• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2025 13:50

Detail zákazky Z20252878

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2025 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2025 13:50

Základné údaje

Z20252878

OF-300450

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10950075

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

44447507

Gastroservis, spol. s r.o.

Strojnícka 8, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sušička príborov

sušička

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sušička príborov
Funkcia
sušenie a leštenie príborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sušička a leštička príborov ks 1
Granule do leštičky príborov (1ks/5kg) ks 1
Kôš na zachytávanie príborov ks 1
Držiak na kôš ks 1
Stojan na kolieskach (demontovateľný) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POPIS sušičky a leštičky príborov:
prevedenie konštrukcia, podstavec aj rám kompletne z nerezovej ocele ASI304
použitie na počet  príborov vysušených za 1 hodinu 7000-8000 ks
rozmer šxhxv (mm) 620x650x870
príkon E (kW) 0,85
napätie (V) 230
Automatická príborová sušička vysuší, vyleští a odstraňuje stopy z príboru.   Je vhodná pre viac ako 200 stravníkov.
Vstupný plniaci otvor v strede o veľkosti min. 150x150 mm.
Je vybavená UV lampou, ktorá sterilizuje granulát vyrobený z kukurice, ktorý vysuší a vyleští príbory, dosiahne teplotu až 80C a zničí rôzne baktérie.
Je vybavená: antivandal spínač + signálka chodu.
Motor ventilátora s výhrevným telesom je zabudovaný na konci sušiaceho okruhu,  motor ventilátora dodáva zariadeniu teplý vzduch, takže  všetka vlhkosť zo stroja je odstránená. Za 30-40 sekúnd sú príbory suché a dokonale vyleštené.
Popis  všetkých ďalších služieb, prác  a servisu, ktoré  zákazka zahŕňa:
a)Montáž zariadenia autorizovanou firmou, manipulácia, doprava, vykládka na miesto plnenia . Platí na položky uvedené v tejto ponuke.
b)Odborné zapojenie zariadenia na existujúce prívody do 3m od zariadenia- v cene je zahrnutý inštalačný materiál a prívodné hadice, káble a rúry do 3m (nezahŕňa spínače, ističe a iné prvky objektovej ELI resp. rozvodu plynu). Garancia dostupného technického servisu (opraviteľnosť) a ND po dobu min. 10 rokov
c)Školenie personálu:  technické- základné ovládanie a spustenie zariadenia, možné chyby a bežná údržba.
d)Servisná správa a Protokol o zaškolení obsluhy.
e)Záručná doba 24 mesiacov a záručný servis počas záručnej doby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane: príslušenstva, manipulácie, dopravy a  vykládky  na miesto plnenia, montáže,  odskúšania zariadenia, zaškolenia zamestnancov, záručnej  doby 24 mesiacov + servisu počas záručnej doby.
Objednávateľ  zabezpečí dostatočný prechod - dverný otvor min. 900mm svetlá šírka na manipuláciu so zariadením od vchodových a každých ďalších dverí až po miesto montáže. Obstarávateľ zabezpečí dostatočne dimenzovaný prívod elektroinštalácie, plynového rozvodu alebo pary tak, aby sa zariadenie dalo riadne namontovať.
Objednávateľ požaduje do 1 pracovného  dna od uzavretia zmluvy na email  predložiť - technický list/prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov v slovenskom alebo českom jazyku - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného zariadenia, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. V prípade nedodržania nami zadanej požadovanej špecifikácie (popisu výrobku) , zmluvných podmienok a požiadaviek, má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Pri nedodržaní technických požiadaviek má objednávateľ právo  odstúpiť od kúpnej zmluvy, na základe čoho vystaví negatívnu referenciu.
Miesto plnenia: Trenčín
Dodávku s montážou tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod.
Dodávateľ je povinný v deň dodania a montáže  tovaru doručiť  faktúru s 30 dňovou splatnosťou (s uvedením čísla Kúpnej zmluvy a presným názvom predmetu zákazky v texte), dodací list a  záručný list.
Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.06.2025 13:00 — 08.07.2025 12:00

1,00 celok

4 780,49

4 780,49

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.06.2025 08:53

19.06.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 8
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2025 09:15 - Vstupná ponuka 4 780,00 € Cena bez DPH
18.06.2025 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka 2 940,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS