• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2025 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2025 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2025 11:05

Detail zákazky Z20252614

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2025 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2025 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2025 11:05

Základné údaje

Z20252614

OF-300196

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10941199

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EFRR

toner, tonerové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery do tlačiarní pre projekt č. 1 Bicyklem i nad vodou
Funkcia
Originálne tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EFRR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálna sada farebných tonerov CYAN (CF 411 X), Magenta (CF 413 X), YELOW (CF 412X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 5000 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí sada 3
Originálny toner BLACK (CF 410 X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 6500 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí ks 6
 2. Originálne tonery do tlačiarní pre projekt č. 2 RegioCap SK-AT
Funkcia
Originálne tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EFRR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner, čierny (046HBK) pre tlačiareň Canon MF734CDW, kapacita 6300 strán A4 ks 5
Originálny toner, azurový (046HC) pre tlačiareň Canon MF734CDW, kapacita 5000 strán A4 ks 1
Originálny toner čierny HP 207X (HP W2210X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 3150 štandardných strán A4 ks 2
Originálny toner purpurový HP 207X (HP W2213X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 ks 3
Originálny toner azúrový HP 207X (HP W2211X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 ks 3
Originálny toner žltý HP 207X (HP W2212X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 ks 3
Originálna sada farebných tonerov CYAN (CF 411 X), Magenta (CF 413 X), YELOW (CF 412X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 5000 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí sada 2
Originálny toner BLACK (CF 410 X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 6500 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí ks 1
 3. Originálne tonery do tlačiarní pre projekt č. 3 REWARD
Funkcia
Originálne tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EFRR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner, čierny (TK-5150K) pre tlačiareň Kyocera ECOSYS M6035cidn, kapacita 12000 strán A4 ks 2
Originálny toner, žltý (TK-5150Y) pre tlačiareň Kyocera ECOSYS M6035cidn, kapacita 10000 strán A4 ks 2
Originálny toner, purpurový (TK-5150M) pre tlačiareň Kyocera ECOSYS M6035cidn, kapacita 10000 strán A4 ks 2
Originálny toner, azúrový (TK-5150C) pre tlačiareň Kyocera ECOSYS M6035cidn, kapacita 10000 strán A4 ks 2
Originálny toner čierny HP 207X (HP W2210X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 3150 štandardných strán A4 ks 7
Originálny toner purpurový HP 207X (HP W2213X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 ks 4
Originálny toner azúrový HP 207X (HP W2211X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 ks 4
Originálny toner žltý HP 207X (HP W2212X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, Študentská 16, 917 01 Trnava
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje dodať originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, neporušené a nepoškodené. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa písomne doručiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy v členení na jednotlivé projekty č. 1 – č. 3; súčasťou rozpočtu je rozpis sadzby bez DPH, DPH a ceny s DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov, za ktoré bude považovať výrobok s rovnakými alebo kvalitnejšími parametrami, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Kontaktnú osobu zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt predmetu zákazky oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi.
Pre Projekt č. 1 a 2: Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo Štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov
Pre Projekt č. 3: Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytnutím predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo Štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a)    Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b)    Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c)    Úrad vládneho auditu, d)    Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e)    Kontrolné orgány Európskej únie, f)    Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g)    Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h)    Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov.
Dodávka tovaru celého predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení s kontaktnou osobou zodpovedného pracovníka objednávateľa jednotlivých projektov a dodávateľa v jeden pracovný deň v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.; na základe Protokolu o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“) podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. Spracovateľom protokolu bude kontaktná osoba zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia jednou dodávkou v požadovanom množstve.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. Termín dodania predmetu zákazky je do 6 týždňov od uzavretia zmluvy.
Prevzatie tovaru za príslušnú časť predmetu zmluvy/projekt vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení; ak sa v tejto lehote Dodávateľ nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Cena uvedená v zmluve je maximálna a zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, vrátane vedľajších nevyhnutných výdavkov.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru pre každú časť predmetu zmluvy/projekt samostatne až po skutočnom dodaní celého predmetu zmluvy na základe protokolov podpísaných oboma zmluvnými stranami; Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne a kompletne dodaný predmet zmluvy.
Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Dodávateľ vystaví samostatne faktúru pre každú časť predmetu zmluvy/projekt.
Na faktúre pre projekt Bicyklem i nad vodou musí byť uvedený názov projektu "Atraktivní a bezpečná cyklistika v příhraničí JMK a TTSK“ alebo akronym Bicyklem i nad vodou", Program Interreg VI-A Slovensko – Česko 2021 - 2027, kód projektu 403402DHW9. Na faktúre pre projekt RegioCap SK-AT musí byť uvedený názov projektu "Regional Capitalisation Network SK-AT alebo akronym „RegiopCap SK-AT“, názov programu „Program spolupráce Interreg Slovensko – Rakúsko 2021 - 2027“ a  kód projektu 404 601 DKW4,
na faktúre pre projekt REWARD musí byť uvedený názov projektu „Retaining and attracting knowledge workers and skills for regional development“ alebo akronym „REWARD“, názov programu „Interreg Europe“ a kód projektu 02C0366.
Vystavenú faktúru dodávateľ najskôr pošle elektronicky na e-mailovú adresu kontaknej osoby zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt. Po jej odsúhlasení zašle dodávateľ faktúru spolu s prílohami elektronicky na e-mailovú adresu faktury@trnava-vuc.sk. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom.
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu. V prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v zmluve, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi na jej doplnenie. Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok ani zálohovú platbu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 16, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

23.06.2025 08:00 — 04.08.2025 14:00

56,00 ks

9 902,51

8 050,82

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2025 14:46

18.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 25
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2025 15:48 - Vstupná ponuka 9 902,51 € Cena s DPH
18.06.2025 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 9 900,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS