• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2025 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2025 10:50

Detail zákazky Z20252734

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2025 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2025 10:50

Základné údaje

Z20252734

OF-300014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10920270

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie pravidelnej údržby, profylaktiky a čistenia technického a programového vybavenia DTP štúdia vrátane serverovej infraštruktúry a vyvolávacích zariadení.

Servis, profylaktická údržba

  • 50313000-2 - Údržba a opravy reprografických strojov
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pravidelná profylaktická prehliadka technického a programového vybavenia
Funkcia
• profylaktika grafických staníc DTP štúdia vrátane podpory nainštalovaného DTP softwarového vybavenia, (Adobe CS3 Design Premium, EFI Color Proof, Mac OS, Font server, Corel Draw PC Mac Lan)
• profylaktika periférnych zariadení
• vykonávanie kontroly Color Managemet Systému polygrafického procesu výroby, vytvorenie a aplikácia ICC profilov periférnych zariadení - osvitová jednotka, CTP zariadenie
• kontrola správnej funkčnosti zariadení
• systémová kontrola jednotlivých komponentov počítačov
• kontrola operačných systémov
• kontrola a vyčistenie HW (grafických staníc a pripojených tlačiarní) od mechanických nečistôt
• podpora DTP programov alebo operačného systému, pravidelná kontrola a aktualizácia verzií programov a operačného systému
• doškolenie zamestnancov v prevedených zmenách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profylaktika technického a programového vybavenia ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenia Fototlačiareň DNP DP-DS80D 2019, Ploter HP LATEX 335 2017, Ploter HP LATEX 335 2021, Pole diskové XSERVE RAID 2001, Server MAC OS 64/733 MHz COMBO MEZGFX-INT 2001, Server 867959-B21 2023,
Zariadenia Súprava grafická stanica CZ 5429 2005 a CZ 5429 2006, Grafické štúdio 2019, Tlačiareň HP LJ 5550 DN 2006, TERMOTRANSFER tlačiareň GERBER EDGE II 2004
 2. Údržba vyvolávacieho automatu Raptor Quartz II (chemické čistenie)
Funkcia
• demontáž a vyčistenie zariadenia, chemické čistenie, výmena kvapalín
• nastavenie a zábeh zariadenia, kontrola funkčnosti
• pravidelná (bežná) výmena poškodených a opotrebovaných dielov
• zaškolenie obsluhy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Údržba vyvolávacieho automatu Raptor QuartzII ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenia Server 867959-B21, r.v. 2023, Zariadenie osvitové CTP, r.v. 2008, 2018
 3. Pravidelná profylaktika internej siete a servera s diskovým poľom
Funkcia
• profylaktika internej siete DTP pracoviska, ktorá zahŕňa správu Mac OS 10.6 Server s diskovým poľom (RAID), zálohovacím softvérom RETROSPECT (ide o internú sieť DTP štúdia, nezávislú od intranetovej siete RDS)
• kontrola integrity dát na pevnom disku
• údržba počítačovej siete grafických staníc a PC. (interná sieť)
• zálohovanie údajov
• doškolenie zamestnancov v prevedených zmenách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profylaktika internej siete a servera s diskovým poľom ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenia Fototlačiareň DNP DP-DS80D 2019, Ploter HP LATEX 335 2017, Ploter HP LATEX 335 2021, Pole diskové XSERVE RAID 2001, Server MAC OS 64/733 MHz COMBO MEZGFX-INT 2001, Server 867959-B21 2023
Zariadenia Súprava grafická stanica CZ 5429 2005 a CZ 5429 2006, Grafické štúdio 2019, Tlačiareň HP LJ 5550 DN 2006, TERMOTRANSFER tlačiareň GERBER EDGE II 2004
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritérium je najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH.
Cena musí zahŕňať všetky náklady vrátane dopravy a materiálu.
Plnenie služby v Bratislave III.
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie stroja alebo zariadenia, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia a miesto poskytnutia služby.
Poskytovateľ vykonáva servis len na základe objednávky objednávateľa zaslanej elektronickou poštou. Objednávky sa zadávajú v závislosti od aktuálnych potrieb objednávateľa.
V prípade, že počas servisu dôjde k zisteniu porúch alebo závad, poskytovateľ vypracuje písomný zápis, ktorý bude obsahovať popis jednotlivých porúch, rozpis navrhovaných servisných úkonov, špecifikáciu potrebných originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie zistených porúch. Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej trhovej cene v čase vykonania servisu.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledujúce ukazovatele:
- kvalitné a rýchle vykonanie údržby, servisu a služieb s tým spojených
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb
Servisné práce budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na každej vystavenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky vrátane DPH, celkové ceny v EUR vrátane DPH, ako aj evidenčné čísla jednotlivých zariadení, na ktorých sa poskytuje pravidelná údržba. Faktúra zároveň musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania údržby predmetu zmluvy/dohody, c) ak v rámci záručnej lehoty bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2; Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

7

1,00 súbor položiek

13 034,00

13 034,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.06.2025 08:16

13.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 922
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2025 20:34 - Vstupná ponuka 13 034,00 € Cena bez DPH
11.06.2025 20:34 - Najvýhodnejšia ponuka 13 034,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS