• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2025 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2025 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2025 11:00

Detail zákazky Z20252669

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2025 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2025 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2025 11:00

Základné údaje

Z20252669

OF-300223

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10920250

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné plakety

plakety, mince,

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 18512000-1 - Mince a medaily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamätná minca
Funkcia
Pamätná minca slúži na propagáciu a reprezentáciu objednávateľa, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 300
Priemer pamätnej medaily- tvar kruh mm 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál povrchovej farby zliatina kovu vo farbe bronzovej patiny
Vyobrazenie 3D /relifná výroba, sadrový odliatok, farebná úprava
Vyobrazenie lícna strana (viď príloha č. 1) V dominantnej časti kruhovej kompozície je vyobrazená tvár Jána Francisciho, v ľavej časti po obvode v kruhopise sú roky 1822-1905. V pravej časti po obvode je napísané meno JÁN FRANCISCI.
Vyobrazenie rubná strana (viď príloha č. 2) V dominantnej časti kruhovej kompozície je vyobrazený znak 11.mpr-cválajúci kôň. Po obvode v kruhopise je text" 30. VÝROČIE ZALOŽENIA 11.mpr PRÁPORU OKAMŽITEJ REAKCIE KAPITÁNA JÁNA FRANCISCIHO"
Balenie (viď príloha č. 3) ETUA- krabička so semišovým lôžkom pre mincu- tmavo modrá/tmavo zelená farba
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy a to doprava, výroba sadrového odliatku/ 2D zobrazenia mince a úprava celej grafiky, balenie.
Objednávateľ neposkytuje grafický návrh pamätnej medaily.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predloží grafický návrh medaily na schválenie.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe  v mieste plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar1. akostnej triedy.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch PO - ŠTV v čase od 7,00 hod. do 13,00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom zmluvných strán.
Predmet plnenia zmluvy (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ predloží vzorovo vyhotovený výrobok najneskôr do 7 kalendárnych  dní od schválenia grafického návrhu objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

21.07.2025 11:47 — 25.07.2025 11:48

1,00 zákazka

4 930,50

4 008,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.06.2025 11:49

13.06.2025 10:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2025 10:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 455
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2025 20:27 - Vstupná ponuka 4 930,50 € Cena s DPH
12.06.2025 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 4 723,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS