• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2025 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2025 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2025 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2025 16:20

Detail zákazky Z20252551

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2025 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2025 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2025 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2025 16:20

Základné údaje

Z20252551

OF-300120

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10903475

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50611721

Hygis Services s.r.o.

Jarabinková 18878/8F, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vypracovanie dokumentácie - Prevádzkový poriadok a HACCP

HACCP, Prevádzkový poriadok, kuchyňa, príprava stravy

  • 79131000-1 - Dokumentačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 71317210-8 - Poradenské služby týkajúce sa ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prevádzkový poriadok
Funkcia
Zabezpečiť hygienické, bezpečné a legislatívne správne podmienky prevádzky v súlade s požiadavkami na ochranu zdravia pri príprave, manipulácií a výdaji stravy
• Popis prevádzky, technológií a procesov prípravy a výdaja stravy,• Prevádzkový poriadok v súlade s požiadavkami vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia spoločného stravovania a hygienu potravín,• Systém HACCP podľa požiadaviek nariadenia (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín,• Identifikáciu a analýzu rizík spojených s prevádzkovou činnosťou,
• Určenie kritických kontrolných bodov (CCP),• Nastavenie monitorovacích postupov a nápravných opatrení,• Návody a interné predpisy súvisiace s hygienou, čistením, školením zamestnancov, manipuláciou s potravinami a odpadmi, • Návrh plánu kontrol a revízií systému HACCP, • Prípadné grafické prílohy (napr. pôdorys prevádzky so znázornením tokov surovín, odpadov, personálu), • Odporúčania na úpravu prevádzky v prípade zistených nedostatkov (ak bude potrebné).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- Kompletný HACCP systém s evidenciami, ks 1
- Sanitačný program, ks 1
- Prevádzkový poriadok, ks 1
- Metrologický program, ks 1
- Podklady ku školeniam zamestnancov ks 1
- Potrebné evidencie. ks 1
- Záznamy a evidencie pre monitorovanie jednotlivých CCP pri procese výroby ks 1
- Sanitačný program spolu s evidenciami ks 1
- Prúdové diagramy a určenie rizík v kontrolných (CP) a kontrolných kritických bodoch (CCP) ks 1
- Vlastná kontrola kvality produktov a systém vysledovateľnosti (traceability), evidencia ks 1
- Zoznam alergénov ks 1
- Dokumentácia 1x v originálnom šanóne v tlačenej verzií na prevádzku ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kompletná dokumentácia bude odovzdaná v elektronickej forme a tlačenej forme v 1 vyhotovení Dokumentácia musí byť spracovaná odborne spôsobilou osobou, Súčasťou dodania je aj krátke ústne školenie (alebo konzultácia) k používaniu systému HACCP a dodržiavaniu prevádzkového poriadku.
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať kompletnú dokumentáciu najneskôr do 30 dní od podpisu zmluvy
Zhotoviteľ zodpovedá za odborné a legislatívne správne spracovanie dokumentácie. Zaväzuje sa, že dokumentácia bude spĺňať všetky platné požiadavky ÚVZ SR, RÚVZ a príslušných orgánov verejného zdravotníctva
Zhotoviteľ poskytne objednávateľovi krátke zaškolenie alebo konzultáciu k implementácii HACCP systému a prevádzkového poriadku, najneskôr pri odovzdaní diela.
Zhotoviteľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách získaných počas realizácie zákazky a nesprístupniť ich tretím osobám bez písomného súhlasu objednávateľa
• Vrátane dopravy na miesto plnenia.• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. • Objednávateľ požaduje doručenie počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00.
Na faktúre uviesť aj miesto dodania.• Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.• Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
• Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.•

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kapitána nálepku1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

12.06.2025 15:40 — 23.06.2025 15:30

1,00 zákazka

799,50

799,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2025 08:24

10.06.2025 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2025 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 495
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2025 13:58 - Vstupná ponuka 798,27 € Cena s DPH
03.06.2025 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka 798,27 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS