan | ks | 1 | ||
| 24. kalibračný roztok, vhodný pre ICP, ICP/MS; Al, As, Ba, Be, B, Ca, Cd, Co, Cr, Cu, Fe, Li, Mg, Mn, Mo, Ni, K, Pb, Sb, Ag, Se, Na, Ti , Tl, V, Zn - c=100 ug/ml - každý ; matrica: 5% HNO3 vo vode s TOC < 50 ppb | ks | 3 |
| Názov |
| I. požiadavky a súčasť predmetu zmluvy |
| I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky, t j. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR. |
| I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení. |
| I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná. |
| I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je minimálne rok pred expiráciou. V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu. |
| I.5 Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. |
| Ekvivalent musí spĺňať min. funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávate |
| I.5a V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy - v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. |
| Objednávateľ si na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| I.5b Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy. |
| I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 OPEP verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
| I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom. |
| I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
| II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa - zuzana.balazfyova@svp.sk: položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. |
| Zároveň: Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody. Pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 tejto zmluvy. |
| Rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie. |
| II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP. |
| II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov. Dodávateľ je povinný predložiť Certifikát o RM a Certifikát o CMR k jednotlivým položkám-tovarom. |
| III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru. |
| III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej a elektronickej forme. |
| III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť. |
| III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve. |
| III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný kontaktnou osobou a pracoviskom objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy. |
| III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať. |
| III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| III.7a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí Tovaru Objednávateľom, t. j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť, fakturovanú sumu, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán. |
| Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy emailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB. |
| Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Predávajúceho; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní emailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“. |
| Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry. |
| Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia. |
| Splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch. |
| III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
| III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy: |
| IV.1 Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy. |
| IV.2a Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEP poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu, za účelom overenia aktuálnosti ceny. |
| IV.2b Požaduje sa, aby v prípade, ak dodávateľ alebo objednávateľ zistí, že cena na trhu za položku je nižšia, než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, informácie o nižších cenách oznámi druhej zmluvnej strane. Dodávateľ na základe uvedeného doručí objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená (znížená) cena, zistená podľa predchádzajúceho bodu. |
| IV.2c Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov, pokiaľ dodávateľ poruší body IV.2a a IV.2b časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy. |
| IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Ostatné zmluvné podmienky sa medzi zmluvným stranami budú riadiť aktuálne platnými ustanoveniami OPEP. |
| V.1 Zmluvné strany sa pri plnení tejto rámcove dohody zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. |
| Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky. |
| Alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosť akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
| V.2 Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| V.3 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na emailovú adresu: lenka.okruckarybarova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými údajmi zvýraznenými farebne vo formáte. xls, ktorý Objednávateľ priložil v prílohe zákazky. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
48,00 ks
7 495,00
7 495,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2025 12:21
26.06.2025 09:00
26.06.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.06.2025 11:36 - Vstupná ponuka | 7 495,00 | € | Cena bez DPH |
| 25.06.2025 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 495,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: