• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2025 16:36
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 11:35

Detail zákazky Z20252606

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2025 16:36
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 11:35

Základné údaje

Z20252606

OF-300131

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10914799

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup tonerov

Toner, tonerové náplne, valce do kopírky

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner do laserových tlačiarní a fotokopírovacích strojov, tonery
Funkcia
Tonery pre tlačiarne a kopírku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP Q2612A kompatibilný ks 15
Toner HP CE278A black kompatibilný ks 25
HP CF230A originál ks 3
Toner Brother TN-B023 originál ks 7
Toner Brother TN-1090 originál ks 40
Toner Canon C-EXV 54 Black origiinál ks 8
Toner Canon C-EXV 54 cyan originál ks 7
Toner Canon C-EXV 54 yelow originál ks 7
Toner Canon C-EXV 54 magenta originál ks 7
Toner Canon 069H Black original ks 4
Toner Canon 069H Magenta original ks 3
Toner Canon 069H  Cyan original ks 3
Toner Canon 069H Yellow original ks 3
Toner Canon CRG039H black original ks 2
Valec Canon CEXV 42 black originál ks 1
Valec Brother DR-1090, originál ks 4 ks 4
Valec Brother DR-B023, optický valec, originál ks 2 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena musí byť zadaná vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia, vyloženia tovaru na mieste dodania,  odvozu a ekologickej likvidácie prázdnych tonerových kaziet.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Predmet zákazky musí byť nový, doteraz nepoužívaný, v I. triede kvality.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a jednotkové ceny predmetu obstarávania podľa jednotlivých položiek. Požadovaný rozpočet obsahuje tiež rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, bez DPH, plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH (jednotková cena bez DPH, DPH, cena s DPH).
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie do konca kalendárneho roka (31. 12. 2024) odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ požaduje na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Objednávateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Požaduje sa dodanie tovaru: - do 3 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), v čase od 8:00 hod do 14:00 hod.,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH.
Objednávateľ požaduje platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Záruka na tovar je min 24 a viac mesiacov.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 3 pracovných dní po uplatnení reklamácie. Postup pri reklamácii predmetu zmluvy sa ďalej riadi záručnými podmienkami a príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ďalších všeobecne záväzných predpisov.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.06.2025 07:00 — 07.07.2025 14:00

1,00 celok

5 997,48

4 876,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.06.2025 16:36

12.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 47
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2025 16:55 - Vstupná ponuka 5 997,48 € Cena s DPH
11.06.2025 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 5 995,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS