• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2025 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2025 09:50

Detail zákazky Z20252976

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2025 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2025 09:50

Základné údaje

Z20252976

OF-299161

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10987706

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálne a technické plyny

Medicinálne plyny, technické plyny, špeciálne plyny, medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a zásobovacej stanice

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 44612000-3 - Kontajnery na skvapalnené plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mediciálne, technické a špeciálne plyny
Funkcia
Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto dodania. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny kvapalný m3 80 000
Nájomný zásobník na kvapalný medicinálny kyslík 10 000 kg 1 zásobník / mesiac 12
Nájomný zásobník na kvapalný medicinány kyslík 5 000 kg 1 zásobník / mesiac 12
Conoxia - Kyslík medicinálny 1,61 m3/ 10L integrovaný ventil fľaša 50
Conoxia - Kyslík medicinálny 1,61m3/ 10L fľaša 15
Conoxia - Kyslík medicinálny 0,43 m3/ 2L integrovaný ventil fľaša 600
Conoxia - Kyslík medicinálny 0,43m3/ 2L fľaša 150
Kyslík technický plynný 10,8 m3/ 50L fľaša 1
Niontix - Oxid dusný medicinálny 7,5 kg/ 10L fľaša 15
Niontix - Oxid dusný medicinálny 30 kg/ 40L fľaša 10
Vzduch medicinálny syntetický 10 m3/ 50L fľaša 2
Oxid uhličitý medicinálny 30 kg/ 40L fľaša 30
Oxid uhličitý medicinálny 7,5 kg/ 10L fľaša 4
Argón 5L fľaša 1
Acetylén technický 8 kg/ 40L fľaša 1
Entonox - Oxid dusný medicinálny + kyslík 50/50 2,8 m3/10 L fľaša 1
Denný nájom na techn. plyny 150 a 200 bar    max. 17 ks fľaša/deň 6 205
Denný nájom acetylén         max. 2 ks fľaša/deň 730
Denný nájom med. kyslík  Conoxia LIV           max. 98 ks fľaša/deň 35 770
Denný nájom Conoxia, Niontix,, CO2, Vzduch. med.         max. 79 fľaša/deň 28 835
Denný nájom - Entonox zmes 50/50        max. 2 ks fľaša/deň 730
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
POŽIADAVKY  NA PLNENIE
Dodávka medicinálneho kyslíka podľa  telefonického/mailového dohovoru, umožnenie objednávateľovi užívať zásobník formou prenájmu.
Množstvá plynov sa budú upresňovať na základe našich potrieb, môžu sa meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v  cisternách a tlakových fľašiach najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Odparovacia stanica:
Dodávateľ inštaluje vlastné zariadenie s kapacitou  cca 20 m3
Odparovacia stanica 1 ks, odparovač 2 ks, potrubné rozvody v rámci odparovacej stanice tvoria vlastníctvo dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby.
Dodávateľ inštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie. (Areál objedenávteľa)
Dodávateľ na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp,. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom.
OBCHODNÉ PODMIENKY
Cena musí obsahovať všetky náklady (akékoľvek interné či externé náklady a výdavky) spojené s dodaním tovaru, zaškolenie obsluhujúceho personálu do údržby a prevádzky.
Dodávateľ do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR.
Dodávateľ do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Doklad o registrácii, resp. rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný  v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení po celú dobu trvania tejto zmluvy.
Dodávateľ do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Potvrdenie uchádzača, že disponuje servisným strediskom a pohotovostnou službou v prípade poruchy na zásobníku pre kvapalný kyslík.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania.
Okrem uvedených poplatkov vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom.
Požaduje sa dodanie tovaru a poskytnutie služieb na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené po účinnosti zmluvy).
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa času / lehoty plnenia uvedenej v tejto zmluve alebo do vyčerpania zazmluvneného množstva za celý predmet zákazky v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy sa požaduje predložiť kupujúcemu mailom položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a ceny s DPH a výšky nájmov.
Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej prevádzkovej potreby a spotreby.
V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať zazmluvnené množstvo tovaru a nevyčerpať zazmluvnené objemy denných nájmov.
Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste.
Splatnosť faktúry do 60 dní od jej doručenia.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodáv. už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodáv. posk. objednáv. pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskyt. cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka neplatný. Na základe príkazu ministra zdravotníctva SR 7/2017: Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania.
Predávajúci podpísaním tejto zmluvy v zmysle ustanovení zákona č. 18/20218 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení, udeľuje kupujúcemu súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v rozsahu na evidenčné účely, najmä vedenie registra zmlúv kupujúceho na dobu určitú, počas vedenia registra zmlúv kupujúceho.
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 Z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípadných subdodávateľov dodávateľa. To sa vzťahuje na celé obdobie platnosti zmluvy.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 %  z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenie v Centrálnom registri zmlúv.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
PROTIKORUPČNÁ KLAUZULA
1. Dodávateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov:
a. zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b. zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, c. zákon č. 307/2014 Z.z . o niektorých opatreniach súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, d. zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
2. Dodávateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
3. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Dodávateľa na plnení povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi, osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej,
správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Kupujúceho akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
4. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Dodávateľa na plnení povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
5. Dodávateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie, resp. zamestnancom organizácie.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že Kupujúcemu oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel.
9. V prípade, ak Kupujúci písomne upozorní Dodávateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Dodávateľa vyplývajúceho z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule :
a. Kupujúci je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Dodávateľa a po dobu, ktorú Kupujúci vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Kupujúceho voči Dodávateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b. Dodávateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
10. V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly Kupujúci je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Kupujúceho od Zmluvy.
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne Kupujúcemu v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Kupujúcemu v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
Ochrana osobných údajov: Dodávateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Kupujúcemu, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Kupujúcim ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov,
ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a zákona č. 18/2018 Z. z. a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Kupujúcemu. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Dodávateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na https://www.nemocnicapp.sk/?cat=222 .
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Poskytovateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu k Objednávateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Objednávateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy,
a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a zákona č. 18/2018 Z. z. a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Objednávateľovi.
V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Poskytovateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na https://www.nemocnicapp.sk/?cat=222 .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka č. 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.07.2025 10:00 — 30.06.2026 10:00

1,00 komplet

168 025,60

168 025,60

Povolenia na veľkodistribúciu medicinálnych a technických plynov vydané MZ SR. Doklad o registrácii, resp. rozhodnutie ktoré vydáva ŠÚKL - O registrácii humánneho lieku - kyslík kvapalný v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotných pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení po celú dobu trvania tejto zmluvy. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, sa požaduje predložiť kupujúcemu mailom položkovitý rozpis, podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a ceny s DPH a výšky nájmov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.06.2025 11:02

26.06.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2025 12:10 - Vstupná ponuka 168 025,60 € Cena bez DPH
18.06.2025 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 168 025,60 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS