• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 10:50

Detail zákazky Z20252897

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 10:50

Základné údaje

Z20252897

OF-254847

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10956643

Objednávateľ

00226840

Domov dôchodcov

Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

48009156

Donášková služba s.r.o.

Prievozská 34, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozvoz stravy

rozvoz stravy

  • 55521100-9 - Rozvoz stravy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozvoz stravy pre klientov Domova dôchodcov
Funkcia
Predmetom zákazky je rozvoz stravy po území Mestskej časti Bratislava - Ružinov
Dodávateľ okrem rozvozu zabezpečuje administratívne úkony (šeky, zmluvy, dodatky, oznamy)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet obedov ks 93 150
Rozvoz stravy sa koná denne v pracovných dňoch (pondelok až piatok) počas celého kalendárneho roka, okrem štátom uznaných sviatkov, ak budú vychádzať na pondelok až piatok a dni pracovného voľna a pokoja hod. 09:30 13:00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1) Dodávateľovi budú zverené kľúče alebo čipy od vchodov do spoločných priestorov bytoviek poberateľov sociálnej služby
2) Rozvoz bude prebiehať v pracovných dňoch od 09:30 do 13:00 hod po území Mestskej časti Bratislava - Ružinov
3) Dodávateľ zodpovedá za počet prevzatých porcií.
4) Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie zásad BOZP
5) Dodávateľ zabezpečuje nakladanie a vykladanie prepravných nádob.
6) Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť škodu, ktorá vznikne na prepravovanej zásielke v čase od prevzatia na prepravu až do vydania.
7) V prípade, prekážok dovozu stravy na strane dodávateľa, je tento povinný zabezpečiť plnohodnotnú náhradu a za plnenie tejto zmluvy zodpovedá, akoby ju plnil sám.
8) Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa jej riadneho doručenia verejnému obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
9) Ďalšie Osobitné požiadavky na plnenie:
10) Účastník musí mať minimálne 3 roky skúsenosti s doručovaním 100 a viac jedál denne
11) Údaje o kvalifikácii pracovníkov, ktorí budú prichádzať do styku s potravinami. Dodávateľ preukáže zoznamom týchto pracovníkov a predloží zároveň kópie platných zdravotných preukazov a osvedčení o epidemiologickej spôsobilosti. Dodávateľ k uvedeným dokladom predloží čestné vyhlásenia týchto pracovníkov, že budú k dispozícii Poskytovateľovi na plnenie zmluvy v prípade jeho úspešnosti :1.a) čestné vyhlásenie musí byť podpísané pracovníkom uvedenom v zozname, 1.b) originál alebo overená kópia dokladu.
12) Doklad preukazujúci, že Dodávateľ má oprávnenie pripravovať a prepravovať stravu. Dodávateľ predloží príslušné rozhodnutia Regionálneho úradu zdravotníctva na prípravu a prepravu stravy, resp. iným ekvivalentným dokladom v súlade s platnou legislatívou v zmysle zákona 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia spoločného stravovania. Dodávateľ predloží doklad ako originál alebo overenú kópiu.
13) Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu stravy. V prípade, ak prepravu stravy bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, overenú kópiu tejto zmluvy a potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR o spôsobilosti týchto vozidiel na prepravu stravy.
14) Podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť.
Názov Upresnenie
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť nasledujúce doklady: Podľa bodov 10, 11, 12, 13,  Osobitných požiadaviek na plnenie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 814/2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 ks

40 800,00

33 170,73

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2025 11:29

20.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 102
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2025 09:59 - Vstupná ponuka 40 788,00 € Cena s DPH
20.06.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 40 788,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS