• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2025 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2025 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2025 11:00

Detail zákazky Z20252963

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2025 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2025 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2025 11:00

Základné údaje

Z20252963

OF-299606

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10964069

Objednávateľ

36601284

Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb

Ondavská 8, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

50822098

TradeMedical, a.s.

Fraňa Mojtu 1, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Defibrilačný prístroj vrátane pozáručného servisu

Defibrilačný prístroj, pozáručný servis

  • 33182100-0 - Defribrilátory
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Defibrilačný prístroj
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet: ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Dobre čitateľná obrazovka aj v teréne na priamom slnečnom svetle, voliteľný režim zobrazenia, plne farebný režim a vysoko kontrastný režim.
2. Súbežné zobrazenie  kriviek meraných vitálnych funkcií na monitore, možnosť sledovať súčasne krivku EKG SpO2 a prehľadné a čitateľné zobrazenie všetkých meraných hodnôž vitálnych funkcií.
3. Bifázny defibrilačný výboj s eskaláciou energie výboja do 360 J pri manuálnom i automatickom režime.
4. Odolnosť:
4.1 maximálna odolnosť proti nárazom a úderom;
4.2 prevádzková odolnosť proti prachu a vode (IP44);
4.3 odolnosť proti vibráciám, pre pozemné vozidlá a vrtuľníky.
5. Farebný displej minimálne:  7,0´´.
6. Manuálna defibriláca s využitím samolepiacich defibrilačných elektród.
7. Poloautomatická externá defibrilácia so systémom odporúčanie výboja s využitím samolepiacich defibrilačných elektród.
8. Metronom so zvukovým signálom pre vykonávanie KPR nastaviteľný na intubovaného i nezaintubovaného pacienta, pre dospelých i detí.
9. Tlačiareň s možnosťou tlače troch kriviek pod sebou na 100 - 112 mm papier alebo ekvivalent "Tlačiareň s možnosťou tlače troch kriviek pod sebou na 50 mm papier".
10. Neinvazívna kardostimulácia s režimami synchrónny / asynchrónny s využitím samolepiacich defibrilačných elektród.
11. Neinvazívne monitorovanie SpO2.
12. Meranie neinvazívneho tlaku krvi NIBP.
13. Snímanie 4, 6, 12 zvodového EKG, vrátane záznamu, tlače a vyhodnotenia.
14. Napojenie na vnútornú defibriláciu.
15. 2 páry interných rukovetí.
16. 2 páry sterilizačné interné padla o priemeru cca 5 cm, 6 cm.
 2. Pozáručný servis pre položku č.1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet: mesiac 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Servisná starostlivosť o zariadenie vo vlastníctve objednávateľa.
2. Preventívna údržba vrátane povinných revízii podľa plánu v termínoch určených výrobcom.
3. Plán údržby a revízii.
4. O každom zásahu vedenie servisnej správy podpísanej zodpovednou osobou objednávateľa.
5. Oprava zariadení v prípade nefunkčnosti v dôsledku poruchy.
6. Cestovné a všetky ostatné náklady zahrnuté v rámci paušálu.
7. Cestovné a všetky ostatné náklady zahrnuté v rámci paušálu.
8. Nástup na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
9. Odstránenie poruchy do 72 hodín, v prípade nedostupnosti náhradného dielu, po dohode s objednávateľom.
10. Vykonávanie opráv v čase od 7:00 do 15:00.
11. Použivanie len originálnych náhradných dielov.
12. Oprávnenie dodávateľa na servis výrobkov - predloží víťaz na vyžiadanie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy.
2. Požaduje sa dodanie 3 kusov nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja (Položka č.1), prevedenie na Kupujúceho vlastníckeho práva k prístrojom a poskytovanie služby pozáručnej servisnej starostlivosti (Položka č.2) podľa podmienok dohodnutých v tejto Zmluve a Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za prístroje dohodnutú kúpnu cenu. Predmetom Zmluvy je aj poskytovanie služieb pozáručného servisu prístrojov na základe individuálnych objednávok Kupujúceho za podmienok dohodnutých v tejto Zmluve a v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky.
3. Požaduje sa, aby Predávajúci bol vlastníkom prístrojov a bol oprávnený s nimi nakladať za účelom ich predaja podľa tejto Zmluvy.
4. Požaduje sa dodanie prístrojov do miesta dodania, vybalenie a likvidácia obalov, inštalácia, odskúšanie a uvedenie prístrojov do prevádzky, ako aj odborné zaškolenie zamestnancov Kupujúceho s obsluhou, údržbou a ošetrovaním dodaných prístrojov.
5. Požaduje sa poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie predmetu kúpy, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie prístrojov v slovenskom jazyku (resp. českom jazyku), záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o odbornom zaškolení zamestnancov Kupujúceho s obsluhou prístrojov, zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk Predávajúceho, kontaktné údaje na Klientske pracovisko Predávajúceho (Hotline/Helpdesk/Call centrum) pre potreby plnenia Zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie prístrojov:
6.1 do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy,
6.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
6.3 v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod.,
6.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe Kupujúceho (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe Kupujúceho budú Predávajúcemu upresnené bezprostredne po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy),
6.5 V prípade, ak je dodávaný prístroj z krajiny EÚ (okrem SR), je Predávajúci povinný uviesť v dodacom liste aj:
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka,
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t. j. krajina kde bol tovar vyrobený).
7. Prevzatie prístrojov je Kupujúci povinný Predávajúcemu písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole, pričom k prevzatiu prístrojov dôjde po úspešnom vykonaní všetkých požadovaných skúšok a odovzdaní skúšobných protokolov Kupujúcemu, a to najmä, nie však výlučne, odbornej preberacej skúšky prístrojov v súlade s platnou legislatívou a odbornej skúšky prístrojov - elektrickej revízie. Jedna kópia dodacieho listu, preberacieho alebo skúšobného protokolu ostáva Kupujúcemu.
V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady Kupujúceho pri dodaní prístrojov, ostávajú prístroje vo vlastníctve Predávajúceho až do doby, kým Predávajúci neodstráni prekážku, ktorá bráni Kupujúcemu prístroje riadne prevziať. Kupujúci si vyhradzuje právo prevziať iba plnenie spĺňajúce všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa Prílohy č. 1 Zmluvy, ktoré je funkčné, bez zjavných vád a dodané v kompletnom stave.
V opačnom prípade si Kupujúci vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol. Kupujúci nadobudne vlastnícke právo až po riadnom odovzdaní a prevzatí prístrojov bez výhrad, na základe podpísaných preberacích protokolov oprávnenými zástupcami oboch Zmluvných strán (v prípade odlišných dátumov prevodu vlastníckeho práva platí neskorší dátum uvedený na preberacom protokole).
8. Predávajúci je povinný disponovať potvrdením výrobcu prístrojov, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku, inštaláciu a autorizovaný servis predmetu Zmluvy a v prípade vyžiadania ho predložiť Kupujúcemu.
9. O inštalácií a uvedení prístrojov do prevádzky v mieste dodania spíšu Zmluvné strany inštalačný protokol. Po inštalácii prístrojov bude vykonané otestovanie funkčnosti systému, o čom bude vystavené potvrdenie o funkčnosti systému.
10. Odborné zaškolenie zamestnancov Kupujúceho o obsluhe prístrojov je Predávajúci povinný realizovať najneskôr pri uvedení prístrojov do prevádzky v mieste dodania. O odbornom zaškolení spíšu Zmluvné strany protokol o odbornom zaškolení.
11. Riadnym dodaním prístrojov sa rozumie dátum riadneho uvedenia prístrojov do prevádzky Predávajúcim v mieste dodania prístrojov a odborné zaškolenie zamestnancov Kupujúceho s obsluhou, údržbou, ošetrovaním dodaných prístrojov a predloženie príslušnej dokumentácie.
12. Kúpna cena prístrojov, vrátane rozpisu jednotlivých položiek predmetu Zmluvy v prípade, ak je to relevantné, je stanovená vzájomnou dohodou Zmluvných strán v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, s aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, v prípade ak je to relevantné.
Takto stanovená cena za predmet Zmluvy je uvedená v Prílohe č. 2 – Štruktúrovaný rozpočet ceny, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto Zmluvy.
13. Kúpna cena prístrojov je cenou za nové kompletne funkčné prístroje bez akýchkoľvek právnych a faktických vád. V kúpnej cene je zahrnuté: zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu Predávajúceho do miesta dodania a späť, ako aj všetky ostatné náklady Predávajúceho vynaložené v súvislosti s dodaním a/alebo poskytnutím služieb Kupujúcemu, uvedením prístrojov do prevádzky (inštaláciou), odborným zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru,
poskytnutím licencií, prevodom vlastníctva k prístrojom na Kupujúceho, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste dodania a inštalácie.
14. Cena za služby pozáručnej starostlivosti zahŕňa celkovú logistiku súvisiacu so servisom prístrojov, dopravné a balné náklady, vrátane cestovných nákladov servisného technika do miesta dodania služby a späť a zároveň zvoz do servisného centra a rozvoz opraveného prístroja, ak je to relevantné.
15. Cena za služby pozáručnej starostlivosti, vrátane rozpisu jednotlivých položiek v prípade, ak je to relevantné, je stanovená vzájomnou dohodou Zmluvných strán v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, s aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, v prípade ak je to relevantné.
Takto stanovená cena za poskytnuté služby je uvedená v Prílohe č. 2 – Štruktúrovaný rozpočet ceny, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto Zmluvy.
16. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu za služby pozáručnej starostlivosti na základe doručených mesačných faktúr vystavených predávajúcim podľa skutočného rozsahu vykonanej služby za kalendárny mesiac. Predávajúci v čase fakturácie k celkovej cene uplatní DPH podľa platného všeobecne záväzného právneho predpisu.
17. Kupujúci sa zaväzuje Predávajúcemu zaplatiť cenu za poskytnuté služby pozáručnej starostlivosti, vrátane náhradných dielov dodaných pri servisnej službe. V prípade náhradných dielov sa v každom prípade vyžaduje súhlas Kupujúceho s kúpou a montážou náhradného dielu a odsúhlasenie jeho ceny.
18. V prípade, ak Predávajúcim deklarovaná cena náhradných dielov pri jednej oprave presahuje 5 000,00 EUR bez DPH (slovom: päťtisíc EUR bez DPH) je Kupujúci oprávnený realizovať prieskum trhu. V prípade, ak Kupujúci na základe prieskumu trhu zistí, že:
18.1 aktuálna cenová ponuka iného predávajúceho je nižšia ako aktuálna ponuka Predávajúceho, Kupujúci vyzve Predávajúceho na rokovanie o znížení aktuálnej ceny originálneho náhradného dielu. Ak sa Zmluvné strany na znížení aktuálnej ceny originálneho náhradného dielu nedohodnú, Kupujúci je oprávnený originálny náhradný diel zakúpiť od predávajúceho, ktorý v prieskume trhu ponúkol nižšiu cenu originálneho náhradného dielu,
18.2 nedisponuje inou ponukou ako je ponuka Predávajúceho a zároveň cena originálneho náhradného dielu nie je vyššia ako 10% oproti cene uvedenej v Prílohe č. 2 – Štruktúrovaný rozpočet ceny, Kupujúci je oprávnený pristúpiť k vystaveniu objednávky.
19. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov a tejto Zmluvy. Prílohou faktúry vystavenej Predávajúcim musí byť kópia objednávky (ak bola vystavená), kópia dodacieho listu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom a v prípade služieb pozáručnej servisnej starostlivosti aj potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia v príslušnom kalendárnom mesiaci.
20. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa tohto článku Zmluvy, alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je Kupujúci oprávnený vrátiť ju Predávajúcemu na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Kupujúcemu.
21. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote šesťdesiatich (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Predávajúcemu. V prípade úhrady faktúry Kupujúcim do 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Kupujúcemu, sa Predávajúci zaväzuje vystaviť dobropis vo výške zľavy z faktúrovanej sumy podľa Prílohy č. 2 – Štruktúrovaný rozpočet ceny.
22. Predávajúci je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky Kupujúceho ako povinnú prílohu faktúry. Predávajúci je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom.
23. Predávajúci je povinný vystaviť faktúry v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. Predávajúci je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom.
24. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej Predávajúcim, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. Predávajúci je povinný zaslať faktúru elektronicky na e-mailovú adresu: podatelna@vusch.sk. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Kupujúceho v prospech účtu Predávajúceho.
25. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Predávajúcemu z tohto zmluvného vzťahu, Predúvajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho je neplatné. Súhlas Kupujúceho a je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
26. Predávajúci podpisom tejto Zmluvy zároveň potvrdzuje, že výsledná kúpna cena za prístroje je v súlade s aktuálne obvyklou trhovou cenou prístrojov (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk).
27. Predávajúci vyhlasuje, že cena za služby pozáručnej starostlivosti podľa tejto Zmluvy je v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu Zmluvy - služieb pozáručnej starostlivosti. V prípade, ak sa vyhlásenie Predávajúceho podľa predchádzajúcej vety ukáže ako nepravdivé, je Kupujúci oprávnený uplatniť si u Predávajúceho náhradu škody vo výške vzniknutého finančného rozdielu.
28. Predávajúci ručí za vlastnosti prístrojov, ako aj všetkých jeho súčastí, počas záručnej doby, ktorá bola Predávajúcim stanovená v trvaní uvedenom v Prílohe č. 2 – Štruktúrovaný rozpočet ceny, minimálne však v trvaní 24 kalendárnych mesiacov odo dňa, kedy sú prístroje uvedené do prevádzky. Uvedenie prístrojov do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste/preberacom protokole, ktorý podpíšu obe Zmluvné strany, resp. ich oprávnení zástupcovia.
Predávajúci zodpovedá za to, že prístroj je dodaný podľa podmienok tejto Zmluvy, v súlade s predloženou ponukou vo verejnom obstarávaní a podľa platných právnych predpisov a že počas záručnej doby bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto Zmluve.
29. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny prístrojov vykonávať Predávajúci autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na prístrojoch. Za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií prístrojov je Predávajúci povinný predložiť Potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom prístrojov, ktorým Predávajúci preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis.
Ak Predávajúci nemá uvedené potvrdenie, predloží neoverenú kópiu zmluvy so servisnou organizáciou, ktorá požadované potvrdenie má a zároveň potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístrojov tejto servisnej organizácie. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne:
29.1 oprava vád a porúch predmetu Zmluvy, t. j. uvedenie predmetu Zmluvy do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom,
29.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná Predávajúcim,
29.3 v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení prístrojov odporúčaných a predpísaných výrobcom prístrojov, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t. j. servisný update softwarového vybavenia prístrojov,
29.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke prístrojov, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov,
29.5 v prípadoch ak je to relevantné, vykonanie validácií a kalibrácií prístrojov (resp. jeho relevantných častí) s periodicitou podľa odporučenia výrobcu prístrojov, minimálne však jedenkrát ročne,
29.6 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, minimálne však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je Predávajúci povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky,
29.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami,
29.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov Predávajúceho do a z miesta inštalácie prístrojov v rámci zabezpečenia záručného servisu,
29.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu prístrojov, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky prístrojov, vrátane generálnej opravy,
29.10 technická telefonická podpora a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní prístrojov prostredníctvom klientskeho pracoviska Predávajúceho 7 dní v týždni, 24 hodín denne,  pričom Predávajúci musí garantovať funkčnosť a prevádzku klientskeho pracoviska.
30. Záručná doba uvedená v tomto článku Zmluvy sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohol byť prístroj využívaný na účel, na ktorý je určený, a to z dôvodov, na ktoré sa vzťahuje záruka.
31. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí Kupujúci neodbornou manipuláciou, resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
32. Počas záručnej doby je servisný technik Predávajúceho povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie prístrojov do 72 hodín od nahlásenia vady v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 15:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 15:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa.
33. Predávajúci je povinný počas záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu:
33.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu do 48 hodín,
33.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, okrem prípadu, ak sa Kupujúci s Predávajúcim nedohodnú inak alebo ak na výkon opravy je potrebný náhradný diel, súčiastka alebo iná vec, ktorej obstaranie alebo vykonanie trvá viac ako 72 hodín.
34. V prípade, ak odstránenie vady nevyžaduje príchod servisného technika Predávajúceho do miesta inštalácie predmetu Zmluvy, je predávajúci oprávnený zabezpečiť odstránenie vady/poruchy pomocou vzdialeného prístupu. Predávajúci je povinný začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 4 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 15:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 15:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa.
35. V oznámení, resp. reklamácii vady podľa tejto Zmluvy, je Kupujúci povinný každú jednotlivú vadu, resp. nedostatok špecifikovať (označenie vady a miesta, kde sa vada nachádza a stručný popis, ako sa vada prejavuje).
36. Kupujúci je oprávnený vadu, ktorú zistí na predmete Zmluvy počas záručnej doby, nahlásiť Predávajúcemu prostredníctvom klientskeho pracoviska Predávajúceho alebo e-mailom, kontaktné údaje Predávajúci oznámi Kupujúcemu bezodkladne po uzatvorení Zmluvy.
37. V prípade, ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska Predávajúceho je e-mailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia e-mailovej správy Predávajúcim. V prípade, ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska Predávajúceho je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo e-mailového potvrdenia Kupujúcemu a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady.
38. Predávajúci nesie zodpovednosť za to, že služby záručného servisu a údržby prístrojov budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám Kupujúceho. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. Servisný technik Predávajúceho je povinný mať osvedčenie na servis zariadení výrobcu prístrojov.
39. Predávajúci garantuje zabezpečenie náhradných dielov pre prístroje v trvaní minimálne 15 rokov odo dňa, kedy sú prístroje uvedené do prevádzky.
40. Predávajúci sa zaväzuje poskytovať služby pozáručnej servisnej starostlivosti pre prístroje (bližšie špecifikovaný v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky), a to po dobu 5 rokov (60 kalendárnych mesiacov), pričom za začiatok tohto poskytovania sa považuje deň nasledujúci po poslednom dni záručnej doby prístrojov.
41. Predávajúci sa v rámci poskytovanej pozáručnej servisnej starostlivosti zaväzuje:
41.1 realizovať servisné úkony, ktoré sa vykonávajú mimo rámca zodpovednosti Predávajúceho za vady, ktoré existovali pri kúpe a prevzatí prístrojov Kupujúcim a mimo záruky za akosť, ak bola poskytnutá,
41.2 vykonávať opravy prístrojov, pričom pod opravou sa v zmysle tejto Zmluvy rozumie súbor operácií, ktorými sa poškodený prístroj vráti do pôvodného alebo prevádzkyschopného stavu, pričom nedôjde k zmene technických parametrov alebo určeného účelu,
41.3 poskytovať pozáručný servis prístrojov aj v období záruky za akosť, ak požadovaný servisný úkon nespadá pod záručný servis,
41.4 dodať originálne náhradné diely vrátane všetkých prác s tým spojených (napr. montáž a výmena a pod.). Kupujúci si vyhradzuje právo kedykoľvek vyzvať Predávajúceho na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov.
42. Požaduje sa vyhotoviť návrh kalkulácie pozáručného servisu v súlade so Zmluvou ku každej objednávke. Kupujúci musí odsúhlasiť cenu a rozsah opravy najneskôr v lehote do 3 kalendárnych dní odo dňa doručenia návrhu kalkulácie servisu. V prípade, ak súhlas v uvedenej lehote Predávajúcemu neoznámi alebo ak oznámi, že o opravu už nemá záujem, Predávajúci nie je oprávnený vykonať opravu.
43. Predávajúci je povinný oznámiť príchod servisného technika kontaktnej osobe Kupujúceho pred začatím servisného úkonu, minimálne jeden pracovný deň vopred.
44. Miesto dodania služieb podľa tohto článku zmluvy je Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a. s., Ondavská 8, 040 11 Košice - mestská časť Západ.
45. Predávajúci sa zaväzuje vykonávať pozáručnú servisnú starostlivosť v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod, ak sa Kupujúci a Predávajúci nedohodnú inak.
46. Predávajúci sa zaväzuje v prípade vykonania opravy, na ktorú Kupujúci Predávajúceho vopred upozorní, aby bola oprava vykonaná nasledovne:
46.1 nástup na výkon opravy do 72 hodín od nahlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod.,
46.2 výkon samotnej opravy do 72 hodín od nahlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., okrem prípadu, ak sa Kupujúci s Predávajúcim nedohodnú inak alebo ak na výkon opravy je potrebný náhradný diel, súčiastka alebo iná vec, ktorej obstaranie alebo vykonanie trvá viac ako 72 hodín.
47. Kupujúci požaduje, aby poskytnutie služieb podľa tejto Zmluvy bolo riadne zdokumentované v Pracovnom výkaze, ktorý bude obsahovať najmä :
47.1 údaj o rozsahu vykonanej služby,
47.2 údaj o systéme, na ktorom sa poskytla služba,
47.3 údaj o čase poskytnutia služby,
47.4 dátum poskytnutia služby,
47.5 podpisy zodpovedných osôb oboch Zmluvných strán.
48. Jedno vyhotovenie Pracovného výkazu servisný technik odovzdá zodpovednému zamestnancovi Kupujúceho. Vzor Pracovného výkazu tvorí Prílohu č. 3 tejto Zmluvy.
49. Predávajúci sa zaväzuje vykonávať služby v dohodnutom rozsahu v súlade s touto Zmluvou, platnou legislatívou a so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu prístrojov.
50. Predávajúci je povinný počas trvania tejto Zmluvy vykonávať autorizovaný servis.
51. Predávajúci sa zaväzuje poskytovať služby v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám Kupujúceho. Taktiež sa zaväzuje poskytovať služby s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu vrátane dokladu o preškolení výrobcom prístrojov a skúsenosti nevyhnutné na plnenie povinností podľa tejto Zmluvy.
52. Predávajúci ku každej objednávke služieb pozáručnej starostlivosti vyhotoví návrh kalkulácie servisnej služby podľa Prílohy č. 4 - Servisný katalóg, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto Zmluvy.
53. Kupujúci je povinný najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa doručenia návrhu kalkulácie servisu Predávajúcemu oznámiť, či s návrhom kalkulácie servisu súhlasí. V prípade, ak súhlas v uvedenej lehote Predávajúcemu neoznámi alebo ak oznámi, že o opravu už nemá záujem, Predávajúci nie je oprávnený vykonať opravu.
54. Predávajúci zodpovedá za vady servisných služieb podľa Obchodného zákonníka a tiež poskytuje na servisné služby záruku za akosť.
55. Ak nie je v objednávke Kupujúceho podľa tejto Zmluvy stanovené inak, záručná doba na servisné práce je 3 mesiace od vykonania opravy a na dodaný materiál 6 mesiacov od vykonania opravy.
56. Záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, ktorý bol použitý v súvislosti s poskytnutím servisnej služby.
57. Vadu dodanej servisnej služby či dodaného materiálu je Kupujúci povinný Predávajúcemu oznámiť bez zbytočného odkladu po tom, čo ich Kupujúci mohol pri dostatočnej starostlivosti zistiť, najneskôr však v lehotách podľa bodu 55. tejto Zmluvy, inak právo Kupujúceho zaniká.
58. Predávajúci za vady servisnej služby nezodpovedá v prípade, že boli spôsobené:
58.1 v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu,
58.2 inštaláciou, prevádzkou a údržbou systému v rozpore s návodom na obsluhu,
58.3 neoprávneným zásahom tretích osôb,
58.4 prevádzkovaním prístrojov v prostredí, ktoré je v rozpore s technickými podmienkami stanovenými výrobcom, príp. Predávajúcim.
59. Predávajúci je povinný mať počas trvania tejto Zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb pozáručnej servisnej starostlivosti podľa uzatvorenej Zmluvy s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny za služby pozáručnej servisnej starostlivosti.
60. Zmluvné strany si vzájomne zodpovedajú za škody vzniknuté v dôsledku porušenia ich povinností vyplývajúcich z tejto Zmluvy. Žiadna Zmluvná strana nemá právo na náhradu ušlého zisku.
61. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu.
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
62. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa.
63. Predávajúci je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej rámcovej dohody. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania rámcovej dohody. V opačnom prípade Kupujúcemu zodpovedá za škodu, ktorá Kupujúcemu vznikla porušením tejto povinnosti.
64. Požaduje sa akceptovať záväzok Predávajúceho dodržiavať etické zásady Kupujúceho uvedené v Etickom kódexe obchodných partnerov spoločnosti Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a. s. (ďalej len "Etický kódex") zverejnený na webovom sídle Kupujúceho www.vusch.sk, pričom v prípade zistenia, že Predávajúci Etický kódex porušuje, je Kupujúci oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Účinky odstúpenia od Zmluvy nastávajú dňom doručenia písomného odstúpenia od Zmluvy Predávajúcemu.
65. V prípade, ak Predávajúci zabezpečuje časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov, zodpovedá za riadne plnenie predmetu Zmluvy tak, akoby ho sám zabezpečil v celom rozsahu.
66. Predávajúci garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy.
67. Predávajúci má právo na zmenu, resp. na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu predmetu Zmluvy, ktorého sa táto Zmluva týka.
68. Predávajúci je povinný Kupujúcemu oznámiť akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi. Za týmto účelom je povinný najneskôr v deň,  ktorý predchádza dňu účinnosti akejkoľvek zmeny údajov o subdodávateľovi, aktualizovať znenie Prílohy č. 5 tejto Zmluvy – Zoznam známych subdodávateľov a doručiť ju Kupujúcemu spolu s písomným oznámením, v ktorom uvedie všetky podrobnosti týkajúce sa zmeny údajov o subdodávateľovi, pričom Zmluvné strany sa zároveň výslovne dohodli, že pre prijatie takejto zmeny sa nevyžaduje uzavretie samostatného písomného dodatku.
69. Ak Predávajúci zmení, resp. doplní nového subdodávateľa, je povinný najneskôr v deň, ktorý predchádza dňu účinnosti tejto zmeny aktualizovať znenie Prílohy č. 5 Zmluvy a doručiť ju Kupujúcemu spolu s písomným oznámením, v ktorom uvedie všetky podrobnosti týkajúce sa zmeny, resp. doplnenia nového subdodávateľa, pričom Zmluvné strany sa zároveň výslovne dohodli, že pre prijatie zmeny, resp. doplnenie nového subdodávateľa sa nevyžaduje uzavretie samostatného písomného dodatku.
Nedodržanie povinností stanovených Predávajúcemu týmto ustanovením Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok Predávajúcim a zakladá právo Kupujúceho odstúpiť od tejto Zmluvy. Predávajúci je zároveň povinný nahradiť škodu, ktorá vznikla Kupujúcemu porušením tejto povinnosti.
70. V prípade zistenia, že subdodávateľ počas trvania tejto Zmluvy nie je v súlade s ustanovením § 11 ods. 1 ZoVO zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, je Kupujúci oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
71. Predávajúci je povinný na požiadanie Kupujúceho predložiť Kupujúcemu všetky zmluvy uzavreté so subdodávateľmi v súvislosti s plnením podľa tejto Zmluvy.
72. Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa týchto zmluvných požiadaviek v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely týchto zmluvných požiadaviek sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu.
73. Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu zmluvných požiadaviek.
74. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz.
75. Ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, právo odstúpiť od týchto zmluvných požiadaviek. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
76. Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom akékoľvek zmeny údajov dôležitých pre bezproblémové plnenie týchto zmluvných požiadaviek.
77. Predávajúci sa zaväzuje, že:
77.1 nevyužije akékoľvek informácie, ktoré zistí alebo s prihliadnutím na okolnosti by mohol zistiť pri plnení predmetu zákazky vo svoj prospech, ani v prospech tretích osôb, počas trvania tohto zmluvného vzťahu, a ani po ukončení platnosti tohto zmluvného vzťahu,
77.2 informácie a podklady poskytnuté kupujúcim alebo tretími osobami pre plnenie predmetu zákazky nepoužije na iný účel ako je plnenie predmetu zákazky.
78. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto zmluvného vzťahu sú spracúvané Kupujúcim na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „Nariadenie“) a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“). Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle spoločnosti www.vusch.sk.
79. Predávajúci je povinný podľa Nariadenia a Zákona dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tohto zmluvného vzťahu. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania tohto zmluvného vzťahu. V opačnom prípade kupujúcemu zodpovedá za škodu, ktorá kupujúcemu vznikla porušením tejto povinnosti.
80. Predávajúci sa zaväzuje dodržiavať etické zásady kupujúceho uvedené v Etickom kódexe obchodných partnerov spoločnosti Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a. s. (ďalej len "Etický kódex") zverejnenom na webovom sídle kupujúceho www.vusch.sk, pričom v prípade zistenia, že predávajúci Etický kódex porušuje, je kupujúci oprávnený od zmluvy odstúpiť.
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY:
801. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu,
1. Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Defibrilačný prístroj vrátane pozáručného servisu",
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a).
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť:
1. Vyplnenú Prílohu č.1 - „Špecifikácia predmetu zákazky".
2. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č.2 – „Kalkulácia ceny".
3. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov (položka č.1).
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY:
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY,
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov.
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou,
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

05.07.2025 00:00 — 03.08.2030 23:59

3,00 ks

61 374,01

61 374,01

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.06.2025 09:13

23.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 723
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2025 09:19 - Vstupná ponuka 61 370,00 € Cena bez DPH
23.06.2025 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 61 369,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS