35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
52700763
RAMOTECH s. r. o.
Richvald 123, Bardejov, 08501, SVK
Stavebný materiál na reprofiláciu mostov, cement, lepidlá a ostatné_časť 4 _Michalovce
stavebný materiál, cement, lepidlá,
Tovar
|
1. Stavebný materiál na reprofiláciu mostov, cement, lepidlá a ostatné
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je nákup stavebného materiálu pre pracovisko Správy ciest KSK v Michalovciach za účelom opráv, rekonštrukcie a údržby exteriérov a interiérov jednotlivých budov, opráv na mostoch a na cestách. |
| Predmet zákazky nezahŕňa dopravu materiálu, objednávateľ si zabezpečí odvoz vlastnými dopravnými prostriedkami. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Cement II / 32,5; balenie: 25 kg | ks | 1 | ||
| 2. Cement II / 42,5; balenie: 25 kg | ks | 1 | ||
| 3. Cement III / 42,5; balenie: 25 kg | ks | 280 | ||
| 4. Antikorózna ochrana a pevnostný mostík Sika MonoTop®2001 Bond&Protect (pôvodný názov Sika MonoTop®-910 N), prípadne ekvivalent, farba šedá, balenie: 15 kg | ks | 25 | ||
| 5. Sanačná malta Sika MonoTop®-2002 Universal (pôvodný názov SikaRep®), prípadne ekvivalent., farba šedá, balenie: 25 kg | ks | 45 | ||
| 6. Cementová hydroizolačná stierka SikaTop 107 Seal, prípadne ekvivalent, farba šedá, balenie: 25 kg | ks | 15 | ||
| 7. Tvárnica debniaca H 500x250x250 mm | ks | 15 | ||
| 8. Tvárnica murovacia Porfix, prípadne ekvivalent, 500x250x50 mm | ks | 150 | ||
| 9. Izolačné dosky z extrudovaného polystyrénu Styrodur 2800C3, prípadne ekvivalent, 1250x600x30mm | ks | 1 | ||
| 10. Izolačné dosky z extrudovaného polystyrénu Styrodur 2800C2, prípadne ekvivalent, 1250x600x20mm | ks | 1 | ||
| 11. OSB doska 12 mm; pero-drážka, rozmery 625x2500x12 mm | ks | 30 | ||
| 12. Malta murovacia, balenie: 25 kg | ks | 45 | ||
| 13. Jadrová omietka vonkajšia, balenie: 25kg | ks | 1 | ||
| 14. Štuková omietka vonkajšia; balenie: 25 kg | ks | 1 | ||
| 15. Finálna vápenná stierka bez obsahu cementu na vlhké murivo Sika Mur Finish, príp. ekvivalent; balenie: 25 kg | ks | 1 | ||
| 16. Hladká stierková hmota: Stierka Optimal, prípadne ekvivalent, balenie min.: 7 kg | ks | 1 | ||
| 17. Flexibilné stavebné lepidlo; balenie: 25 kg | ks | 25 | ||
| 18. Plastifikátor betónu Den Braven, prípadne ekvivalent; balenie: 5L | ks | 5 | ||
| 19. Prísada na zlepšovanie vlastností stavebných zmesí Duvilax BD-20, prípadne ekvivalent, balenie: min. 5 kg | ks | 1 | ||
| 20. Sadra modelárska; balenie: min. 5 kg | ks | 1 | ||
| 21. Montážna pena trubičková; balenie: min. 750 ml | ks | 1 | ||
| 22. Chemická kotva do exteriéru Den Braven Polyester S, prípadne ekvivalent, balenie: kartuša min. 380 ml | ks | 5 | ||
| 23. Sanitárny silikón; balenie min. 280 ml | ks | 1 | ||
| 24. Tekutá lepenka, balenie: vedro, min. 21 kg | ks | 1 | ||
| 25. Sklotextilná sieťka min. 145 g/m2 , balenie min. 10 m2 | ks | 1 | ||
| 26. Sklotextilná sieťka min. 145 g/m2 , balenie min. 50 m2 | ks | 8 | ||
| 27. Maliarska páska šírky min. 35 mm, dĺžka min. 50 m | ks | 1 | ||
| 28. Maliarska páska šírky min. 50 mm, dĺžka min. 50 m | ks | 1 | ||
| 29. Stavebné klince 3x80 mm | ks | 1 | ||
| 30. Stavebné klince 4x100 mm | ks | 1 |
| Názov |
| 1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| 2. Miesto dodania: Dopravu si zabezpečuje objednávateľ vo vlastnej réžii. |
| 3. Vzdialenosť prevádzkových priestorov dodávateľa musí byť maximálne do 20 km od sídla objednávateľa - stredisko SC KSK - Michalovce, Lastomírska 6, 071 01 Michalovce. |
| 4. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
| 5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
| 5 a.) podrobný rozpis ocenených položiek uvedené na max. dve desatinné miesta a v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov a veľkosti ponúkaných balení potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
| 5 b.) v prílohe č. 1 uviesť sídlo (adresu ) prevádzkových priestorov, t.j. adresa miesta nákupu požadovaného predmetu zákazky. Miesto prevádzkových priestorov dodávateľa musí byť vzdialené maximálne do 20 km od sídla objednávateľa - stredisko SC KSK - Michalovce, Lastomírska 6, 071 01 Michalovce a zároveň sa nachádzať na území Slovenskej republiky. Táto vzdialenosť bude meraná prostredníctvom Google Map. |
| 6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
| - elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
| - s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Stavebný materiál na reprofiláciu mostov, cement, lepidlá a ostatné_ časť 4_Michalovce" |
| - vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg, |
| - najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
| 7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPET-e, v dohode a príslušnej čiastkovej objednávke. |
| 8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v súlade so všetkými prislúchajúcimi STN, EN predpismi a vyhláškami platnými v SR. |
| 9. Ak sa v technickej špecifikácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže navrhnúť aj ekvivalent. Navrhnutý ekvivalent musí spĺňať minimálne rovnaké technické, úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý bol tovar určený. Ekvivalent musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu, čo je povinný uchádzač preukázať. Uchádzač vo svojej ponuke upozorní na navrhovaný ekvivalent. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nepoškodený, neotvorený v ucelených baleniach v zmysle objednávky, zabalený v originálnych obaloch/baleniach od jednotlivých výrobcov sortimentu spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia. |
| 11. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach so zadaním názvu položky, množstva, ceny a dátumu odberu. |
| 11 a.) Čiastkové písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou, pričom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednávať tovar podľa potreby a na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Celkové množstvo predmetu zákazky je len predpokladané, orientačné. |
| 11 b.) Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto rámcovej dohode a jej prílohe č. 1 nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá tovaru a v zmysle tejto dohody. |
| 11 c.) Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť predpokladané množstvo jednotlivých položiek tovaru podľa svojich aktuálnych potrieb alebo finančných možností s tým, že maximálny finančný limit v zmysle tejto dohody a prílohy č. 1 tým nie je dotknutý a ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú záväzné a maximálne. |
| 11 d.) Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že v prípade ak nedôjde k celkovému vecnému a/alebo finančnému vyčerpaniu predmetu plnenia tejto dohody, objednávateľ je oprávnený uplatniť formou jednostranného písomného oznámenia predĺženie doby trvania tejto dohody, maximálne však do celkovej doby trvania 18 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto dohody s tým, že celkové plnenie nesmie presiahnuť maximálny finančný limit a jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 ostanú nezmenené. |
| 11 e.) Konkrétne čiastkové objednávky budú špecifikované v písomnej forme (e-mail) oprávnenými zamestnancami zmluvných strán na základe prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. |
| 12. Jednotkové ceny ocenených položiek uvedené v prílohe č. 1 musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky dodávateľom t.j. vrátane balenia, paliet, naloženia tovaru v mieste odberu na vozidlá verejného obstarávateľa ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu, vrátane nákladov na odstraňovanie vád predmetu plnenia a akékoľvek prípadné ďalšie budúce náklady si nebude u objednávateľa uplatňovať, nemá nárok na zvýšenie dojednaných cien a je povinný poskytnúť tovar podľa tejto dohody a vystavenej objednávky riadne a včas. |
| 13. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise celkovej ceny - Príloha č. 1 ). |
| 13 a.) K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
| 14. Lehota dodania tovaru: |
| 14 a.) dodávateľ sa zaväzuje pripraviť tovar na odber najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
| 14 b.) v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany, |
| 14 c.) nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody, |
| 15. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie nedostatkov dodaním náhradného tovaru za vadný. |
| 16. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| 17. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 5 (piatich) dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. Nedodržanie tejto povinnosti považujú zmluvné strany za podstatné porušenie dohody s právom objednávateľa od tejto dohody odstúpiť. |
| 18. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní do dňa exspirácie uvedeného na obale tovaru. Záručná doba 24 mesiacov začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru od dodávateľa objednávateľom, s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
| 18 a.) Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet plnenia bude mať po celú záručnú dobu vlastnosti dohodnuté v Zmluve a bude ich možné používať na účel vyplývajúci zo Zmluvy, inak na obvyklý účel vzhľadom na povahu Plnenia. Dodávateľ preberá záruku za to, že tovar má v dobe jeho odovzdania objednávateľovi zmluvne dohodnuté vlastnosti, že zodpovedá technickým normám a predpisom a že nemá také vady, ktoré by bránili jeho využitiu na bežný alebo zmluvne dohodnutý účel. |
| 18 b.) Dodávateľ taktiež preberá záruku za to, že tovar počas záručnej doby bude mať vlastnosti stanovené touto dohodou, technickými parametrami a právnymi normami a nebude mať také vady, ktoré by bránili jeho využitiu na bežný alebo zmluvne dohodnutý účel. |
| 19. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi za tovar s dátumom exspirácie minimálne 12 mesiacov od dňa dodania tovaru. V prípade nedodržania tejto lehoty má objednávateľ právo takýto tovar neprevziať a požadovať dodať náhradné plnenie v lehote do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa neprevzatia tovaru. |
| 20. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie dohody a dôvod na odstúpenie od dohody: |
| 20 a.) nedodržanie lehoty pripravenia tovaru na odber, |
| 20 b.) nedodržanie kvality a parametrov požadovaného tovaru |
| 20 c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
| 20 d.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
| 20 e.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 5. Osobitné požiadavky na plnenie |
| 20 f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
| 21. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
| 22. FAKTURAČNÉ PODMIENKY: |
| 22 a.) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. |
| 22 b.) Prílohou faktúry budú potvrdené dodacie listy oboma zmluvnými stranami potvrdzujúce prevzatie tovaru. |
| 22 c.) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
| 22 d.) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
| 22 e.) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
V zmysle bodu č. 5 osobitných požiadaviek na plnenie, ktorá tvorí prílohu č. 1, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
3 987,32
3 987,32
Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky v zmysle bodu č. 5 a č. 6 osobitných požiadaviek na plnenie tohto objednávkového formuláru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2025 10:36
16.06.2025 10:30
16.06.2025 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.06.2025 23:01 - Vstupná ponuka | 3 985,00 | € | Cena bez DPH |
| 15.06.2025 23:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 985,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: