30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35726440
KONTURA SLOVAKIA s.r.o.
Vietnamská 3, Bratislava, 82104, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
Diagnostika, servis, oprava, údržba strojov
Služba, Tovar
|
1. RaŠÚ kopírovacích a kancelárskych strojov - KYOCERA
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích strojov a príslušenstva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladaný počet zariadení: | - | - | ||
| Stroj kopírovací multifunkčný KYOCERA TASKALFA 2553ci | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| obsah: | diagnostika, údržba a servis |
| obsah opráv: | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov |
| Názov |
| Miesta plnenia: Nitra, Novozámocká 1, 949 01 Nitra |
| Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej prípadne emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu. |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní diagnostiky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. Servisné práce je možné realizovať až po schválení rozsahu vykonávaných prác a použitých náhradných dielov objednávateľom. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavení faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Cena za prácu je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, vrátane nákladov na náhradné diely. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj alternatívne náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
| Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
| Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z |
Novozámocká 1, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
16.06.2025 08:13 — 11.07.2025 08:13
1,00 množstvá sú uvedené v opisnom formulári
728,60
607,17
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.06.2025 08:22
12.06.2025 09:20
12.06.2025 09:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.06.2025 09:21 - Vstupná ponuka | 725,70 | € | Cena s DPH |
| 09.06.2025 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 676,50 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: