00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
35774720
I.S.D.D. plus, s.r.o.
Trnavská cesta 106, Bratislava, 82101, SVK
Podpora a údržba HW pre Informačný systém Elektronický súdny spis
Technická podpora, maintenance, HW
Služba
|
1. Podpora a údržba HW
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky sú služby pre zabezpečenie podpory a údržby hardware (ďalej len „HW“ alebo „hardvérových produktov“) od 15.07.2025 na obdobie jedného roka, resp. do ukončenia poskytovania podpory výrobcom, ak nie je možné pri konkrétnom zariadení predĺžiť podporu na jeden rok, v súlade s opisom predmetu zákazky, ktorý je prílohou č. 1 tejto požiadavky, s podporou 24x7 a s garantovanou opravou do 24 hodín v zmysle všeobecných podmienok dostupných na https://www.dell.com/learn/sk/sk/rc1078561/legal_docs/post-standard-support-sk.pdf. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Položka č. 1: DELL POWEREDGE R620 | ks | 20 | ||
| Položka č. 2: DELL POWER VAULT MD1200 | ks | 8 | ||
| Položka č. 3: DELL POWER VAULT MD3820f | ks | 1 | ||
| Položka č. 4: DELL POWER VAULT MD1220 | ks | 8 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Položka č. 1: DELL POWEREDGE R620 (podpora a údržba na obdobie do 23. mája 2026 všetky sériové čísla ) | 479JS12; HK9JS12; 8G9JS12; CD9JS12; 2K9JS12; 7F9JS12; 3J9JS12; D89JS12; 8C9JS12; 6H9JS12; DH9JS12; JF9JS12; J99JS12; JD9JS12; GG9JS12; B59JS12; 5B9JS12; 9K9JS12; 799JS12; C69JS12 |
| Položka č. 2: DELL POWER VAULT MD1200 (podpora a údržba na obdobie do 14. apríla 2026 sériové číslo G7KVW02 a ostatné sériové čísla do 14. júl 2026) | G7KVW02; 4BPR992; 4BNP992; 4B3L992; 491L992; 499Q992; 48PP992; 492T992 |
| Položka č. 3: DELL POWER VAULT MD3820f (podpora a údržba na obdobie do 27. november 2025) | 4BMR992 |
| Položka č. 4: DELL POWER VAULT MD1220 (podpora a údržba na obdobie do 14. júl 2026 všetky sériové čísla ) | GV04MM2; GTZ9MM2; GTZ7MM2; GTY7MM2; GTZ5MM2; GTY5MM2; GTZ3MM2, GTX5MM2 |
| PREDMETOM HARDVÉROVEJ PODPORY A ÚDRŽBY JE NASLEDOVNÉ: | |
| 1. Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto špecifikácie. | |
| 2. Údržba a podpora HW na mieste plnenia. Miesto plnenia predmetnej zákazky je nasledovné: Krajský súd v Bratislave, Záhradnícka 10, 814 90 Bratislava; Datacentrum Bratislava, Kopčianska 92/D, 851 01 Bratislava; Krajský súd Trnava, Vajanského 2/A, 918 70 Trnava; Krajský súd Trenčín, Nám. Sv. Anny č. 28, 911 50 Trenčín; Krajský súd Nitra, Štúrova 9, 949 68 Nitra; Krajský súd Žilina, Orolská 3, 01 001 Žilina; Krajský súd Banská Bystrica, Skuteckého 7, 974 87 Banská Bystrica; Krajský súd Prešov, Hlavná 22 , 080 01 Prešov; Krajský súd Košice, Štúrova 29, 041 51 Košice | |
| 3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. | |
| 4. Servisné pokrytie – 24x7, servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. | |
| 5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety. | |
| 6. Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku. | |
| 7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie. | |
| 8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
| Názov |
| 1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovu pridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť). |
| 2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
| 3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. |
| 4. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
| 5. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje pre pracovisko pre nahlasovanie servisných požiadaviek minimálne v rozsahu emailová adresa a adresa webového portálu. |
| 6. Poskytovateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek vo formáte XLSX a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy. |
| 7. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť kontaktnú osobu Poskytovateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| 8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu. |
Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.07.2025 10:52 — 15.07.2026 10:52
1,00 celok
52 643,72
52 643,72
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2025 10:54
24.06.2025 10:51
24.06.2025 11:06
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.06.2025 10:28 - Vstupná ponuka | 52 275,00 | € | Cena s DPH |
| 24.06.2025 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 273,77 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: