• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2025 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2025 09:55

Detail zákazky Z20252608

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2025 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2025 09:55

Základné údaje

Z20252608

OF-300063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10926950

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

36546127

TZMO Slovakia s. r. o.

Diaľničná cesta 5600/29, Senec, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plienky a plienkové nohavičky

hygienické potreby, jednorazové plienky, plienkové nohavičky

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázový hygienický zdravotnícky materiál
Funkcia
1. Plienkové nohavičky, veľ. S
2. Plienkové nohavičky, veľ. M
3. Plienkové nohavičky, veľ. L
4. Plienkové nohavičky, veľ. XL
5. Plienky jednorazové detské (0 - 2 kg)
6. Plienky jednorazové detské (2 - 5 kg)
7. Plienky jednorazové, veľ. 2 (3 - 6 kg)
8. Plienky jednorazové, veľ. 3 (5 -9 kg)
9. Plienky jednorazové veľ. 4 (8 - 18 kg)
10. Plienka jednorazová, veľ. 5 (12 - 25 kg)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. - 4. balenie 30 ks
1. - 4. jednorazové plienkové nohavičky pre dospelých so strednou a ťažkou inkontinenciou moču a stolice áno
1. - 4. dve anatomicky tvarované absorpčné jadrá s celulózou a guľôčkovým superabsorbentom áno
1. - 4.  bočné manžety pozdĺž savého jadra smerujúce dovonka - elastické na predchádzanie bočnému pretečeniu v rozkrokovej časti áno
1. - 4. štyri kombinované upínacia pásky áno
1. - 4. indikátor vlhkosti - indikačná farba áno
1. - 4.paropriepustná vonkajšia vrstva v strednej časti áno
1. - 4. netkaná časť v oblasti bokov áno
1. - 4. hydrofóbna netkaná textília áno
1. - 4. hygienický papier áno
1. - 4.  elastická priadza áno
5. - 10. priedušné absorpčné jadro áno
5. - 10. špeciálne navrhnuté gumičky v páse a áno
5. - 10. farebné manžetky umiestnené na vonkajšej strane, ktoré zaisťujú prispôsobenie detskému telu a udržanie obsahu plienky áno
5. - 10. distribučná vrstva signalizujúca prijatú vlhkosť  (vnútorná vrstva sa zafarbí) áno
5. - 10. pevné suché zipsy umožňujúce opakované zapínanie plienky áno
ROZPIS POLOŽIEK PRE DODANIE:
1. Plienkové nohavičky, veľ. S 600 ks
2. Plienkové nohavičky, veľ. M 450 ks
3. Plienkové nohavičky, veľ. L 360 ks
4. Plienkové nohavičky, veľ. XL 630 ks
5. Plienky jednorazové detské (0 - 2 kg) 3588 ks
6. Plienky jednorazové detské (2 - 5 kg) 4212 ks
7. Plienky jednorazové, veľ. 2 (3 - 6 kg) 5600 ks
8. Plienky jednorazové, veľ. 3 (5 -9 kg) 3120 ks
9. Plienky jednorazové veľ. 4 (8 - 18 kg) 3780 ks
10. Plienka jednorazová, veľ. 5 (12 - 25 kg) 900 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia
3. Vrátane zaškolenia obsluhy.
4. Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
5. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
6. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy.
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
9. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb;
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak;
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
- dodávateľ je povinný odobrať použité tonerové náplne (na výmenu za nové náplne) od objednávateľa v mieste dodania a zabezpečiť ich ekologickú likvidáciu. Výmena a likvidácia sú súčasťou celkovej ceny za tovar.
- predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu
- dodávateľ poskytuje na tovar záruku za akosť na dobu 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru objednávateľom.
10. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
11. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
13. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr.
14. Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
15. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
16. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
18. Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
19. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. Zmluvné strany sú oprávnené znížiť jednotkovú cenu tovaru (alebo jeho časti), písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi.
20. Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
21. Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu. Dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade ak Dodávateľ prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú
sa vyhlásenie vzťahuje.
22. Zmluvné strany sú oprávnené účinnosť tejto rámcovej dohode predĺžiť z dôvodu nevyčerpania celkového finančného limitu, a to maximálne o 12 mesiacov, aj opakovane, písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi.
23. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

5 417,27

4 404,28

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodanie tovaru v zmysle vyššie uvedenej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.06.2025 08:20

16.06.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2025 10:21 - Vstupná ponuka 5 417,27 € Cena s DPH
12.06.2025 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka 5 410,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS