• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2025 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 14:35
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 15:25

Detail zákazky Z20252728

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2025 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 14:35
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 15:25

Základné údaje

Z20252728

OF-299908

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10914851

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

63073242

VWR International s.r.o.

Pražská 442, Stříbrná Skalice, 28167, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny spotrebný materiál

materiál, laboratórium, výskum, pokus

  • 38437000-7 - Laboratórne pipety a príslušenstvo
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 33793000-5 - Sklenené výrobky pre laboratóriá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny spotrebný materiál
Funkcia
Laboratórny materiál potrebný na zabezpečenie plnenia projektu VEGA1/0191/22.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
špachtla s mikrolyžičkou (kopist), 150 mm ks. 5
špachtla obojstranná na práškové materiály, 150 mm, lopatka 6x45 mm ks. 5
triangel na žíhacie tégliky, 50 mm ks. 5
sieťka nad kahan s keramickou výplňou, 200x200 mm ks. 5
lievik oddeľovací, hruškovitý, so skleneným kohútom a sklenenou zátkou, 50 ml ks. 5
pilník na sklo ks. 8
kapiláry k bodotávkom, 100 mm bal. 1
teplomer s normalizovaným zábrusom, od 0 do 150 °C ks. 5
tyčinkový teplomer Amarell, ČSN 258102, s alkoholovou náplňou , od -15 do 200 °C ks. 5
bodotávok podľa Thieleho ks. 3
Buchnerov lievik, 97 mm ks. 5
žíhací porcelánový téglik stredný, 50x40 mm ks. 5
odparovacia miska s guľatým dnom (hlboká), 77x33 mm ks. 5
ievik analytický, 75x9 mm ks. 5
fľaša odsávacia so sklenenou olivkou, 500 ml ks. 3
nástavec destilačný, 29/32 mm ks. 2
predloha destilačná (alonž) bez olivky, 29/32 mm ks. 2
skúmavka s guľatým dnom, vyhnutý okraj (borosilikátové sklo), 14x130 mm ks. 100
stojan na skúmavky PP, priemer pre skúmavky, 16 mm, 246x105x72 mm ks. 4
pipetovací balónik ks. 5
indikátorové papieriky pH, Lach:Ne, pH 0 až 12 bal. 3
držiak bez svorky menší ks. 3
podstavec korkový pre guľaté banky pre banku 100 ml ks. 4
filtračný papier pre kvantitatívnu analýzu (skladaný, F11P), 70 mm bal. 2
banka frakčná s trubicou nastavenou uprostred, 250 ml ks. 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými parametrami.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov bezodkladne po uzatvorení zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky objednávateľa spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, doprava

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 418, Špačince , Špačince, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

16.06.2025 08:00 — 07.07.2025 15:00

192,00 kus

1 568,13

1 274,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2025 14:33

12.06.2025 14:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2025 14:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2025 07:12 - Vstupná ponuka 1 542,42 € Cena s DPH
11.06.2025 07:12 - Najvýhodnejšia ponuka 1 542,42 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS