• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2025 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2025 10:55

Detail zákazky Z20252938

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2025 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2025 10:55

Základné údaje

Z20252938

OF-300300

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10964045

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál - sterilné ihly na jednorazové použitie

ihly

  • 33194220-4 - Spotrebný materiál na transfúziu krvi
  • 33141320-9 - Lekárske ihly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál - sterilné ihly na jednorázové použitie
Funkcia
1. ihla jednorazová ružová - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv
2. ihla jednorazová žltá - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv
3. ihla jednorazová modrá- sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv
4. ihla jednorazová oranžová - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv
5. ihla jednorazová zelená - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv
6. ihla jednorazová čierna  - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv
7. ihla jednorazová  šedá - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. ihla jednorázová sterilná, farba-ružová G 18
1. priemer mm 1,2
1. dĺžka mm 40
2. priemer mm 0,9
2. ihla jednorázová sterilná, farba - žltá G 20
2. dĺžka mm 40
2. množstvo v balení ks 100
3. ihla jednorázová sterilná, farba-modrá G 23
3. priemer mm 0,6
3. dĺžka mm 25
4. ihla jednorazová sterilná, farba oranžová G 25
4. priemer mm 0,5
4. dĺžka mm 20 - 25
5. ihla jednorázová sterilná, farba zelená G 21
5. priemer mm 0,8
5. dĺžka mm 40
5. množstvo v balení ks 100
6. ihla jednorázová sterilná, farba čierna G 22
6. priemer mm 0,7
6. dĺžka mm 30
6. množstvo v balení ks 100
7. ihla jednorázová sterilná, farba šedá G 27
7. priemer mm 0,4
7. dĺžka mm 20
7. množstvo v balení ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. - 7. materiál hrdla krytu ihly polypropylén
1. - 7. materiál ihly nerezová oceľ
1 - 7. spojovací materiál epoxidová živica
1. - 7. sterilizačná metóda etylén oxid
1. - 7. balenie sterilné, každý kus osobitne
PREDPOKLADANÉ MNOŽSTVO NA OBDOBIE 12 MESIACOV:
1. ihla jednorazová  ružová - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv 50 000 ks
2. ihla jednorazová  žltá - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv 10 000 ks
3. ihla jednorazová  modrá- sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv 3 000 ks
4. ihla jednorazová   oranžová - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv 10 000 ks
5. ihla jednorazová  zelená - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv 15 000 ks
6. ihla jednorazová  čierna - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv 10 000 ks
7. ihla jednorazová  šedá - sterilná ihla na intradermálne, subkutánne vstrekovanie liečiv 2 500 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Zazmluvné množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok sa stane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo (zmeniť, zvýšiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Dodávky budú realizované postupne počas platnosti zmluvy na základe písomných objednávok kupujúceho do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky .
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS a uviesť ŠUKL za každú položku
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy, v opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje zmluvným
podmienkam, podmienkam stanoveným príslušnými právnymi predpismi a platnými normami záväznými pre takéto plnenie (tovar).
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. Zmluvné strany sú oprávnené znížiť jednotkovú cenu tovaru (alebo jeho časti), písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi.
Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu. Dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade ak Dodávateľ prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú
sa vyhlásenie vzťahuje.
V prípade kategorizovaného špeciálneho zdravotníckeho materiálu (ŠZM) nesmie jednotková cena špeciálneho zdravotníckeho materiálu počas celej doby platnosti zmluvy prekročiť maximálnu cenu zdravotníckej pomôcky, ŠZM určenú pre poskytovateľa zdravotnej starostlivosti Ministerstvom zdravotníctva SR.
Zmluvné strany sú oprávnené účinnosť tejto rámcovej dohode predĺžiť z dôvodu nevyčerpania celkového finančného limitu, a to maximálne o 12 mesiacov, aj opakovane, písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúr je 60 dní.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

1 765,59

1 681,52

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.06.2025 12:02

23.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2025 13:10 - Vstupná ponuka 1 763,82 € Cena s DPH
23.06.2025 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 1 758,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS