• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2025 10:56
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2025 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2025 11:45

Detail zákazky Z20253011

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2025 10:56
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2025 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2025 11:45

Základné údaje

Z20253011

OF-299602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10971453

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

00685399

BSP SOFTWAREDISTRIBUTION a.s.

K Železnej studienke 27, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Ephesoft

licencia, tovar, skenovanie

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru
  • 72510000-3 - Služby súvisiace so správou počítačov
  • 48200000-0 - Softvérový balík na vytváranie sietí, pre internet a intranet

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Ephesoft
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie predĺženia podpory na obdobie 1 roka so začiatkom platnosti odo dňa 23.8.2025.
Ide o licencie Ephesoft pre server, ktoré poskytujú službu používateľského rozhrania (User Interface) a softvérové licencie Ephesoft slúžiace ako centrálne riešenie, určené na skenovanie a vyťažovanie dokumentov k existujúcemu informačnému systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ephesoft Transact Gold License Subscription 16 Core ks 1
Ephesoft Transact Gold License Subscription 4 Core UI ks 3
Ephesoft Transact Departmental Gold License Subscription 4 Core 60000 Images Test and Development ks 1
Ephesoft Transact Subscription - Test/Development 4 Core (Gold) SLA-4-TEST-GLD ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia Elektronická
Typ licencie Nová
Časové obmedzenie Platnosť licencií bude jeden rok s časovým obmedzením od 23.08.2025 do 23.08.2026.
Dodanie Elektronicky emailom, inštalácia na stiahnutie
Typy Licencií Softvérové licencie Ephesoft Transact slúžiace pre aktiváciu dostupnosti centralizovaného riešenia skenovania a vyťažovania dokumentov, pre objednávateľa, v existujúcom IS, na uvedené časové obdobie.
Typy Licencií Softvérové licencie Ephesoft Transact UI pre servery poskytujúce službu užívateľského rozhrania (User Interface) v systéme Ephesoft, pre objednávateľa, v existujúcom IS, na uvedené časové obdobie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný poskytnúť licencie tak, aby neboli zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom.
2. Dodávateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu pre predaj licencií k produktom Ephesoft alebo predajca produktov spoločnosti Ephesoft alebo predajca produktov spoločnosti Tungsten Automation, ktoré sú predmetom plnenia zmluvy na území SR. V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR , dodávateľ je povinný predložiť dokument potvrdzujúci, že je oprávnený dodávať predmet zákazky objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Dodávateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s dodaním požadovaných licencií).
4. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
5. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť kontaktnú osobu Dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
6. Dodanie licencií elektronicky, a to emailom, pričom inštalácia bude dostupná na stiahnutie.
7. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu a porušenie povinnosti podľa bodov 1. a 2. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje i doručenie podrobného rozpisu ceny tovarov podľa bodu 4. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, ak z neho bude vyplývať, že tovar nezodpovedá technickým a funkčným špecifikáciám.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

23.08.2025 00:00 — 22.08.2026 23:59

1,00 celok

164 650,87

164 650,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2025 10:59

24.06.2025 10:56

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2025 11:11

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 552
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2025 09:42 - Vstupná ponuka 164 647,80 € Cena s DPH
24.06.2025 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 164 647,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS