30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35726440
KONTURA SLOVAKIA s.r.o.
Vietnamská 3, Bratislava, 82104, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
diagnostika, oprava, údržba kopírovacích strojov
Služba
|
1. Diagnostika porúch fotokopírovacieho stroja KYOCERA TASKalfa 2553i
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika porúch fotokopírovacieho stroja KYOCERA TASKalfa 2553i a nacenenie opravy s uvedením náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie porúch. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| KYOCERA TASKalfa 2553i | ks | 1 |
| Názov |
| Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa na vykonanie diagnostiky |
| Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy |
| Požaduje sa diagnostika- špecifikovanie poruchy stroja osobitne s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy |
| Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi do 2 pracovných dní od realizácie diagnostiky. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. |
| Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
| Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou na adresu miesta plnenia zmluvy |
| Diagnostiku požadujeme vykonať firmou autorizovanou na dané úkony. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy |
| Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Miesto plnenia služby je: Bratislava Za kasárňou 3 |
| Miestom plnenia služby je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu a vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Bratislava, Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
18.06.2025 08:00 — 18.07.2025 10:00
1,00 položky opisného formulára
144,53
117,50
Pred realizáciou zmluvy je nutná konzultácia s obstarávateľom.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2025 10:52
06.06.2025 11:00
06.06.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.06.2025 16:12 - Vstupná ponuka | 135,30 | € | Cena s DPH |
| 06.06.2025 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 110,70 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: