• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 10:40

Detail zákazky Z20252886

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 10:40

Základné údaje

Z20252886

OF-300482

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10956637

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

45868212

ProScience Tech s. r. o.

Dobšinského 20, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál na testovanie antibiotickej rezistencie

mikrobanka, petriho miska, špička, skúmavka

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Materiál na testovanie antibiotickej rezistencie
Funkcia
vybavenie pracoviska  - na vedecké účely
Tovar slúži: - Položka 1: Kultivácia. ;;  - Položka 2: Skladovanie. ;;  - Položka 3: Kultivácia. ;;  Položka 4: Získavanie bakteriálnych vzoriek. ;;  - Položka 5: Stanovenie produkcie biofilmu. ;;  - Položka 6: Stanovenie citlivosti voči antibiotikám. ;; - Položka 7-9 : PCR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka 1: Inokulačné slučky. bal 2
Položka 2: Mikrobanka na kryoskladovanie. bal 4
Položka 3: Petriho misky s priemerom 90 mm. bal 2
Položka 4: Výterovka v skúmavke s Amies transportnou pôdou. bal 1
Položka 5: 96-jamkové platničky s F-dnom transparentné. bal 2
Položka 6: Plastová skúmavka PC GD 12 ml. bal 1
Položka 7: Pipetovacie špičky 10 ul s filtrom sterilné. bal 2
Položka 8: Pipetovacie špičky 20 ul s filtrom sterilné. bal 1
Položka 9: Pipetovacie špičky 300 ul s filtrom sterilné. bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka 1: Inokulačné slučky. POLOŽKA 1
Položka 1: Inokulačné slučky - používajú sa na odobratie kolónie mikroorganizmov z mikrobiálnej kultúry rozotretej na kultivačnom médiu. Slučky majú byť  jednorazové, dlhé 200 mm, plastové, bielej. resp. naturálnej farby. Musia byť  sterilizované. Objem slučky  = 1µl. Balenie: 50 balíkov po 20 ks (1000 ks); požadovaný počet balení: 2. áno
Položka 2: Mikrobanka na kryoskladovanie. POLOŽKA 2
Položka 2: Mikrobanka na kryoskladovanie má poskytnúť spoľahlivý spôsob uchovávania kultúr, pričom kultúry chráni pred kontamináciou, ich stratou alebo zmenou vlastností. Konzervačný prostriedok, ktorý má obsahovať, zaisťuje dlhšie prežitie náročných kultúr a vyššiu kvantitatívnu výťažnosť. 1 mikrobanka s objemom 2 ml má obsahovať  približne 25 chemicky upravených guľôčok, ktoré zlepšujú adhéziu baktérií a kryoprezervačnú tekutinu. Na každej mikrobanke sa musí nachádzať priestor na písanie. Mikrobanky musia byť  vyrobené z kryo materiálu, ktorý odolá aj rýchlemu zmrazeniu tekutým dusíkom. áno
Balenie musí obsahovať  5 rôznofarebných uzáverov po 16 kusov v mraziacom boxe vyrobenom z odolného plastu s priehľadným viečkom, potlačeným sitom s lokalizátorom čísel a zariadením na odber skúmaviek. Balenie: 80 kusov; požadovaný počet balení: 4. áno
Položka 3: Petriho misky s priemerom 90 mm. POLOŽKA 3
Položka 3: Petriho misky na in vitro diagnostiku -  v klinickej praxi sa používajú na kultiváciu mikroorganizmov získaných z humánnych, ľudských vzoriek alebo vzoriek prostredia na fotosenzitívnych alebo pevných kultivačných médiách. Petriho misky -  jednorazové plastové misky, ktoré majú mať priemer 90 mm, výšku 14,5 mmm hrúbka plastu 0,65 – 0,8 mm a viečko s trojitou ventiláciou. Dezinfikované musia byť  kyselinou peroctovou. Balenie: sterilné balenie po 20 ks, 24 balíkov (480 ks); požadovaný počet balení: 2. áno
Položka 4: Výterovka v skúmavke s Amies transportnou pôdou. POLOŽKA 4
Položka 4: Výterovka v skúmavke s Amies transportnou pôdou umožňuje transport vzoriek a zvyšuje mieru výťažnosti. Amies je polotuhé transportné médium odporúčané pre kvalitatívne postupy na prepravu klinických výterov do laboratória. Výterovka má obsahovať tyčinku aj transportné médium. Rozmer výterovky s vrchnákom majú byť  175 x 12 mm a  vyrobené z polypropylénu (s výnimkou vrchnáku – HD PE). Vrchnák modrej farby. Dĺžka tyčinky je 131 mm a materiál, z ktorej je vyrobená, má byť  viskóza alebo polystyrén. Zatváranie vrchnákom na zatlačenie. áno
Výterovky v skúmavke musia byť  sterilné, balené po jednom kuse v blistri. Balenie: 100 kusov; požadovaný počet balení: 1. áno
Položka 5: 96-jamkové platničky s F-dnom transparentné. POLOŽKA 5
Položka 5: 96-jamkové mikroplatničky slúžia na kultiváciu buniek v podmienkach so zníženým obsahom média. Povrch platničky má zloženie podobné proteínu, preto sa naň baktérie dobre prichytávajú a množia. Bez endotoxínov, DNázy, DNA, RNázy, ľudskej DNA, necytotoxické. PS, sterilné, s viečkami, F-dnom, objemom 350 µl, transparentné. Balenie: 50 ks; požadovaný počet balení: 2. áno
Položka 6: Plastová skúmavka PC GD 12 ml. POLOŽKA 6
Položka 6: Plastová skúmavka slúži na prípravu bakteriálnych suspenzií. Skúmavka má mať  pracovný objem 12 ml, priemer 16 mm, výška 99 mm. Vyrobená z PC a má mať guľaté dno. Má byť  priesvitnej farby so žltým uzáverom, sterilné. Balenie: 100 ks; požadovaný počet balení: 1. áno
Položka 7: Pipetovacie špičky 10 ul s filtrom sterilné. POLOŽKA 7
Položka 7: Sterilné pipetovacie špičky s filtrom -  používajú sa  na manipuláciu s kvapalinami pri molekulárnych metódach; navrhnuté tak, aby dokázali zabrániť krížovej kontaminácii. Filter má byť  vyrobený z polyetylénu s priemernou veľkosťou pórov 16 – 35 µm. Farba špičky: priesvitná. Farba filtra: biela. Určené na jednorazové použitie. Objem: 10 µl (0,2 – 10 µl). Balenie: 96 ks v krabičke, 10 krabičiek (960 ks); požadovaný počet balení: 2. áno
Položka 8: Pipetovacie špičky 20 ul s filtrom sterilné. POLOŽKA 8
Položka 8: Sterilné pipetovacie špičky s filtrom  -  používajú sa na manipuláciu s kvapalinami pri molekulárnych metódach;  navrhnuté tak, aby dokázali zabrániť krížovej kontaminácii. Filter má byť  vyrobený z polyetylénu s priemernou veľkosťou pórov 16 – 35 µm. Farba špičky: priesvitná. Farba filtra: biela. Určené na jednorazové použitie. Objem: 20 µl (2 – 20 µl). Balenie: 96 ks v krabičke, 10 krabičiek (960 ks); požadovaný počet balení: 1. áno
Položka 9: Pipetovacie špičky 300 ul s filtrom sterilné. POLOŽKA 9
Položka 9: Sterilné pipetovacie špičky s filtrom  -  používajú sa na manipuláciu s kvapalinami pri molekulárnych metódach;  navrhnuté tak, aby dokázali zabrániť krížovej kontaminácii. Filter  má byť  vyrobený z polyetylénu s priemernou veľkosťou pórov 16 – 35 µm. Farba špičky: priesvitná. Farba filtra: biela. Určené na jednorazové použitie. Objem: 300 µl (10 – 300 µl). Balenie: 96 ks v krabičke, 10 krabičiek (960 ks); požadovaný počet balení: 1. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a funkčné parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Dodávateľ je povinný v zmysle tejto zmluvy dodať nový tovar, ktorý je originálny, nie je recyklovaný, ani renovovaný, a ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a normám EÚ.
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Predávajúci vyhlasuje, že tovar nie je zaťažený právami tretích osôb.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny ( rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH ) a presnú identifikáciu ním ponúkaného tovaru (značka, typ, výrobca), prípadne podkladov tak, aby objednávateľ vedel jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru.
5a. Nepreukázanie splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru bude považované za nesplnenie predmetu zmluvy a za podstatné porušenie zmluvných podmienok, s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
5b. V prípade preukázania splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru zašle objednávateľ dodávateľovi bezodkladne emailom informáciu o prijatí/akceptácii. Informácia o prijatí bude obsahovať okrem toho aj údaje o kontaktnej osobe plnenia zmluvy a tiež podrobnosti o náležitostiach FA.
6. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky/zmluvy. Kúpna cena je cena, určená vrátane všetkých služieb a dokladov, požadovaných v rámci predmetu zmluvy.
7. Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií.
8. Po odovzdaní predmetu zmluvy, dodávateľ vyhotoví a podpíše preberací protokol resp. dodací list, ktorý objednávateľ po prevzatí tovaru písomne potvrdí podpisom kontaktnej osoby a odtlačkom pečiatky.
9. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.....
.....Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie chybnej, poškodenej alebo nekompletnej dodávky.
10. Nedodržanie v tejto zmluve uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
11. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
12a. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12b. Faktúra musí obsahovať aj náležitosti a údaje, týkajúce sa zdroja financovania predmetu zmluvy, predovšetkým identifikáciu projektu, a ostatné údaje, ktoré budú objednávateľom uvedené v oznámení o akceptácii (podľa bodu 5b. tejto zmluvy). Dodávateľ je zároveň povinný uviesť na faktúre odkaz na zastrešujúci projekt POO: „Early stage granty – UVLF“, kód projektu: 09I03-03-V05-00017
12c. Súčasťou faktúry musí byť kópia/sken dodacieho listu/preberacieho protokolu, potvrdeného objednávateľom (podľa podmienok tejto zmluvy).
13. Predmet plnenia - požadovaný tovar, musí spĺňať všetky, v špecifikácii definované kvalitatívne a kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, z dôvodu ich použitia v nastavenej metodike výskumu verejného obstarávateľa/objednávateľa, a zároveň, aby nebola ovplyvnená porovnateľnosť výsledkov kontinuálneho výskumu a/alebo diagnostiky (v prípade zmeny diagnostickej súpravy by mohlo dôjsť k falošne zmeneným, pozitívnym, resp. negatívnym, výsledkom).
14a. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov-ekvivalentov s deklarovateľnou identickou alebo lepšou/vyššou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného posúdenia predložených dokladov vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14b. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle technickej aj funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
14c. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, potom požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že tento produkt spĺňa zadané požiadavky na ekvivalentný produkt.
14d. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované minimálne parametre a špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
15. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým a funkčným požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle tu požadovanej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona SR č. 222/2004 Z.z., a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
16a. Nedodržania uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od nej. Odôvodnenie tejto podmienky: Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
17. Predmet tejto zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ - z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti , projekt POO "Early stage granty - UVLF", kód projektu: 09I03-03-V05-00017
18. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu, predovšetkým v súvislosti so zdrojom financovania predmetu tejto zákazky/zmluvy - podľa povinnosti a do uplynutia lehôt, definovaných v Zmluve o PPM PO, a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

23.06.2025 08:00 — 31.07.2025 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

2 089,00

1 698,77

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2025 09:57

20.06.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 41
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2025 22:03 - Vstupná ponuka 2 082,39 € Cena s DPH
19.06.2025 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 2 078,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS