• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2025 11:05
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2025 11:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2025 11:20

Detail zákazky Z20252879

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2025 11:05
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2025 11:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2025 11:20

Základné údaje

Z20252879

OF-300463

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10950077

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

47165367

FinStat, s. r. o.

Ľudmily Kraskovskej 1402/14, Bratislava, 85110, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístup do databázy firiem a finančných údajov

databáza

  • 72320000-4 - Databázové služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístup do databázy firiem a finančných údajov
Funkcia
Prístup do databázy firiem a finančných údajov o firmách v Slovenskej republike
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kompletná databáza nefinančných a finančných údajov firiem, organizácií a živnostníkov v Slovenskej republike priebežne aktualizovaná (denná aktualizácia na základe údajov z Obchodného vestníka, Registra účtovných závierok, Obchodného registra, Registra úpadcov) a aj na základe ďalších zdrojov. áno
2. Nefinančné údaje:-    základné údaje o firme: názov, IČO, DIČ, IČ DPH, presný počet zamestnancov z poznámok účtovnej závierky spoločnosti, adresa sídla, krajina, regionálne odvetvové zaradenie, kontaktné informácie v minimálnom rozsahu web, e-mail, telefonický kontakt (každý kontakt v samostatnej bunke exportu), zápis do ORSR (Vložka, Oddiel, Údaje o prevádzkach), orgány spoločnosti, osoby figurujúce v spoločnosti, ich funkcie, prepojenie s inými spoločnosťami, koneční užívatelia výhod,  kompletná história dlhov spoločnosti: Sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňové nedoplatky áno
pokračovanie bodu 2.: pohľadávky štátu,  kompletná história konkurzných a reštrukturalizačných konaní: vyhlásenie, začatie, ukončenie, záznamy platobných rozkazov a súdnych rozhodnutí. áno
3.  Finančné údaje:-    spracované kompletné účtovné výkazy spoločnosti: Súvaha, Výkaz ziskov a strát - údaje zo všetkých typov šablón konvertované do typu 2011 (mikro účtovné závierky, typ 2011, 2014 a finančné výkazy finančných inštitúcií)-    manuálne spracované závierky inštitúcií vykazujúcich v IFRS štandardoch-    manuálne spracované závierky finančných inštitúcií-    -    súhrnné finančné údaje: aktuálne a historické hodnoty základných údajov – minimálne EBITDA, tržby, zisk po a pred zdanením, pracovný kapitál-   69 vypočítaných finančných ukazovateľov za všetky dostupné roky, áno
pokračovanie bodu 3.: 6 Credit skóringových modelov – za kompletné dostupné roky číselne aj graficky:Altman Z-score, INDEX 05, Quick test, Binkertov model, Index Bonity, Tafflerov model -    Kreditný model FinStat skóre áno
4.    Funkcie databázy:-    datasety všetkých firiem a živnostníkov dostupné v jednom CSV súbore-    neobmedzené exportovanie údajov z databázy-    vyhľadávanie spoločností podľa názvu alebo IČO-    možnosť segmentácie firiem podľa 21 filtrov-    vyhľadávanie osôb figurujúcich v slovenských spoločnostiach-    monitorovanie neobmedzeného množstva subjektov s možnosťou voľby monitorovaných udalostí-    vyhľadávanie kritických udalostí firiem, nepodnikateľov a živnostníkov - nastroj na tvorbu vlastných datasetov áno
5.    Informácie o insolvenčných konaniach pri spoločnostiach z Českej republiky. áno
6.  Výstupy z databáz:-  -  generovanie exporov s možnosťou zadávania filtrovacích kritérií v slovenskom aj anglickom jazyku -   datasety v csv formáte s údajmi o všetkých slovenských firmách a živnostníkoch -    generovanie vybraných zoznamov a rebríčkov firiem vo formáte xlsx s komplexnými údajmi o nich podľa vlastných filtrovacích kritérií v neobmedzenom množstve -   generovanie finančných reportov vo formáte PDF v slovenskom aj anglickom jazyku v neobmedzenom množstve-   exporty účtovných závierok vo formáte xlsx v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku áno
pokračovanie bodu 6.-   individuálne exporty finančných reportov s predikčnými modelmi
7.    Zaškolenie, konzultácie a technická pomoc. áno
lehota plnenia 24 mesiacov
typ zdroja elektronické dáta
Prístup 1 osoba
Platba v 2 ročných splátkach áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu/označenia databázy
V cene bude započítaná cena všetkých činností, ktoré bude potrebné vykonať k poskytnutiu predmetu zmluvy.
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi všetkých subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na poskytnutí predmetu zmluvy, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak zmluva nenadobudne účinnosť podľa podmienok uvedených v týchto osobitných požiadavkách, v plnom rozsahu zaniká.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty poskytnutia predmetu zmluvy sa chápe, ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky v predmete zmluvy.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

23.06.2025 00:00 — 22.06.2027 00:00

1,00 kpl

2 952,00

2 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.06.2025 09:20

19.06.2025 11:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 419
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2025 09:51 - Vstupná ponuka 2 400,00 € Cena bez DPH
18.06.2025 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 2 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS