• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2025 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2025 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2025 12:05

Detail zákazky Z20252582

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2025 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2025 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2025 12:05

Základné údaje

Z20252582

OF-298389

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10898054

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

36407968

PROLINK, s.r.o.

9. mája 325/1, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery renovované alebo kompatibilné

toner, náplne do tlačiarní, kopírok, scenerov, tonerové náplne renovované

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery renovované alebo kompatibilné
Funkcia
Dodávka tonerov renovovaných alebo kompatibilných
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brother TN 423 BK ks 5
Brother TN 423 Y ks 5
Brother TN 423 M ks 5
Brother TN 423 C ks 5
Brother TN 2320 ks 5
Brother TN 3480 ks 4
CANON 550 PGBK ks 5
CANON 551 BK ks 5
CANON 551C ks 5
CANON 551M ks 5
CANON 551Y ks 5
CE250A ks 2
CE251A ks 2
CE252A ks 2
CE253A ks 2
CE278A ks 220
CE285A ks 500
CB435 ks 300
CE310A ks 6
CE311A ks 6
CE312A ks 6
CE313A ks 6
CE320A ks 2
CE321A ks 2
CE322A ks 2
CE323A ks 2
CE410X ks 12
CE411A ks 6
CE412A ks 6
CE413A ks 6
CRG719 ks 2
CE505A ks 10
CF210X ks 10
CF211A ks 10
CF212A ks 10
CF213A ks 10
CF217A ks 60
CF219 valec ks 10
CF230A ks 6
CF232 ks 6
CF226A ks 70
CF226X ks 80
CF244A ks 10
CF256A ks 5
CF259A ks 5
CF279A ks 70
CF283A ks 100
CF410X ks 5
CF411A ks 2
CF412A ks 2
CF413A ks 2
CF530A ks 4
CF531A ks 4
CF532A ks 4
CF533A ks 4
CF540XX ks 20
CF541A ks 20
CF542A ks 20
CF543A ks 20
CRG 055 - BK ks 5
CRG 055 Y ks 5
CRG 055 M ks 5
CRG 055 C ks 5
Epson T9071 ks 6
Epson T9072 ks 6
Epson T9073 ks 6
Epson T9074 ks 6
EPSON 603 BK ks 4
EPSON 603 Y ks 4
EPSON 603 M ks 4
EPSON 603 C ks 4
EPSON M400 ks 2
EPSON M400 valec ks 2
HP 106A w1106 ks 30
HP 305 ks 5
HP 305 FAR. ks 5
HP 337 ks 5
HP 343 ks 5
HP 901 XL ks 4
HP 901 COLOR ks 4
LEXMARK E260 ks 2
LEXMARK E260 valec ks 2
LEXMARK 512H ks 10
LEXMARK 502H ks 10
OKI B 401 ks 4
OKI 432 ks 10
OKI 432 valec ks 5
Odpadová nádoba C7025 ks 5
Odpadová nádoba C405 ks 5
Paska LX 350 ks 50
Paska LQ 590 ks 40
Paska LX 300 ks 40
Paska TZ 231 ks 15
Paska TZ 223 ks 15
paska Zebra 110 x74 2300 Wax Ribbon ks 12
Q2612A ks 130
SAMSUNG MLT D101S ks 5
SAMSUNG D111 ks 5
XEROX 3225 / 106R02778 ks 50
XEROX 3225 valec / 101R00474 ks 20
XEROX B210 / 106R04348 ks 60
XEROX B210 valec / 101R00664 ks 30
XEROX 3330 / 106R03623 ks 60
XEROX 3330 valec / 101R00555 ks 30
XEROX 6515 BLACK 106R03488 ks 2
XEROX 6515 CYAN 106R03693 ks 2
XEROX 6515 YELLOW 106R0695 ks 2
XEROX 6515 MAGENTA 106R03694 ks 2
XEROX 106R03520 BK / C405/ ks 12
XEROX 106R03521 Y / C405/ ks 12
XEROX 106R03522 C / C405/ ks 12
XEROX 106R03523 M / C405/ ks 12
XEROX 006R04404 ks 60
XEROX 013R00691 ks 20
W 1350X ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady na miesto plnenia do sídla objednávateľa.
Podmienkou je dodanie tonerov renovovaných alebo kompatibilných.
Požaduje sa predložiť na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením konkrétnych parametrov predmetu zákazky, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy;
- svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy, pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určeného objednávateľom, na základe telefonického dohovoru.
Tonery renovované alebo kompatibilné budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávka a fakturácia predmetu zmluvy sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do max. 7 dní od odoslania čiastkovej objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek objednávateľa minimálne 1x mesačne.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
V prípade, ak dodávateľ nie je schopný poskytnúť alebo neposkytne objednávateľovi dodatočnú zľavu, je objednávateľ oprávnený podať výpoveď zo zmluvy v lehote 1 mesiac, pričom výpovedná lehota začína plynúť od jej doručenia dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný alebo nekvalitný predmet zmluvy do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. Obchodného zákonníka. V prípade porušenia tejto povinnosti je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za predmet zmluvy najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, Martin, Žilinský, Slovenská republika

17.06.2025 07:00 — 16.06.2026 15:00

1,00 celok

42 248,00

42 248,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2025 15:32

09.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 205
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2025 15:38 - Vstupná ponuka 42 248,00 € Cena bez DPH
09.06.2025 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 42 247,60 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS