• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2025 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2025 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2025 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2025 10:15

Detail zákazky Z20252784

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2025 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2025 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2025 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2025 10:15

Základné údaje

Z20252784

OF-300367

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10927006

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Party stan a náhradné diely

stan, gumička, party

  • 44000000-0 - Stavebné konštrukcie a materiály; pomocné výrobky pre konštrukcie (s výnimkou elektrických prístrojov)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Party stan a náhradné diely
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nožnicový Party stan 4x4m ALU Premium plné bočnice - červený ks 1
Plocha m2 16
Hmotnosť kg 60
2. Nožnicový Párty stan 3x6m Oceľový Standard -  červený ks 1
Plocha m2 18
Hmotnosť kg 60
3. PVC strecha 4x10m biela ks 3
4. PVC Strecha 4x6m biela ks 2
5. Náhradné gumičky dlhé - 50ks/balenie bal 2
6. Náhradné gumičky krátke - 50ks/balenie bal 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Nožnicový Party stan 4x4m ALU Premium plné bočnice - červený POLOŽKA 1
Rozkladací party stan ; Plachty s ochranným faktorom proti UV žiareniu ; rozloženie stanu počas 2 min;  Nastaviteľná výška stanu - 4 otvory ; Praktické ukotvenie stanu - iba prikolíkovaním alebo zaťažením všetkých pätiek pri nohách stanu ; áno
Rozmery: Celková výška: 3,10 - 3,40 m (podľa zvolenej bočnej výšky) ; Bočná výška: 2,20 - 2,50 m (štyri varianty výšky) ;  Výška goliera: 32 cm
Strešná plachta - 100% nepremokavá plachta - Polyester potiahnutý PVC s hmotnosťou min. 450g / m2 áno
4ks jednotlivé bočné plachty - 100% nepremokavé plachty - Polyester potiahnutý PVC s hmotnosťou min. 450g / m2 áno
Hliníková konštrukcia hexagon - Šesťhranný profil ; rozmery stanu min. 50x50x2mm / 45x45x2mm / 36x18x2mm ; Kovové spojky konštrukcie áno
Balenie 1 ks prepravný vak na kolieskach ;; 1 ks konštrukcia ;;  1 ks strešná plachta (450g/m2)  ;; 4 ks bočná plachta (450g/m2) ;;  Kotviaca sada: povrazy a kolíky ;; Návod na montáž
2. Nožnicový Párty stan 3x6m Oceľový Standard - 4ks plné bočnice - červený POLOŽKA 2
Rozkladací party stan ; Plachty s ochranným faktorom proti UV žiareniu ; rozloženie stanu počas 2 min; Nastaviteľná výška stanu - 4 otvory ; Praktické ukotvenie stanu - iba prikolíkovaním alebo zaťažením všetkých pätiek pri nohách stanu ; áno
Rozmery: Celková výška: 3,08 - 3,32 m (podľa zvolenej bočnej výšky) ; Bočná výška: 2,18 - 2,42 m (štyri varianty výšky) ; Výška goliera: 32 cm
Strešná plachta - 100% nepremokavá plachta - Polyester potiahnutý PVC s hmotnosťou min. 450g / m2 áno
4ks jednotlivé plné bočné plachty - 100% nepremokavé plachty - Polyester potiahnutý PVC s hmotnosťou min. 450g / m2 áno
Hliníková konštrukcia hexagon - Šesťhranný profil ; rozmery stanu : Vonkajšia noha / vnútorná noha / strešný profil - vystužený : 40x40x1mm / 36x36x1mm / 12x25x1mm áno
Balenie Kotviace povrazy + kolíky v balení ; Transportná taška na kolieskach pre konštrukciu, plachty a kotvenie
3. PVC strecha 4x10m biela POLOŽKA 3
Náhradná strešná plachta PVC 4x10 Strecha vhodná ku stanu s bočnou výškou 2m Plachta PVC min. 500gr / m2 áno
4. PVC Strecha 4x6m biela POLOŽKA 4
Náhradná strešná plachta PVC 4x6m Strecha vhodná ku stanu s bočnou výškou 2m Plachta PVC min, 500gr / m2 áno
5. Náhradné gumičky dlhé - 50ks/balenie POLOŽKA 5
Sada náhradných gumičiek na upevnenie plachiet pártystanov Na upevnenie plachiet ku konštrukcii Dĺžka cca 14 cm ; farba biela áno
6. Náhradné gumičky krátke - 50ks/balenie POLOŽKA 6
Sada náhradných gumičiek na upevnenie plachiet pártystanov Na upevnenie bočných plachiet ku strešnej plachte Dĺžka cca 6 cm ; farba biela áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej.
20. a) Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

18.06.2025 08:00 — 30.07.2025 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

3 975,00

3 231,63

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2025 08:47

16.06.2025 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2025 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 35
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2025 20:19 - Vstupná ponuka 3 975,00 € Cena s DPH
14.06.2025 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka 3 974,91 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS