• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2025 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 14:55

Detail zákazky Z20252662

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2025 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 14:55

Základné údaje

Z20252662

OF-298683

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10914801

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

36407968

PROLINK, s.r.o.

9. mája 325/1, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery – originálne a repasované

tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery
Funkcia
Predmetom je dodávka originálnych tonerov - náplni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Canon toner_PFI-120BK - originál, farba: čierna, objem: 130ml ks 2
Canon toner_PFI-320MBK - originál, farba: matná čierna, objem: 300ml ks 1
Canon toner_PFI-120C - originál, farba: azúrová, objem: 130ml ks 1
Canon toner_PFI-120Y - originál, farba: žltá, objem: 130ml ks 1
Canon toner_PFI-120M - originál, farba: purpurová, objem: 130ml ks 1
Epson toner_103Bk - C13T00S14A - originál, farba: čierna, objem: 65 ml ks 2
Epson toner_103 C - C13T00S24A - originál, farba: azúrová, objem: 65 ml ks 2
Epson toner_103 Y - C13T00S44A - originál, farba: žltá, objem: 65 ml ks 2
Epson toner_103 M - C13T00S34A - originál, farba: purpurová, objem: 65 ml ks 2
HP toner_HP 149X - W1490X - originál, farba čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 9 500 strán ks 50
Konica toner_TN321K - A33K150 - originál, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 27 000 strán ks 3
Konica toner_TN321C - A33K450 - originál, farba: azúrová, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 25 000 strán ks 1
Konica toner_TN321Y - A33K250 - originál, farba: žltá, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 25 000 strán ks 1
Konica toner_TN321M - A33K350 - originál, farba: purpurová, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 25 000 strán ks 1
Minolta Bizhub_TN-118, A3VW050 - originál, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 x 12 000 strán ks 1
Minolta Bizhub_TN-116, A1UC050 - originál, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 x 11 000 strán ks 1
Kyocera toner_TK1160-1T02RY0NL0 - originál, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 7 200 strán ks 4
Lexmark toner_86C0HK0 - originál, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 34 000 strán ks 10
Lexmark toner_76C0HC0 - originál, farba: azúrová, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 34 000 strán ks 6
Lexmark toner_76C0HY0 - originál, farba: žltá, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 34 000 strán ks 6
Lexmark toner_76C0HMO - originál, farba: purpurová, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 34 000 strán ks 6
Lexmark toner_84C2HK0 - originál, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 25 000 strán ks 8
Lexmark toner_84C2HCO - originál, farba: azúrová, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 16 000 strán ks 6
Lexmark toner_84C2HY0 - originál, farba: žltá, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 16 000 strán ks 6
Lexmark toner_84C2HM0 - originál, farba: purpurová, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 16 000 strán ks 6
 2. Repasované tonery
Funkcia
Predmetom je dodávka repasovaných tonerov - náplni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brother toner_TN2010 - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 1 200 strán ks 2
Brother toner_TN2320XL - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 5 200 strán ks 2
HP toner_HP12A - Q2612AD - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 x 2 000 strán ks 14
HP toner_HP35A - CB435AD - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 x 1 500 strán ks 3
HP toner_HP85A - CE285AD - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 x 1 600 strán ks 14
HP toner_HP17X - CF217X - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 4 000 strán ks 8
HP toner_HP44X - CF244X - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 000 strán ks 8
HP toner_HP59X - CF259X - repas s originálnym čípom, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 10 000 strán ks 35
HP toner_HP83X - CF283X - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 400 strán ks 2
HP toner_HP135X - W1350X - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 400 strán ks 20
HP toner_HP30X - CF230X - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 3 500 strán ks 50
HP toner_HP26X - CF226XD - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 9 000 strán ks 4
HP toner_HP103AD - W1103AD - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 2 x 2 500 strán ks 70
OKI toner_45807111 - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 12 000 strán ks 100
Samsung toner_MLT-D116L - repas, farba: čierna, vyťažiteľnosť pri tlači A4: 3 000 strán ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zákazky je dodávka originálnych a repasovaných tonerov, atramentových náplní v predpokladaných množstvách, vrátane súvisiacich služieb, t. j. vrátane dodávky, dopravy, vykládky, ekologickej likvidácie použitých obalov a zabezpečenia bezplatných opráv predmetu zákazky počas záručnej doby.
2. Miesto plnenia - Detská fakultná nemocnica Košice, Trieda SNP 1, Sklad všeobecného materiálu.
3. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
4. Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy - dodávateľ oznámi jednotkovú cenu tovaru.
5. Dodávateľ je povinný predložiť  zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu  dohody v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom.
6. Za originálny toner/náplň alebo ekvivalent v zmysle špecifikácie predmetu zákazky sa nepovažuje toner/náplň, pri ktorej sa využije použitá (vyprázdnená) originálna tonerová plastová tonerová kazeta (pôvodne vyrobená a certifikovaná výrobcami), pričom táto pôvodná vyprázdnená originálna plastová tonerová kazeta je zbavená pôvodného originálneho čipu zabezpečujúceho identifikáciu toneru tlačiarňou a ktorá sa naplní obsahom. V tomto prípade ani ekvivalent nemôže byť recyklovaný, repasovaný alebo renovovaný.
7. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
predložený ekvivalent bude spĺňať minimálne požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu dohody ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu dohody a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody.
8. Dodávkou ekvivalentného tovaru  musí byť zabezpečená plná funkčnosť zariadenia do ktorého je toner alebo spotrebný materiál určený.  V prípade, že predložený ekvivalent nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody.
9. Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa, cca mesačných intervaloch.
10. Tovar musí byť po nahlásení objednávky dodaný najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky. Ak dodávateľ z akéhokoľvek dôvodu tento termín nedodrží, zaväzuje sa objednávateľovi okamžite písomne (emailom, faxom, poštou) oznámiť dôvod tejto skutočnosti. Nesplnenie tejto požiadavky a povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
11. V prípade, ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať žiadne množstvo tovaru.
12. Dodávateľ je povinný v prípade „prebiehajúcich akcií na tovar“  u dodávateľa za nižšie ceny, ako sú dohodnuté v tejto dohode, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania tejto dohody, ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny.
13. Dodanie tovaru bude dodávateľom realizované v čase od 7:30 do 15:00 hod na miesto plnenia. Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
14. Dodávateľ sa zaväzuje spresniť termín dodania predmetu tejto rámcovej dohody, resp. jej časti najneskôr 24 pracovných hodín pred jej dodaním. Ak dodávateľ túto povinnosť nedodrží, objednávateľ nie je povinný prevziať predmet tejto rámcovej dohody v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady v tomto prípade znáša Dodávateľ.
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou.
17. Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
18.Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
19. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať čiastkovej objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, nedostatočná kvalita, nedodržanie v zmysle technickej špecifikácie a pod.), je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar dodávateľom a v prípade nedodržania technickej špecifikácie dodaného tovaru dodávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť  dodaný tovar, a to na náklady dodávateľa.
pokračovanie 19:  V prípade odmietnutia prevzatia tovaru objednávateľom, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar podľa čiastkovej objednávky do 24 hodín odo dňa odmietnutia prevzatia tovaru alebo odo dňa vrátenia tovaru dodávateľovi a to na náklady dodávateľa.
20. Dodávateľ alebo prepravná spoločnosť  je povinná vytvoriť pri dodávke tovaru dostatočný časový priestor na kontrolu kvality, technických parametrov a množstiev dodávaného tovaru poverenými osobami objednávateľa. Riadne dodanie tovaru podľa čiastkovej objednávky potvrdia poverené osoby objednávateľa na dodacom liste.
21. Plnenie podľa tejto dohody zahŕňa aj odobratie použitých prázdnych obalov z tonerov a náplní  na vlastné náklady dodávateľom a súčasne dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady ekologickú likvidáciu prázdnych obalov z tonerov a náplní v zmysle zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“), pre katalógové čísla 08 03 17 a 08 03 18.
22. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať odber a likvidáciu prázdnych obalov, tonerových kaziet a spotrebných materiálov na vlastné náklady z miesta  určenia objednávateľa v deň dodania tovaru podľa každej čiastkovej objednávky.
23. Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení písomne ( emailom, faxom, poštou) ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
24. Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
25. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
26. Dodávateľ tovaru, úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5-tich pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
27. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia podľa tejto dohody.
28. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa/kupujúceho nepostúpi dodávateľ/predávajúci svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. Súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

66 046,64

53 696,45

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.06.2025 10:37

12.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 584
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2025 10:47 - Vstupná ponuka 66 046,08 € Cena s DPH
09.06.2025 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka 65 928,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS