• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2025 10:50

Detail zákazky Z20253020

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2025 10:50

Základné údaje

Z20253020

OF-300320

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10971465

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

GPS monitorovací systém

GPS, lokátor

  • 38112100-4 - Globálne navigačné a polohovacie systémy (GPS alebo ekvivalent)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. GPS monitorovací systém
Funkcia
Sledovanie pohybu osôb, tovaru a vozidiel v reálnom čase alebo v pravidelných intervaloch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. GPS mini lokátor ks 6
2. Náhradná batéria pre GPS lokátor ks 6
3. Licencia pre GPS lokátory ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. GPS mini lokátor Profio GPS L-22 alebo ekvivalent:
- komunikačná frekvencia: GSM: 850/900/1800/1900MHz WCDMA: 850/900/1200/2100MHz (B1/B2/B5/B8)
- citlivosť príjmu: Trieda II RBER2% (-102dBm)
- citlivosť sledovania: -165 dBm
- citlivosť snímania: -148 dBm
- pamäť: 32+32 Mb
- frekvencia: GPS L1, 1575.42MHz
- lokalizačná presnosť: <10 metrov
- batéria: 2800 mAh/ 3.0V lítiová polymerová batéria
- ďalšie funkcie: tlačidlo pre zapnutie/vypnutie, LED indikátor, pohotovostný režim: 2 roky (načítanie lokalizačných údajov raz denne), GPS keramická anténa
- krytie: IPX5
- obsah balenia: 1x GPS lokátor, 1x 3M nalepovací suchý zips, 1x magnetický obal, 1 x manuál
2. Náhradná batéria pre GPS lokátor: 2800 mAh  (2xCR 123A 3,0V)
- kompatibilná s položkou č.1
3. Licencia pre GPS lokátory: 10 ročná licencia pre GPS lokátory - Tracksolid, pre sledovanie polohy GPS lokátora pomocou aplikácie alebo online platformy
- kompatibilná s položkou č.1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane balenia a dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale, so zárukou. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch , pondelok - piatok od 7.00 do 15.00 hod.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami, prípadne  fotografiou/prospektom alebo odkazom na webovú stránku ponúkaného tovaru. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa aj podrobný aktualizovaný rozpočet po položkách (jednotková cena bez DPH a s DPH).
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Súčasťou dodania bude aj sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu (manuál), záručný list v slovenskom/českom jazyku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od poskytnutia riadneho plnenia.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. Dodávateľ môže doručiť faktúru elektronicky na e-mailovú adresu podatelna@tuzvo.sk, ako samostatný súbor vo formáte PDF.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

30.06.2025 07:00 — 11.07.2025 15:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

464,00

377,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2025 13:40

24.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 222
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2025 09:55 - Vstupná ponuka 463,99 € Cena s DPH
24.06.2025 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 463,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS