• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 15:25

Detail zákazky Z20252892

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 15:25

Základné údaje

Z20252892

OF-300379

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10956647

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konferenčná webkamera

webkamera, výpočtová technika

  • 30237240-3 - Webová kamera
  • 32341000-5 - Mikrofóny
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konferenčná webkamera
Funkcia
1. Nákup novej, nepoužívanej webkamery vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Konferenčná webkamera ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. 360°C kamera áno
1.2. All in one konferenčná webkamera, kamera + všesmerový mikrofón (8 integrovaných mikrofónov) + reproduktor, funguje aj bez pripojenia k PC/notebooku — možné pripojenie k výstupnému video zariadeniu, automatické ostrenie na hovoriacu osobu áno
1.3. Porty RJ-45, WiFi, HDMI, USB-A na pripojenie myši či klávesnice, SD slot pre nahrávanie, integrovaný Android OS
1.4. Bluetooth diaľkový ovládač v balení áno
1.5. Maximálne rozlíšenie videa Full HD (1920 x 1080 PX)
1.6. Autentické ostrenie (autofocus) áno
1.7. Ovládanie na diaľku áno
1.8. Stereo (Viac ako 1 mikrofón) áno
1.9. Zorný uhol 360° áno
1.10. Farba čiena
1.11. Prichytenie voľne stojaca
1.12. Funkcia detekcia tvárí
1.13. Maximálne rozlíšenie videa Full HD (1920 x 1080)
1.14. Ozvučenie videa Stereo
1.15. Typ pamäťovej karty SD
1.16. Napr. Kandao Meeting Pro
1.17. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
1.18. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
7. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
9. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
10.  Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
11.  Tovar bude dodaný najneskôr do 2 týždňov odo dňa vystavenia objednávky.
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

25.06.2025 08:00 — 09.07.2025 15:00

1,00 súbor

973,90

791,79

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2025 12:44

20.06.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 457
 20
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2025 14:19 - Vstupná ponuka 973,90 € Cena s DPH
19.06.2025 22:36 - Najvýhodnejšia ponuka 833,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS