• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2025 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2025 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2025 09:37

Detail zákazky Z20253012

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2025 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2025 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2025 09:37

Základné údaje

Z20253012

OF-300268

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10994316

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pece a vysúšacie zariadenia

výkonný odvlhčovač vzduchu

  • 39721320-1 - Vysušovače vzduchu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výkonný profesionálny odvlhčovač vzduchu
Funkcia
Výkonný profesionálny odvlhčovač vzduchu slúži na zníženie vlhkosti na optimálnu hodnotu vo veľkých miestnostiach, resp. skladoch, pivničných priestoroch atď.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výkonný profesionálny odvlhčovač vzduchu kondenzačný ks 1
Odvlhčovací výkon L/24hod. 46,7
Prevádzkové napätie a frekvencia V/Hz 230/50
Príkon W 900
Prevádzková teplota stupeň celzia 5 35
Šírka mm 580
Výška mm 820
Dĺžka mm 422
Hlučnosť dB 52
Objem nádržky pre skondenzovanú vodu L 5,7
Veľkosť miestnosti pre odvlhčovanie s objemom m3 701
Prietok vzduchu m³/hod 350
Hmotnosť odvlhčovača kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládanie  cez digitálny panel s počítadlom odpracovaných hodín a ukazovateľom vlhkosti áno
Časovač automatického vypnutia (zapnutia)/ kontrola naplnenia nádržky áno
Filter zaisťujúci čistý vzduch v miestnosti áno
Systém čerpania vody zhromaždenie skondenzovanej vody do nádržky,
Displej áno
Transportné kolieska pre ľahkú manipuláciu a veľkú ručku áno
Kvalitatívne a bezpečnostné parametre 1.akosť v zmysle platných STN EN a bezpečnostných predpisov súvisiacich s prevádzkou/prácou elektrických zariadení vo vlhkom prostredí
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodať spolu s tovarom aj podrobný návod na inštaláciu, používanie a údržbu predmetu zmluvy ku každému kusu predmetu zmluvy.
Všetky predkladané dokumenty (vrátane návodu na inštaláciu, používanie a údržbu) musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ zabezpečí tovar pri preprave tak, aby bola zaistená jeho ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním a vyložením predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, obchodného názvu, typu  a cenovú špecifikáciu, v ktorej uvedie jednotkovú cenu bez DPH, výšku DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH x množstvo, celkovú zmluvnú cenu bez DPH a celkovú zmluvnú cenu vrátane DPH potvrdené pečiatkou a podpisom štatutárneho zástupcu dodávateľa, a fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Dodávateľ preukáže podrobný technický opis predmetu zmluvy opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné a materiálové parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1.akostnej triedy (rok výroby 2024, príp. 2023) v zmysle platných STN EN.
Dodávateľovi nebude umožnené čiastkové plnenie zmluvy.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky, ktorej súčasťou bude vystavený dodací list potvrdený oboma zmluvnými stranami.
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je  30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Záručná doba je v  zmysle platnej legislatívy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 42. zásobovacia základňa, 03601 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

07.07.2025 10:40 — 23.07.2025 10:41

4,00 ks

3 972,95

3 230,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2025 11:33

25.06.2025 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2025 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 62
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2025 14:30 - Vstupná ponuka 3 972,95 € Cena s DPH
25.06.2025 07:07 - Najvýhodnejšia ponuka 3 936,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS