30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36428353
Železiarstvo HAMMER, s.r.o.
Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
Trubky, potrubia, hadice a armatúry
vysokotlaková hadica 30 m, spojka
Tovar, Služba
|
1. Vysokotlaková hadica
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vysokotlaková hadica s dvojitou oceľovou vložkou, pripojením ANTI!Twist a ručným skrutkovým spojením EASY!Lock na oboch stranách, menovitým priemerom DN 8, dĺžkou 30 m, max tlakom do 400 bar, maximálnou teplotou 155 °C a pripojením pištole AVS. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Požadované množstvo | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ | Vysokotlaková hadica Longlife alebo ekvivalent kompatibilný s vysokotlakovým čističom Kärcher. |
|
2. Spojka na spájanie a predlžovanie VT hadíc
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Spojka so systémom 2 x EASY!Lock na spájanie a predlžovanie VT hadíc z mosadze a s gumenou ochranou, M 22 x 1.5 m. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Požadované množstvo | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Max. tlak (bar) | 300 |
| Teplota (°C) | 155 |
| Typ | Kärcher - Spojka 2xEASY!Lock alebo ekvivalent kompatibilný s položkou č. 1. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru). |
| Pri ekvivalentnej ponuke materiálu objednávateľ rozumie výrobok rovnakej alebo vyššej kvality podľa špecifikácie resp. technických parametrov uvedených v objednávkovom formulári/zmluve ak nebudú požadované technické parametre dodržané objednávateľ ma právo odstúpiť od zmluvy v plnom rozsahu. |
| Dodávateľ zašle elektronicky do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom. |
| Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
| Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu. |
| Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. |
| Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
| Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. |
| Dodávateľ vystaví faktúru jednorazovo po dodaní celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list. |
| Objednávateľ žiada doručiť faktúru na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry 30 dní. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári / zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v plnom rozsahu. |
| Faktúru a dodací list vyhotoviť v 3 výtlačkoch |
Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
26.06.2025 07:00 — 07.07.2025 14:00
1,00 Súhrn požadovaného množstva
550,24
447,35
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.06.2025 08:40
23.06.2025 09:00
23.06.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.06.2025 10:17 - Vstupná ponuka | 550,24 | € | Cena s DPH |
| 23.06.2025 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 550,23 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: