• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2025 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2025 09:25

Detail zákazky Z20253017

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2025 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2025 09:25

Základné údaje

Z20253017

OF-299994

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10971459

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

55859755

ZA PBS s. r. o.

Ústecko - Orlická 3300/25, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola,

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 35111300-8 - Hasiace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontroly hasiacich prístrojov
Funkcia
Vykonanie kontroly hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 347/2022 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontrola prenosných HP vodný, práškový, snehový, halónový ks 270
Kontrola pojazdných snehových  2 x S30 ks 1
Kontrola pojazdných práškových  P50T ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Revízia hasiacich prístrojov Revízia HP v zmysle Vyhlášky MV SR č. 347/2022 Z. z., o vlastnostiach a o  podmienkach  prevádzkovania, označovania  a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov.
Revízia hasiacich prístrojov Kontrola na 24 mesiacov u HP v súlade s  § 9  Vyhlášky 347/2022 Z.z.
Revízia hasiacich prístrojov Revízia prenosných prístrojov v zmysle  zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Výrobcovia HP KODRETA, Vítkovice, Červinka, Hastex, Tepostop, Delta, Kovoslužba, Gefil,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane vykonania kontrol na miestach plnenia: Nemšová, Poprad, Nemecká, Trenčín - Zlatovce
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne vykonania služby kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy najmenej 3 pracovné dni pred jej uskutočnením.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontrol  HP do 3 dní uzavretia zmluvy.
Požaduje sa vystaviť protokoly o kontrole HP a ich doručenie pred fakturáciou
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Požaduje sa vykonanie kontrol hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 13:00 hod.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole, respektíve o vyradení.
Dodávateľ bude pri plnení predmetu zákazky postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku č. 347/2022 Z. z.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.09.2025 08:00 — 26.09.2025 13:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

1 475,42

1 199,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2025 12:18

23.06.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 505
 59
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2025 13:40 - Vstupná ponuka 1 475,00 € Cena s DPH
23.06.2025 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka 1 469,85 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS