37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Originálne tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EFRR
toner, tonerové náplne
Tovar, Služba
|
1. Originálne tonery do tlačiarní pre projekt č. 1 Bicyklem i nad vodou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Originálne tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EFRR |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Originálna sada farebných tonerov CYAN (CF 411 X), Magenta (CF 413 X), YELOW (CF 412X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 5000 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí | sada | 3 | ||
| Originálny toner BLACK (CF 410 X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 6500 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí | ks | 6 |
|
2. Originálne tonery do tlačiarní pre projekt č. 2 RegioCap SK-AT
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Originálne tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EFRR |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Originálny toner, čierny (046HBK) pre tlačiareň Canon MF734CDW, kapacita 6300 strán A4 | ks | 5 | ||
| Originálny toner, azurový (046HC) pre tlačiareň Canon MF734CDW, kapacita 5000 strán A4 | ks | 1 | ||
| Originálny toner čierny HP 207X (HP W2210X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 3150 štandardných strán A4 | ks | 2 | ||
| Originálny toner purpurový HP 207X (HP W2213X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 | ks | 3 | ||
| Originálny toner azúrový HP 207X (HP W2211X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 | ks | 3 | ||
| Originálny toner žltý HP 207X (HP W2212X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 | ks | 3 | ||
| Originálna sada farebných tonerov CYAN (CF 411 X), Magenta (CF 413 X), YELOW (CF 412X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 5000 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí | sada | 2 | ||
| Originálny toner BLACK (CF 410 X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 6500 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí | ks | 1 |
|
3. Originálne tonery do tlačiarní pre projekt č. 3 REWARD
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Originálne tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EFRR |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Originálny toner, čierny (TK-5150K) pre tlačiareň Kyocera ECOSYS M6035cidn, kapacita 12000 strán A4 | ks | 2 | ||
| Originálny toner, žltý (TK-5150Y) pre tlačiareň Kyocera ECOSYS M6035cidn, kapacita 10000 strán A4 | ks | 2 | ||
| Originálny toner, purpurový (TK-5150M) pre tlačiareň Kyocera ECOSYS M6035cidn, kapacita 10000 strán A4 | ks | 2 | ||
| Originálny toner, azúrový (TK-5150C) pre tlačiareň Kyocera ECOSYS M6035cidn, kapacita 10000 strán A4 | ks | 2 | ||
| Originálny toner čierny HP 207X (HP W2210X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 3150 štandardných strán A4 | ks | 7 | ||
| Originálny toner purpurový HP 207X (HP W2213X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 | ks | 4 | ||
| Originálny toner azúrový HP 207X (HP W2211X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 | ks | 4 | ||
| Originálny toner žltý HP 207X (HP W2212X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M283 fdw; tlač priemerne 2450 štandardných strán A4 | ks | 4 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, Študentská 16, 917 01 Trnava |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Objednávateľ požaduje dodať originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, neporušené a nepoškodené. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky. |
| Objednávateľ požaduje od Dodávateľa písomne doručiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy v členení na jednotlivé projekty č. 1 – č. 3; súčasťou rozpočtu je rozpis sadzby bez DPH, DPH a ceny s DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov, za ktoré bude považovať výrobok s rovnakými alebo kvalitnejšími parametrami, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. |
| Kontaktnú osobu zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt predmetu zákazky oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi. |
| Pre Projekt č. 1 a 2: Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo Štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
| a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov |
| Pre Projekt č. 3: Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytnutím predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo Štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
| a) Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. |
| Dodávka tovaru celého predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení s kontaktnou osobou zodpovedného pracovníka objednávateľa jednotlivých projektov a dodávateľa v jeden pracovný deň v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.; na základe Protokolu o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“) podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. Spracovateľom protokolu bude kontaktná osoba zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt. |
| Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia jednou dodávkou v požadovanom množstve. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. Termín dodania predmetu zákazky je do 6 týždňov od uzavretia zmluvy. |
| Prevzatie tovaru za príslušnú časť predmetu zmluvy/projekt vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov. |
| Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení; ak sa v tejto lehote Dodávateľ nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
| V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
| Cena uvedená v zmluve je maximálna a zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, vrátane vedľajších nevyhnutných výdavkov. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru pre každú časť predmetu zmluvy/projekt samostatne až po skutočnom dodaní celého predmetu zmluvy na základe protokolov podpísaných oboma zmluvnými stranami; Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne a kompletne dodaný predmet zmluvy. |
| Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Dodávateľ vystaví samostatne faktúru pre každú časť predmetu zmluvy/projekt. |
| Na faktúre pre projekt Bicyklem i nad vodou musí byť uvedený názov projektu "Atraktivní a bezpečná cyklistika v příhraničí JMK a TTSK“ alebo akronym Bicyklem i nad vodou", Program Interreg VI-A Slovensko – Česko 2021 - 2027, kód projektu 403402DHW9. Na faktúre pre projekt RegioCap SK-AT musí byť uvedený názov projektu "Regional Capitalisation Network SK-AT alebo akronym „RegiopCap SK-AT“, názov programu „Program spolupráce Interreg Slovensko – Rakúsko 2021 - 2027“ a kód projektu 404 601 DKW4, |
| na faktúre pre projekt REWARD musí byť uvedený názov projektu „Retaining and attracting knowledge workers and skills for regional development“ alebo akronym „REWARD“, názov programu „Interreg Europe“ a kód projektu 02C0366. |
| Vystavenú faktúru dodávateľ najskôr pošle elektronicky na e-mailovú adresu kontaknej osoby zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt. Po jej odsúhlasení zašle dodávateľ faktúru spolu s prílohami elektronicky na e-mailovú adresu faktury@trnava-vuc.sk. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom. |
| Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu. V prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v zmluve, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi na jej doplnenie. Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok ani zálohovú platbu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
| Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Študentská 16, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
23.06.2025 08:00 — 04.08.2025 14:00
56,00 ks
9 902,51
8 050,82
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2025 14:46
18.06.2025 10:00
18.06.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.06.2025 15:48 - Vstupná ponuka | 9 902,51 | € | Cena s DPH |
| 18.06.2025 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 900,89 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: