• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2025 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 10:05

Detail zákazky Z20252593

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2025 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2025 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2025 10:05

Základné údaje

Z20252593

OF-300111

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10914783

Objednávateľ

00358011

Národná zoologická záhrada Bojnice

Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

51801671

PAM fruit s.r.o.

M. Rázusa 684/24, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zelenina, ovocie a orechy

zelenina a ovocie v čerstvom stave, tropické ovocie, tuzemské ovocie, listová zelenina, koreňová zelenina, hlúbová zelenina

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zelenina, ovocie v čerstvom stave
Funkcia
zabezpečenie nutričných potrieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Baklažán kg 150
2. Brokolica ks 600
3. Batáty - zemiaky kg 1000
4. Cesnak kg 100
5. Cibuľa kg 600
6. Cuketa kg 6000
7. Červená repa kg 10000
8. Čínska kapusta kg 8000
9. Fenikel kg 50
10. Kaleráb gigant kg 2000
11. Kapusta biela hlávková kg 500
12. Karfiol biely ks 500
13. Kel hlávkový kg 1000
14. Mrkva kg 25000
15. Paprika zelená, červená, žltá, hrubostenná kg 400
16. Petržlen kg 6500
17. Pór kg 400
18. Polníček šalát ks (balenie) 520
18.1 Hmotnosť 1 balenia g 100 125
19. Rajčiny kg 1000
20. Rukola šalát ks (balenie) 850
20.1 Hmotnosť 1 balenia g 100 125
21. Reďkovka biela kg 1500
22. Šalát hlávkový ks 2000
23. Šalát rímsky ks 6000
24. Uhorky šalátové kg 800
25. Zeler kg 6000
26. Zeler stonkový ks 500
27. Zemiaky konzumné, prané kg 800
28. Ananás ks 200
29. Banány kg 3500
30. Broskyne kg 200
31. Citróny kg 250
32. Čerešne kg 50
33. Grepy kg 100
34. Granátové jablko ks 200
35. Jablká kg 20000
36. Hrozno kg 1700
37. Hrušky kg 2000
38. Kiwi kg 500
39. Mango ks 1000
40. Mandarinky kg 500
41. Nektarinky kg 300
42. Melón žltý kg 1500
43. Melón vodový kg 2000
44. Papája ks 600
45. Pomaranče kg 500
46. Slivky kg 300
47. Jahody kg 50
48. Marhule kg 100
49. kalerábik mladý ks 1500
50. Mungo výhonky ks 100
50. 1 hmotnosť balenia ks /balenie 100 g 125 g
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Zelenina, ovocie čerstvé, nepoškodené, na priamy konzum bez  kuchynskej úpravy, I. trieda kvality
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvá sú iba predpokladané, skutočný objem môže byť vyšší/nižší podľa reálnych potrieb objednávateľa.
Vrátane dovozu tovaru a manipulačných výkonov, 2x týždenne na miesto určenia.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie, zmena ceny s DPH, je možná len pri zmene sadzby DPH.
Plody v I. triede kvality musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ.
Jednotlivé druhy tovarov musia byť čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé bez príznakov plesní a náznakov hnilobného procesu.
Bez škodcov a bez poškodenia spôsobené škodcami, bez nadmernej povrchovej vlhkosti.
Skladovateľnosť tovarov v zmysle príslušných ON.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Objednávateľ odošle dodávateľovi každý piatok v týždni týždennú objednávku na nasledujúci týždeň e-mailom ( na adresu dodávateľa ).
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe čiastkových týždenných objednávok.
Dodávky tovaru sa budú realizovať dvakrát do týždňa a to v pondelok a vo štvrtok, v čase od 7:00 do 8:00 hod., podľa čiastkovej objednávky v sortimente a množstve, ktorý sa objednal.
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar zodpovednej osobe objednávateľa, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme.
V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, poškodenie, plesne, hnilobu, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať celé množstvo tovaru z poškodeného sortimentu a vodič dodávateľa na tento tovar vypíše návratku s popisom vád a odoberie tento tovar naspäť ihneď pri dodávke, uvedený tovar v návratke sa považuje za reklamáciu.
Neprevzatý sortiment  uvedený v návratke  - reklamácia musí byť dodaný do 24 hodín.  V prípade , že dodávateľ v lehote do 24 hodín od reklamácie predmetu kúpy objednávateľovi nedodá nový nový predmet kúpy je v omeškaní.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odoberanie vzoriek dodaného tovaru pre potreby zistenia výživových hodnôt a plesní, ktoré budú posudzované nezávislým laboratóriom. Informovať dodávateľa o výsledkoch sa bude len v prípade negatívneho výsledku.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu (PK) v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100, ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR.
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore ovocia a zeleniny v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v z.n.p. a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v z.n.p.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, cena bez DPH, DPH, cena s DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie, resp. technickej špecifikácie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia na miesto určenia.
Pokiaľ z objektívnych príčin dodávateľ nemôže splniť svoj záväzok dodať tovar podľa čiastkovej objednávky v požadovanom čase, kvalite alebo množstve, je povinný bez zbytočného odkladu pred predpokladanou vlastnou dodávkou informovať objednávateľa o takejto situácií.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Zmluvný vzťah Rámcová dohoda na  12 mesiacov, alebo do vyčerpania uzavretého finančného limitu, podľa toho, čo nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 ks, kg

138 976,59

132 358,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.06.2025 11:27

12.06.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2025 10:42 - Vstupná ponuka 138 971,00 € Cena s DPH
12.06.2025 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 114 990,07 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS