00160296
Gymnázium, Komenského 2/1074, Partizánske
Komenského 2/1074, Partizánske, 95801, SVK
36553859
ALEX kovový a školský nábytok s.r.o.
Hadovská 870, Komárno, 94501, SVK
"Debarierizácia prízemia budovy gymnázia" - interiérové vybavenie
Výškovo nastaviteľné stoly a stoličky, bezbariérové
Tovar, Služba
|
1. Stôl pre žiaka jednomiestny, elektricky výškovo nastaviteľný na kolieskach s ukotvením
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vybavenie učební lavicami pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Stôl pre žiaka jednomiestny, elektricky výškovo nastaviteľný na kolieskach s ukotvením | ks | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozmery dosky V x Š x H | 650 - 1300 x 850 x 550 mm |
| Hrúbka laminátovej dosky | 25 mm |
| Farba laminátovej dosky | buk Savaria 401 |
| ABS hrana | hrany dosky zaoblené eliminujúce možnosť poranenia |
| Farba hrany | buk Savaria 401 |
| Podnož - konštrukcia | oceľ |
| Rozmery konštrukcie | viď obrázok v prílohe |
| Farba konštrukcie | strieborná RAL 9006 |
| Maximálna rýchlosť nastavenia výšky | 38 mm / s |
| Nosnosť | 80 kg |
| Referenčný model | viď obrázok v prílohe |
|
2. Stolička pre žiaka otočná, výškovo nastaviteľná na kolieskach
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vybavenie učební stoličkami pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Stolička pre žiaka otočná, výškovo nastaviteľná na kolieskach | ks | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Výška | 810 x 920 mm |
| Nastavenie výšky | plynový piest |
| Nosnosť | 130 kg |
| Sedadlo a operadlo | plastový plášť bez vzduchovej výplne v jednom celku odolný voči vandalizmu s čalúneným sedadlom |
| Farba plastového plášťa | výber zo 6 farieb |
| Rozmery sedadla H x Š | 430 x 420 mm |
| Rozmery operadla V x Š | 330 x 410 mm |
| Uhol sklonu | medzi -5 až +7 stupňov |
| Uhol medzi sedadlom a operadlom | 95 - 110 stupňov |
| Vlastnosti | antistatická, zaoblenie hrán s rádiusom min. 2 mm |
| Farba čalúnenia sedadla | tmavo modrá Sealife |
| Operadlo | dva otvory na manipuláciu so stoličkou |
| Konštrukcia | päťramenná plastová podnož s mäkčenými kolieskami, chromovaná podnož na vyloženie nôh pre lepší komfort sedenia |
| Referenčný model | viď obrázok v prílohe |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, vykládka. |
| Vrátane umiestnenia a inštalácie na mieste plnenia v čase od 8,00 do 16,00 hod. |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
| Možnosť výberu farby zo vzorkovníkov. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý, originálny tovar v bezchybnom stave a v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok oprávňujúce objednávateľa neprevziať tovar - na náklady dodávateľa. |
| Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. V prípade zistenia nedostatočnej kvality, rozdielu v množstve, objednávateľ môže odmietnuť prevziať tovar - na náklady dodávateľa. |
| Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa, doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie tejto zmluvy. |
| Požadujeme záručnú dobu od výrobcu v trvaní 24 mesiacov, ak dodávateľ neposkytne dlhšiu záruku. |
| Požadujeme dodržať presné rozmery. |
| Úspešný uchádzač sa musí preukázať certifikátom: ISO:9001:2015-Systém manažérstva kvality a ISO:14001:2015 Systém enviromentálneho manažérstva. |
| Úspešný uchádzač musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami. |
| Úspešný uchádzač predloží najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby, zodpovednej zaplnenie predmetu zákazky. |
| Úspešný uchádzač predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadované certifikáty k jednotlivým produktom. |
| Úspešný uchádzač e-mailom predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH, ceny bez DPH, ceny s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
| Úspešný uchádzač predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady, preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
| Úspešný uchádzač musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z. z. a s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET). |
| Požadujeme minimálne 3 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať objednávateľa telefonicky, prípadne e-mailom. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená objednávateľovi. Cena bude uhradená na účet úspešného uchádzača, ktorý je povinný faktúrovať suma za dodávku tovaru vrátane všetkých nákladov a DPH. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 Zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v platnom znení. |
| Ďalej bude predložená faktúra obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: a) číslo zmluvy z EKS, aj na dodacom liste musí byť číslo zmluvy z EKS, b) termín splatnosti faktúry, c) forma úhrady, d) označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať, e) meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, f) kód projektu, presný názov projektu, g) jednotková cena za dodávaný počet kusov, cena celkom, h) prílohou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru. |
| V prípade, že faktúra (daňový doklad) bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju počas lehoty splatnosti na opravu a prepracovanie. Úspešný uchádzač je povinný faktúru (daňový doklad) podľa charakteru nedostatku opraviť, alebo vystaviť novú. Po dobu opravy, t. j. prepracovania a doplnenia nesprávnej alebo neúplnej faktúry, nie je objednávateľ v omeškaní s jej úhradou. Lehota splatnosti opravenej resp. doplnenej faktúry začne plynúť odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Uzatvorená zmluva je výsledkom procesu verejného obstarávania s názvom "Debarierizácia prízemia budovy gymnázia" - interiérové vybavenie. Úspešný uchádzač berie na vedomie, že plnenie, ktoré poskytuje na základe tejto zmluvy, tvorí súčasť projektu "Debarierizácia prízemia budovy gymnázia", kód projektu 06I01-20-V01-00268 podľa Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti (ďalej len projekt). Úspešný uchádzač berie na vedomie, že plnenie, ktoré poskytuje na základe tejto zmluvy, je financované z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti. |
| Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Projektovej zmluvy poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
| Oprávnené osoby na výkon kontroly auditu sú najmä: a) Poskytovateľ prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti, b) Sekcia auditu a kontroly MF SR, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a ním poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a ním poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané a poverené orgánmi uvedenými vyššie v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
| Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači, musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1, písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
| Objednávateľ umožňuje uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešení s rovnakými, resp. lepšími parametrami. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky, ako aj nedodržanie rovnakých alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení, bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy faktúrovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy faktúrovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| Úspešný uchádzač akceptuje systém financovania Projektu z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti. Omeškanie objednávateľa s úhradou faktúry, ktoré je spôsobené administratívnymi procesmi spracovania žiadosti o platbu na strane poskytovateľa financovania, nezakladá dodávateľovi nárok na úrok z omeškania. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly verejného obstarávania, ktorou poskytovateľ financovania neschváli predmetné verejné obstarávanie. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a kupujúci akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| Predávajúci nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa kupujúceho. |
| Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 2/1074, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
14.07.2025 08:00 — 31.07.2025 16:00
100,00 ks
23 409,36
19 032,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2025 14:15
11.06.2025 12:00
11.06.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.06.2025 11:13 - Vstupná ponuka | 23 409,36 | € | Cena s DPH |
| 09.06.2025 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 406,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: