• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2025 11:35
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2025 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2025 12:25

Detail zákazky Z20252899

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2025 11:35
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2025 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2025 12:25

Základné údaje

Z20252899

OF-300514

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10994302

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35828382

EUROSAFE s.r.o.

Smrečianska 43, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trezory mobilné certifikované

Trezor bezpečnostná trieda I.

  • 44421300-0 - Trezory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trezor Safetronic NTR-61 MLG alebo adekvátny ekvivalent
Funkcia
Trezor bezpečnostná trieda I.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov trezorov ks 2
Objem l 89
Vnútorná uzamykateľná schránka ks 1
Počet políc ks 1
Hmotnosť kg 95 115
Výška cm 65
Šírka cm 43
Hĺbka cm 44
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
parametre mobilný skriňový trezor bezpečnostná trieda I. podľa STN EN 1143-1, stupeň utajenia "Tajné", súčasťou dodávky je aj certifikát NBÚ, Certifikát NBÚ Typ 3 (TAJNÉ); SS1=3 body
parametre Konštrukcia trezoru: dvojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou
parametre Zámkový systém: kľúčový trezorový zámok MAUER a mechanický kombinačný zámok LA GARD / M-LOCKS,
parametre Konštrukcia dverí: dvojplášťová s vnútornou izolačnou výplňou
parametre Kotvenie trezoru: 2 kotvami do steny alebo do podlahy
parametre Zaistenie dverí: trojstranný rozvorový mechanizmus chránený kalenou doskou
Súčasť trezora Certifikát NBÚ Typ 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté aj náklady spojené s dodávkou tovaru na miesto plnenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase 8.00-14.00 hod. po predchádzajúcom telefonickom dohovore, tovar bude dodaný jednorazovo
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list spolu s tovarom
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Vrátane dopravy do miesta plnenia Trebišov
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Pri ekvivalentnej ponuke materiálu objednávateľ rozumie výrobok rovnakej alebo vyššej kvality podľa špecifikácie resp. technických parametrov uvedených v objednávkovom formulári/zmluve ak nebudú požadované technické parametre dodržané objednávateľ ma právo odstúpiť od zmluvy v plnom rozsahu.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ zašle elektronicky do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári / zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v plnom rozsahu.
Faktúru a dodací list vyhotoviť v 3 výtlačkoch

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

30.06.2025 11:36 — 15.08.2025 11:36

1,00 podľa opisného formulára

1 566,88

1 566,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.06.2025 11:39

27.06.2025 11:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2025 11:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2025 14:51 - Vstupná ponuka 1 566,87 € Cena bez DPH
17.06.2025 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS