• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2025 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2025 13:50

Detail zákazky Z20252621

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2025 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2025 13:50

Základné údaje

Z20252621

OF-300182

zazmluvnená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a pomôcky na manipuláciu s materiálom

prepravný vozík, upínací pás

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 44423300-4 - Zariadenia na manipuláciu s tovarom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prepravný vozík s nosnosťou 500 kg
Funkcia
Prepravný vozík s nosnosťou 500 kg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prepravný vozík s nosnosťou 500 kg ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Korba s kovovým výpletom
4 nafukovacie kolesá s priemerom 33 cm
2 nápravy
Rozmery 59 x 28 x 118 cm
28 cm vysoká ohrádka bráni nežiaducemu vypadnutiu prepravovaného nákladu
Typ kolies dušové
Pevná celokovová konštrukcia
Riadiace oje s dĺžkou 76 cm je napojené na nápravu
Hmotnosť vozíka 16 kg
 2. Prepravný vozík s nosnosťou 100 kg
Funkcia
Prepravný vozík s nosnosťou 100 kg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prepravný vozík s nosnosťou 100 kg ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výplň z oceľového pletiva
Bicyklové kolesá. vypletané oceľovými špicami duša + plášť 47-305 vonkajší priemer kolesa 40 cm
Rozmery šířka x dĺžka x výška korby: 450x640x280 (1320)mm
Hmotnosť vozíka 12 kg
Materiál kov
 3. Upínací pás s račňou 10m - 50 mm
Funkcia
Upínací pás s račňou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upínací pás s račňou ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka 10 m
Šírka 50 mm
Nosnosť: 5000 kg
Sila LC 2500 daN/5000daN v obopnutí
Materiál 100% polyester
Na fixáciu nákladu v priebehu transportu.
Certifikát EN 12195-2
Upínací pás dvojdielny s račňou
 4. Upínací pás s račňou 6m-35 mm
Funkcia
Upínací pás s račňou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upínací pás s račňou ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka 6 m
Šírka 35 mm
Nosnosť 2000 kg
Sila LC 1000 daN priamo / 2000daN v obopnutí
Certifikát EN 12195-2
Upínací pás dvojdielny s račňou
Materiál 100% polyester
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky.
Splatnosť faktúry je  30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Termín doručenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požadujeme doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Záručná doba musí byť minimálne 24 mesiacov od prevzatia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

16.06.2025 08:00 — 14.07.2025 14:00

1,00 ks

497,19

404,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.06.2025 10:16

11.06.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 415
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2025 14:51 - Vstupná ponuka 497,19 € Cena s DPH
09.06.2025 19:32 - Najvýhodnejšia ponuka 497,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS