• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2025 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2025 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2025 10:05

Detail zákazky Z20252735

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2025 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2025 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2025 10:05

Základné údaje

Z20252735

OF-300204

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10920272

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

55859755

ZA PBS s. r. o.

Ústecko - Orlická 3300/25, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, revízie, tlakové skúšky

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie opráv a tlakovej skúšky na hasiacich prístrojov
Funkcia
vykonanie opráv a tlakovej skúšky na hasiacich prístrojoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prenosný práškový 6 kg ks 110
prenosný snehový 5 kg ks 28
prenosný práškový 2 kg ks 3
prenosný práškový 1 kg ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov.
Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok.
Realizácia predmetu zákazky je v termíne od 10.7. 2025 do 29. 7. 2025 .
Splatnosť faktúry je  je 30 dní odo dňa jej doručenia . Súčasťou faktúry budú  protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok.
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok
Miesto plnenia: Bratislava III.
Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody.
V zmysle ustanovení OPET  si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu  než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy  o poskytovaní služieb , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.07.2025 08:00 — 29.07.2025 12:00

1,00 súbor položiek

1 875,66

1 875,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.06.2025 08:22

13.06.2025 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2025 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 607
 67
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2025 08:24 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena bez DPH
11.06.2025 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka 1 285,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS