30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Poskytovanie pravidelnej údržby, profylaktiky a čistenia technického a programového vybavenia DTP štúdia vrátane serverovej infraštruktúry a vyvolávacích zariadení.
Servis, profylaktická údržba
Služba
|
1. Pravidelná profylaktická prehliadka technického a programového vybavenia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| • profylaktika grafických staníc DTP štúdia vrátane podpory nainštalovaného DTP softwarového vybavenia, (Adobe CS3 Design Premium, EFI Color Proof, Mac OS, Font server, Corel Draw PC Mac Lan) |
| • profylaktika periférnych zariadení |
| • vykonávanie kontroly Color Managemet Systému polygrafického procesu výroby, vytvorenie a aplikácia ICC profilov periférnych zariadení - osvitová jednotka, CTP zariadenie |
| • kontrola správnej funkčnosti zariadení |
| • systémová kontrola jednotlivých komponentov počítačov |
| • kontrola operačných systémov |
| • kontrola a vyčistenie HW (grafických staníc a pripojených tlačiarní) od mechanických nečistôt |
| • podpora DTP programov alebo operačného systému, pravidelná kontrola a aktualizácia verzií programov a operačného systému |
| • doškolenie zamestnancov v prevedených zmenách |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Profylaktika technického a programového vybavenia | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zariadenia | Fototlačiareň DNP DP-DS80D 2019, Ploter HP LATEX 335 2017, Ploter HP LATEX 335 2021, Pole diskové XSERVE RAID 2001, Server MAC OS 64/733 MHz COMBO MEZGFX-INT 2001, Server 867959-B21 2023, |
| Zariadenia | Súprava grafická stanica CZ 5429 2005 a CZ 5429 2006, Grafické štúdio 2019, Tlačiareň HP LJ 5550 DN 2006, TERMOTRANSFER tlačiareň GERBER EDGE II 2004 |
|
2. Údržba vyvolávacieho automatu Raptor Quartz II (chemické čistenie)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| • demontáž a vyčistenie zariadenia, chemické čistenie, výmena kvapalín |
| • nastavenie a zábeh zariadenia, kontrola funkčnosti |
| • pravidelná (bežná) výmena poškodených a opotrebovaných dielov |
| • zaškolenie obsluhy |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Údržba vyvolávacieho automatu Raptor QuartzII | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zariadenia | Server 867959-B21, r.v. 2023, Zariadenie osvitové CTP, r.v. 2008, 2018 |
|
3. Pravidelná profylaktika internej siete a servera s diskovým poľom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| • profylaktika internej siete DTP pracoviska, ktorá zahŕňa správu Mac OS 10.6 Server s diskovým poľom (RAID), zálohovacím softvérom RETROSPECT (ide o internú sieť DTP štúdia, nezávislú od intranetovej siete RDS) |
| • kontrola integrity dát na pevnom disku |
| • údržba počítačovej siete grafických staníc a PC. (interná sieť) |
| • zálohovanie údajov |
| • doškolenie zamestnancov v prevedených zmenách |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Profylaktika internej siete a servera s diskovým poľom | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zariadenia | Fototlačiareň DNP DP-DS80D 2019, Ploter HP LATEX 335 2017, Ploter HP LATEX 335 2021, Pole diskové XSERVE RAID 2001, Server MAC OS 64/733 MHz COMBO MEZGFX-INT 2001, Server 867959-B21 2023 |
| Zariadenia | Súprava grafická stanica CZ 5429 2005 a CZ 5429 2006, Grafické štúdio 2019, Tlačiareň HP LJ 5550 DN 2006, TERMOTRANSFER tlačiareň GERBER EDGE II 2004 |
| Názov |
| Kritérium je najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady vrátane dopravy a materiálu. |
| Plnenie služby v Bratislave III. |
| Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie stroja alebo zariadenia, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia a miesto poskytnutia služby. |
| Poskytovateľ vykonáva servis len na základe objednávky objednávateľa zaslanej elektronickou poštou. Objednávky sa zadávajú v závislosti od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
| V prípade, že počas servisu dôjde k zisteniu porúch alebo závad, poskytovateľ vypracuje písomný zápis, ktorý bude obsahovať popis jednotlivých porúch, rozpis navrhovaných servisných úkonov, špecifikáciu potrebných originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie zistených porúch. Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej trhovej cene v čase vykonania servisu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledujúce ukazovatele: |
| - kvalitné a rýchle vykonanie údržby, servisu a služieb s tým spojených |
| - operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb |
| Servisné práce budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod. |
| Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Na každej vystavenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky vrátane DPH, celkové ceny v EUR vrátane DPH, ako aj evidenčné čísla jednotlivých zariadení, na ktorých sa poskytuje pravidelná údržba. Faktúra zároveň musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. |
| Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
| Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
| Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
| Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania údržby predmetu zmluvy/dohody, c) ak v rámci záručnej lehoty bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Námestie gen. Viesta 2; Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
7
1,00 súbor položiek
13 034,00
13 034,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2025 08:16
13.06.2025 10:00
13.06.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.06.2025 20:34 - Vstupná ponuka | 13 034,00 | € | Cena bez DPH |
| 11.06.2025 20:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 034,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: