• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2025 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 09:50

Detail zákazky Z20252750

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2025 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2025 09:50

Základné údaje

Z20252750

OF-299895

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10956625

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

31628541

SATES, a.s.

Slovenských partizánov 1423/1, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Smerové stĺpiky a odrazky

smerové stĺpiky, odrazky, plašič zveri

  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestný smerový stĺpik 1500 mm
Funkcia
Cestný smerový stĺpik, zabezpečujúci bezpečnosť cestnej premávky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik 1500 mm, plastový kompaktný (typ K), tr. 2 ks 1300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál plast z polyetylénu
Farba biela
Norma v zmysle TP105, TP117, VL6.4, Vyhlášky 30/2020 Z. z.  o dopravnom značení
Reflexná fólia triedy 2
Stabilizované voči UV žiareniu a odolné voči korózii
Cestný smerový stĺpik 1500 mm - biely tubusový bez výstrahy
 2. Zvodidlová odrazka
Funkcia
Cestné príslušenstvo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvodidlová Odrazka červeno-biela ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tvar obdĺžnik / lichobežník
 3. Plašič zveri retroreflexný
Funkcia
Cestné príslušenstvo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plašič zveri retroreflexný ks 100
 4. Dopravný gombík retroreflexný zafrézovaný
Funkcia
Cestné príslušenstvo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dopravný gombík retroreflexný zafrézovaný ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 200 x 148 mm (katamaran)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - cestmajsterstvá Považská Bystrica, Trenčín, Prievidza.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3  pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy predloží "inšpekčný protokol" z priebežného dohľadu ktorý vykonáva autorizovaná osoba. Inšpekčný protokol nesmie byť starší ako 12 mesiacov.
Dodávateľ  do 3 pracovných dní predloží certifikát kvality ISO 9001:2015, ak nie je dodávateľ priamo originálnym výrobcom, predloží certifikát kvality od výrobcu.
Ak v momente uzavretia zmluvy, nie je dodávateľ (ak má povinnosť) zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 10 dní od momentu uzavretia Zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar na určené miesto Objednávateľa v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy, na základe písomnej objednávky na dodaciu adresu objednávateľa. Lehota dodania  objednávky je do 21 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky kontaktnej osobe dodávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Objednávka bude obsahovať špecifikáciu tovaru, množstvo, cenu, oprávnenú osobu kupujúceho a miesto dodania. Objednávka bude doručená poštou alebo e-mailom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých položiek  predmetu zákazky. Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie jednotlivých dodávok tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne a množstevné parametre. Dopravné náklady v takomto prípade znáša dodávateľ, ktorý je zároveň povinný neodkladne zabezpečiť náhradné plnenie dodávky na vlastné náklady.
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi predbežný čas a termín dodania tovaru  e-mailom  minimálne 2 dni pred dodaním tovaru. Tovar bude prevzatý  povereným zástupcom Objednávateľa na základe dodacieho listu.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy Certifikát o nemennosti parametrov a Vyhlásenie o parametroch, vydaný autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. Dokumenty musia byť originály alebo overené kópie opatrené potvrdením výrobcu, že vystavené certifikáty sa viažu k tomuto číslu a názvu EKS s uvedením dodávateľa a kontakt na výrobcu pre overenie.
Nedodržanie ktorejkoľvek všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie alebo technických vlastností tovaru ako aj požiadaviek objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s právom objednávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia kupujúcim zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho použitím na požadované účely a znižovali jeho hodnotu. Ručí za to, že predmet zmluvy nie je zdraviu škodlivý.
V prípade výskytu vady na predmete plnenia, ktorá sa preukáže ako neodstrániteľná, zaväzuje sa dodávateľ dodať na svoje náklady bezodplatne a bez zbytočného odkladu nový tovar - náhradný predmet plnenia - zodpovedajúcej kvality, druhu a množstva reklamovaného tovaru.
Okamihom dodania predmetu zmluvy je podpísanie a datovanie dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom prechádza vlastnícke právo k predmetu zmluvy z dodávateľa na objednávateľa a tiež nebezpečenstvo škody za predmet zmluvy.
Dodávateľovi vzniká nárok na zaplatenie kúpnej ceny iba na základe riadneho plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ nemá nárok na uhradenie preddavku.
Objednávateľ uhradí dohodnutú kúpnu cenu dodávateľovi po prevzatí predmetu zmluvy na základe čiastkovej faktúry vystavenej dodávateľom. Prílohou faktúry musí byť dodací list podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán. Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí tovaru.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, číslo objednávky, položkový  zoznam v zmysle dodacieho listu s uvedením jednotkovej ceny, počtu jednotiek položky a celkovej ceny položky. Faktúra musí ďalej obsahovať celkový sumár bez DPH, sadzbu DPH a celkový sumár s DPH. Faktúra je splatná v lehote 30 dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu alebo prílohou faktúry nie je dodací list. Dôvod vrátenia je objednávateľ povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, resp. ktorej prílohu tvorí dodací list začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Každá zo zmluvných strán nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté druhej zmluvnej strane v dôsledku nesplnenia zmluvných podmienok. Vo všetkých prípadoch, ktoré neriešia dojednania obsiahnuté v tejto zmluve, platia príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka v platnom znení, Občianskeho zákonníka v platnom znení a tiež ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy potvrdenie že je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1 900,00 ks

22 710,00

22 710,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.06.2025 10:39

20.06.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2025 11:39 - Vstupná ponuka 22 710,00 € Cena bez DPH
10.06.2025 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka 22 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS