• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2025 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2025 10:50

Detail zákazky Z20252567

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2025 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2025 10:50

Základné údaje

Z20252567

OF-300078

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10934368

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie vodičov ADR

základné školenie vodičov ADR, školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1, školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny, obnovovacie školenie, bezpečnostný poradca ADR

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie vodičov ADR
Funkcia
Školenie (základné, obnovovacie) vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1, rozšírené o prepravu v cisternách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoby 11
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírený o triedu 1 osoby 5
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách osoby 2
Základné školenie vodičov ADR osoby 2
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírený o cisterny osoby 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodávateľom potrebný školiaci materiál.
Presný počet účastníkov školenia bude upresnený objednávateľom prostredníctvom objednávky zaslanej  dodávateľovi.
Presný termín (čas) plnenia zmluvy bude upresnený medzi objednávateľom a dodávateľom na základe vzájomného dohovoru, najneskôr však do 30.11.2025 vrátane vystavenia faktúry.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Objednávateľ požaduje, aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Do konečnej ceny je potrebné zarátať všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/osvedčenia).
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po skončení školenia, najskôr však v deň splnenia predmetu zmluvy, a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Objednávateľ požaduje spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 školenia pre 1 osobu.
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr  do 30.11.2025.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

20.06.2025 10:01 — 30.11.2025 10:01

1,00 Súbor

7 400,00

7 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2025 10:03

17.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2025 08:23 - Vstupná ponuka 7 400,00 € Cena s DPH
04.06.2025 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 7 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS