• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2025 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2025 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2025 14:25

Detail zákazky Z20252711

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2025 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2025 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2025 14:25

Základné údaje

Z20252711

OF-300243

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10941181

Objednávateľ

31118682

Centrum sociálnych služieb - DOMOV JAVORINA

Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, 91611, SVK

Dodávateľ

51668718

Liftega s.r.o.

Krásnohorská 4124/1, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pásový schodolez

schodolez,

  • 33196200-2 - Prístroje pre invalidných občanov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pásový schodolez
Funkcia
Pásový schodolez umožňuje osobám na invalidnom vozíku prekonávať architektonické bariéry. Je možné ho použiť na väčšine schodísk. Schodolez obsluhuje druhá osoba pomocou ovládania a  je určený na prepravu osôb na invalidnom vozíku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pásový schodolez ks 1
nosnosť kg 140
váha kg 55
motor - výkon W 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
oddeliteľný podvozok a ovládacie rameno áno
podvozok s kolieskami pre ľahké manévrovanie áno
pohon gumenými pásmi áno
nabíjanie integrovanou nabíjačkou 230 V áno
batéria 12 V až 24 V
ovládanie tlačidlami na ovládacom ramene áno
indikácia sklonu schodiska áno
páka spustenia podvozku áno
spínanie uzamykateľné kľúčikom áno
LED indikácia správnej pozície vstupu na schody áno
indikácia stavu nabitia batérie áno
núdzové STOP tlačidlo áno
bezpečnostné uvoľnenie brzdy áno
bezpečnostný pás áno
poistný fixačný mechanizmus pre invalidné vozíky áno
poistný mechanizmus ukotvenia ovládacieho zariadenia a mechanizmus proti samovoľnému spusteniu áno
systém monitorovania stavu schodolezu áno
nastaviteľný bezpečnostný pás a opierka hlavy áno
podpera kolies pre invalidné vozíky s neštandardným rozchodom áno
batéria súčasť dodávky
zodpovedná platnej európskej smernici o lekárskych zariadeniach áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy a predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru, napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácií alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade so Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej Objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má Objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou.
Termín dodania a inštalácie predmetu zákazky - najneskôr do 30 dní od účinnosti zmluvy.
Súčasťou dodávky je dodací list, ktorý obsahuje súpis položiek dodávaného tovaru,  množstvo, celkovú cenu v eurách + rozpis DPH.
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k tovaru v slovenskom alebo v českom jazyku.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Platba sa bude realizovať na základe faktúry formou bezhotovostného platobného styku, faktúra bude vystavená po protokolárnom prevzatí tovaru a po zaškolení personálu. Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami.
Objednávateľ je je povinný vady diela reklamovať u dodávateľa písomne bez zbytočného odkladu. Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia diela Objednávateľom a je v dĺžke 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude poskytovať záručný a pozáručný servis v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť reklamované vady bezodkladne po uplatnení písomnej reklamácie, najneskôr do 7 dní, podľa charakteru vady.
Maximálna výška zdrojov je: 3 500,00 Eur s DPH
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom (EKS označí zadávanie takejto zákazky za nedokonané a nedôjde k uzatvoreniu zmluvy).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne verejné obstarávanie zrušiť, ak bude zistené, že výsledkom e-aukcie v EKS nie sú splnené podmienky dodania požadovaného predmetu zákazky.
Na základe Kúpnej zmluvy vygenerovanej EKS sa víťazný uchádzač skontaktuje s verejným obstarávateľom do 5 kalendárnych dní od ukončenia elektronickej aukcie a predloží harmonogram postupu dodania, inštalácie a zaškolenia personálu, vrátane certifikátov na dodávaný tovar.
Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uvádzajte cenu v EUR s DPH za celý predmet zákazky.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

11.07.2025 10:43

1,00 ks

3 500,00

3 045,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2025 10:43

18.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 300
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2025 11:37 - Vstupná ponuka 3 486,00 € Cena s DPH
16.06.2025 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka 3 486,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS