• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2025 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2025 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2025 09:55

Detail zákazky Z20252592

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2025 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2025 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2025 09:55

Základné údaje

Z20252592

OF-300140

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10903485

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

06021255

BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.

Kvítkovická 1528, Napajedla, 763 61, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posteľné plachty

plachty, posteľná bielizeň, posteľné prestieradlo

  • 39512100-5 - Plachty
  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posteľné plachty
Funkcia
Posteľné plachty pre sociálne zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plachty s napínacou gumou na jednolôžkovú posteľ ks 50
plachty na  matrac hrúbky cm 14 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 90 x 200 cm
materiál 100 % bavlna / 95 % bavlna, 5 % elastan, husto tkaná tkanina, stálofarebná, vhodná na časté pranie
gramáž 145 - 190 g/m2
vymeniteľná gumička po celom obvode plachty áno
zrážanlivosť minimálna
farba predloženie vzorkovníka, možnosť výberu aspoň z 5 farebných prevedení (svetlé odtiene napr.: béžová, cappucino, marhuľová, banánová)
výrobok spĺňa certifikáciu o nezávadnosti látok áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním tovaru, vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ vyžaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 13,00 hod.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy bezplatne vzorky z uvedeného výrobku na posúdenie zhody opisu a požiadaviek uvedených v OF spolu so vzorkovníkom farieb a vzorov. Objednávateľ na základe týchto vzoriek do 7 pracovných dní odošle objednávku dodávateľovi. Dodávateľ sa zaväzuje po obdržaní objednávky tovar dodať v rámci času / lehoty plnenia zmluvy. Doručená vzorka bude vrátená späť objednávateľovi na jeho náklady.
Predmet plnenia bude označený spôsobom, ktorý vyžaduje súčasná legislatíva, vrátane ošetrovacích symbolov spĺňajúcich požadované požiadavky, vrátane označenia výrobcu.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Materiálové listy na materiál , z ktorého je zrejme splnenie podmienok uvedených v predmetnej zákazke originál alebo overenú kópiu potvrdenú výrobcom materiálu , materiálové listy nebudú staršie ako 3 mesiace ku dňu vyhlásenia zákazky.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Certifikáty (na hotové výrobky) podľa normy “Textílie pre zdravotníctvo ”, originál alebo overenú kópiu.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Záverečné protokoly ku Certifikátom, originál alebo overenú kópiu.
Záruka na tovar 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nechať posúdiť vzorku výrobku vrátane dodaného tovaru u autorizovanej certifikovanej osoby. V prípade nezhody s požiadavkami uvedenými v Zákazke všetky náklady spojené s posudzovaním znáša Dodávateľ. Celá takáto zásielka bude Dodávateľovi vrátená na jeho náklady.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti  30 dní.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, certifikátov a protokolov a vzoriek, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej objednávateľom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na dodanie vzoriek alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 2046/46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.07.2025 08:00 — 18.07.2025 13:00

1,00 celok

1 022,00

830,89

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.06.2025 11:13

10.06.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2025 12:03 - Vstupná ponuka 430,50 € Cena s DPH
04.06.2025 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka 418,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS