• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 12:50

Detail zákazky Z20252910

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 12:50

Základné údaje

Z20252910

OF-300501

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10956653

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup originálnych tonerov pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky

tonerové kazety, tonery, originálne tonery, tonerové náplne, tlač

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup originálnych tonerov
Funkcia
na tlač a kopírovanie
žiadame dodať originálne tonerové kazety
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP toner CF360A ks 5
HP toner CF226x ks 20
HP toner CF259X ks 30
HP toner CE740 ks 2
HP toner W2032X ks 5
HP toner W2031X ks 5
HP toner W2033X ks 5
HP toner W2030X ks 3
HP toner CF230A ks 5
Sharp toner MX-315GT ks 10
KYOCERA toner TK6725 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Charakteristika pre typ tonera originálny toner
Originálny toner rozumie sa ako originálne príslušenstvo od výrobcu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodanie originálnych tonerov podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky.
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Tonerové náplne vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Tonery musia byť preukázateľne vyrobené v súlade s normami garantujúcimi environmentálny systém manažovania ISO 14001, alebo ekvivalent vyťažiteľnosti a garancie archivovateľnosti ISO/IEC 19752, 19798, 24711 a 1179 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných Objednávateľom.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miest určených Objednávateľom. Prázdne tonery Dodávateľ preberie od Objednávateľa pri dodávke tonerov. Prevzatie pri odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva ŽP SR.
Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s dodaním tovaru.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené Objednávateľom pri prevzatí tovaru je Objednávateľ povinný písomne oznámiť Dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách tovaru musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a dôkladný popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, Objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie Dodávateľ súhlasí.
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
V prípade neodstrániteľnej vady tovaru je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 7 dní odo dňa oznámenia vád nový tovar bez vád, ktorý je kvalitatívne a kvantitatívne zhodný s tovarom podľa tejto zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ dodá tovar do 10 pracovných dní odo dňa preukázania skutočnosti, že tonery sú vyrobené v súlade s normami garantujúcimi environmentálny systém manažovania ISO 14001, alebo ekvivalent vyťažiteľnosti a garancie archivovateľnosti ISO/IEC 19752, 19798, 24711 a 1179 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných Objednávateľom.
Dodanie originálnych tonerov podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky. Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Originálne tonery HP spĺňajú ISO/IEC certifikované podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie dokladujte : "Vyhlásenie výrobcu zariadení HP, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 11798 s uvedením a popisom ochranných prvkov, zaručujúcich originalitu balenia.
Pre produkty HP musí byť preukázateľná skutočnosť, že tovar je certifikovaný technickou normou ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 vyťaženosť a ISO/IEC 11798 /archivovateľnosť (v závislosti od typu náplne.) Pre potvrdenie sú akceptovateľné len vyhlásenie výrobcu zariadení v tomto prípade HP Inc. Slovakia s.r.o o tom, že tovar tieto podmienky spĺňa.
Zmluva nadobudne účinnosť až po predložení týchto certifikátov a vyhlásení o zhode a nie dňa nasledujúceho po dni zverejnenia v centrálnom registri zmlúv (odkladacia podmienka účinnosti zmluvy. Požadujeme komplexnú dodávku od zmluvného partnera vybratého vo verejnom obstarávaní, s prevzatím tovaru so zástupcom dodávateľa a prevzatím plnej zodpovednosti za dodaný tovar a doplnkové služby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrová 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

23.06.2025 14:10 — 04.07.2025 14:09

1,00 celok

18 799,52

15 284,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2025 14:11

20.06.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2025 15:56 - Vstupná ponuka 18 799,52 € Cena s DPH
20.06.2025 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka 18 799,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS