• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2025 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2025 10:25

Detail zákazky Z20252918

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2025 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2025 10:25

Základné údaje

Z20252918

OF-300321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10971394

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

36644081

Registrovaný sociálny podnik Alfa s.r.o.

Kyjevské námestie 2, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho papiera pre MsP

kancelársky papier, kopírovací papier

  • 30199720-3 - Listový papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Položka č. 1: Papier A4 – typ 4
Funkcia
Papier kopírovací A4 biely pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, kvalita papiera B, plošná hmotnosť (ISO 536, prípadne ekvivalent) 80 ± 4 g/m2, hrúbka (ISO 534, príp. ekvivalent) 104 ± 4 mikróny, minimálna belosť CIE (ISO 11475, príp. ekvivalent) 152 ± 2, minimálna opacita (ISO 2471, príp. ekvivalent) 91%, balenie min. 500ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 4000
 2. Položka č. 2: Papier A3
Funkcia
Papier kopírovací formát A3 biely pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, kvalita papiera B, plošná hmotnosť (ISO 536, príp. ekvivalent) 80 ± 4 g/m2, hrúbka (ISO 534, príp. ekvivalent) 104 ± 4 mikróny, minimálna belosť CIE (ISO 11475, príp. ekvivalent) 152 ± 2, minimálna opacita (ISO 2471, príp. ekvivalent) 91%, balenie min. 500ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vykládka a vynesenie do určenej miestnosti plnenia. Dovoz v rámci mesta Bratislavy na Gunduličova 10, Bratislava, príp. iné miesto, ktoré určí verejný obstarávateľ v rámci Bratislavy.
• Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar, pričom uchádzač zodpovedá za to, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania.
• Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak dodávaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky a nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto zmluvy, právnymi predpismi a technickými normami.
• Rámcová dohoda (ďalej len "dohoda") sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov.
• Množstvá uvedené v technických vlastnostiach tovarov sú predpokladané a nie sú záväzné, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri dodržaní uchádzačom ponúkaných jednotkových cien.
• Plnenie dohody bude na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
• Dodanie tovaru do maximálne 5 pracovných dní od obdržania čiastkovej objednávky, ak sa nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
• Požiadavka na preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa. Neakceptuje sa doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní. Takto doručený tovar inak nebude verejným obstarávateľom prevzatý.
• Predpokladom na vystavenie faktúry je zmluvnými stranami podpísaný dodací list/preberací protokol, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
• Požaduje sa po uzavretí zmluvy, maximálne však do 7 kalendárnych dní o predloženie platného certifikátu FSC (prípadne iný ekvivalent), ktorým sa preukáže, že drevo použité na výrobu dodávaného papiera pochádza zo zodpovedne obhospodarovaného lesa/lesov.
• Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gunduličova 10, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 1

15 076,53

15 076,53

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2025 15:50

24.06.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 53
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2025 16:55 - Vstupná ponuka 15 006,00 € Cena s DPH
17.06.2025 06:58 - Najvýhodnejšia ponuka 15 005,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS