• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2025 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 11:45

Detail zákazky Z20252700

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2025 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 11:45

Základné údaje

Z20252700

OF-300296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10914831

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

Herný notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 30213100-6 Prenosné počítače
Funkcia
Notebook na virtuálnu realitu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook, referenčný model: Lenovo Legion 7, kód produktu: 83FD0060CK, alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
procesor Passmark V10 CPU skóre: min 44000, jednovláknové skóre: min. 4100, min. 24 jadier, max. 55 W typické TDP
display 16" 3.2K 3000x2000px 16:10, matný, nedotykový, pozorovacie uhly min. 160 stupňov, IPS, 165 Hz, 100% pokrytie DCI-P3, kalibrovaný
operačná pamäť RAM min. 32GB DDR5, užívateľsky rozšíriteľná
pevný disk min. 1 TB, typ M.2 SSD PCle 4.0 NVMe, rozšíriteľný o ďalší M.2 2280 SSD disk
grafická karta vlastná pamäť min. 8GB GDDR6, frekvencia 2175 MHz, Passmark G3D Mark skóre min. 19000, výkon AI min. 321 TOPS
grafické výstupy min. 1x HDMI 2.1, podpora 8K výstupu, výstup DP cez Thunderbolt4
USB porty min. 2x USB 3.2 Typ-A, min. 2x USB 3.2 Typ-C z toho min. 1x Thunderbolt 4, podpora nabíjania cez Power delivery
sieťové rozhrania zabudovaná Wi-Fi 6e podpora siete 802.11ax a Bluetooth 5.3, dodaná USB-C redukcia na RJ-45 Gigabit ethernet
ďalšie rozhrania integrovaná web kamera FullHD, 1x rozhranie pre slúchadlá/mikrofón, podpora dockovacej stanice Thumderbolt 4, čítačka SD kariet
klávesnica slovenská s RGB podsvietením, vstavaná numerická klávesnica
bezpečnosť zabudovaný TPM 2.0 čip, vstavaná čítačka odtlačkov prstov
operačný systém Windows 11 Home, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový nepoužitý, nerepasovaný.
požiadavka na HW nový, nepoužitý, nerepasovaný, kompatibilný s windows 11
farba sedá, biela alebo čierna
batéria kapacita min. 99Wh, napájací adaptér 230 W
záruka min. 36 mesiacov, typ Nest Businne Day On-Site NBD - poskytovaná výrobcom. Oprava na mieste u zákazníka.
enviro certifikát Energy Star
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet zmluvy musí byť nový, doposiaľ nepoužitý tovar, kompletný, funkčný a zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu, nie repasovaný, dodaný ako celok od jedného výrobcu, nie poskladaný.
Objednávateľ pred prevzatím tovaru vyžaduje odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zkazky na overenie splnenia zadania.
Objednávateľ podľa predloženej technickej špecifikácie posúdi, či vysúťažený predmet zákazky spĺňa požadované technické parametre. Ak nie je možno jednoznačneposúdiť zhodu s požiadavkami, má právo objednávateľ jenostranne odstúpiť od zmluvy.
Cena predmetu zákazky zahŕňa okrem dopravných nákladov aj všetky ostatné súvisiace náklady.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle §524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strane v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, typ ..., umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie Zmluvy a dôvodom na odstúpenie od Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku vrátane DPH a celkovú cenu s DPH v Euro za celý predmet zákazky. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu/preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list/preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodací list/preberací protokol vypracuje Dodávateľ.
V prípade, že faktúra nebude spĺňať zákonom stanovené náležitosti alebo nebude vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začína plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepraveý z iného štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa §7a/ alebo §7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky plátcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

30.06.2025 10:00

1,00 ks

2 500,00

2 032,52

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2025 09:24

12.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 82
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2025 12:02 - Vstupná ponuka 2 500,00 € Cena s DPH
12.06.2025 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka 2 494,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS