• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2025 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2025 10:50

Detail zákazky Z20252864

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2025 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2025 10:50

Základné údaje

Z20252864

OF-300465

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10941223

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky EUR 7,50
Množstvo ks 1 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje číselný resp. čiarový kód
Forma stravnej poukážky papierová forma
Hodnota stravného lístka zahŕňa nominálnu hodnotu stravného lístka, náklady spojené s doručením a dopravou, províziu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, v čase od 8:00 hod. do 13:00 hod.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie do 31.03.2026.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), spravidla mesačne, ktorá bude potvrdená telefonicky alebo e-mailom najneskôr do 24 hodín.
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní po potvrdení "Čiastkovej výzvy" (objednávky).
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových výziev. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok. Súčasťou faktúry bude aj dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu v EUR bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu a všetky ďalšie náklady.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: 1. ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. provízie za stravné poukážky, 3. DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Celková nominálna hodnota stravnej poukážky je 7,50 €.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky objednávateľovi.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
Celková cena stravných poukážok bez provízie v € - je celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (7,50 € x počet lístkov = €).
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny na stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti. Dodávateľ sa zaväzuje na základe požiadavky odberateľa spätne odkúpiť stravovacie poukážky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budovateľská 1, Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

9

1 500,00 ks

11 250,00

11 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2025 11:51

18.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2025 12:00 - Vstupná ponuka 11 249,99 € Cena s DPH
17.06.2025 22:37 - Najvýhodnejšia ponuka 11 249,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS