• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2025 10:50

Detail zákazky Z20252991

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2025 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2025 10:50

Základné údaje

Z20252991

OF-300445

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029110

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazový gastro materiál

Jednorazový gastro materiál

  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazový gastro materiál
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
alobal 45cm x 150m, min. 11 µm 30 ks
alobal 60cm x 100m, extra silný, min. 17 µm 30 ks
EKO vanička hranatá priehľadná cca 250ml, cca 108 x 80 x 50 mm 3500 ks
EKO vanička hranatá priehľadná cca 125 ml, cca 108 x 80 x 25 mm 3500 ks
EKO viečko priehľadné pre vaničku hranatú 125/250 ml, cca 108 x 80 mm 7000 ks
EKO jednorázový pohár na horúci nápoj, veľkosť na 200 ml nápoja 14000 ks
EKO viečko na jednorázový pohár na horúci nápoj 200 ml 6000 ks
miešadlo na kávu drevené, min. dlžka 14 cm, balenie 1000 ks 5 bal
rukavice jednorazové vinylové, nepudrované, gastro, 100 ks v bal. , veľkosť M až XL 400 bal
taška mikroténová 3 kg na pečivo, transparentná, balenie 250 ks, v rolke 500 bal
taška mikroténová 10 kg 30+18x55 pevná, balenie 100 ks 15 bal
vákuové sáčky 20 x 30 cm, gastro, balenie 100 ks 30 bal
vákuové sáčky 25 x 40 cm, gastro, balenie 100 ks 30 bal
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 250 ml, priehľadná 1500 ks
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 375 ml, priehľadná 1500 ks
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 500 ml, priehľadná 2500 ks
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 1000 ml, priehľadná 2500 ks
podnos oválny ALU 54,5 x 36 cm 20 ks
podnos oválny ALU 44,5x 29,5 cm 20 ks
EKO menu box dvojdielny, cca 241 x 207 x 69 mm 18000 ks
EKO termo miska na polievku 500 - 550 ml 6000 ks
EKO viečko k termo miskám 340/550 ml na polievku, dobre tesniace 6000 ks
špáradlá drevené gulaté, hygienicky balené každé samostatne, dvojhrotové, 65mm, bal. 1000ks 30 bal
Petriho miska s viečkom sklenená, sterilná, nedelené dno, min. Ø90 x 15 mm 250 ks
fólia fixačná potravinová 29 cm x 30 m, transparentná 40 ks
fólia fixačná potravinová 45 cm x 300 m, transparentná 100 ks
jednorazová miska na polievku s ušami PP, 500 ml, odolnosť do 100°C 1000 ks
papierová tácka 13 x 20 cm, biela, balenie 100 ks 250 bal
papier na pečenie v rolke, 57 cm x 200 m, biely 25 ks
EKO jednorazová lyžica polievková, balenie 100 ks 5 bal
EKO jednorazová vidlička, balenie 100 ks 5 bal
EKO jednorazový nožík, balenie 100 ks 5 bal
horáková pasta 200 g pre chafing 25 ks
práškový čistič kávových usadenín z hlavy pákových kávovarov, Coffe clean min. 900 g 20 ks
EKO dressingová miska priehľadná 30 ml 250 ks
EKO dressingová miska priehľadná 50 ml 250 ks
EKO viečko k dressingovým miskám 30/50 ml 500 ks
bambusové špajdle ostré Ø3mm, dĺžka 30cm, balenie 200ks 20 bal
papierové vrecká biele nepremastiteľné 10,5 + 5,5 x 24cm, balenie 100ks 5 bal
papierové vrecko na hamburger 16 x 16 cm, balenie 500 ks 10 bal
papierové vrecko na hranolky 10+5 x 11cm, balenie 300 ks 5 bal
papierový tanier plytký, biely 18cm, balenie 100 ks 5 bal
jednorazový tanier hranatý cca 16 x 16 cm, balenie 50 ks 15 bal
Pohárik hranatý plastový Fingerfood 230 ml / balenie 20ks 20 bal
Viečko pre pohárik hranatý Fingerfood 230ml / balenie 20ks 20 bal
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
Objednávateľ požaduje predložiť do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenia s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátane veľkosti balenia (veľkosť balenia musí byť v požadovanom rozsahu) s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie, prípadne neodobratie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do vyčerpania finančného limitu celkovej maximálnej zmluvnej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr
V prípade že v popise je uvedený konkrétny typ alebo značka tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre a účinnosť ako má uvedený referenčný typ, nedodržanie týchto parametrov bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 5 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00 - 13,30 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred.
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov ak výrobca neuvádza inak.
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú čiastkovú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád tovaru bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád alebo náhradné plnenie do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád alebo náhradného plnenia.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. Prekročenie 15 tovarových položiek reklamovaného tovaru alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN/EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

75 935,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.

19 242,00

15 643,90

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2025 09:10

02.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2025 17:11 - Vstupná ponuka 19 242,00 € Cena s DPH
02.07.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 19 241,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS