30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50611721
Hygis Services s.r.o.
Jarabinková 18878/8F, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
Vypracovanie dokumentácie - Prevádzkový poriadok a HACCP
HACCP, Prevádzkový poriadok, kuchyňa, príprava stravy
Služba
|
1. Prevádzkový poriadok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečiť hygienické, bezpečné a legislatívne správne podmienky prevádzky v súlade s požiadavkami na ochranu zdravia pri príprave, manipulácií a výdaji stravy |
| • Popis prevádzky, technológií a procesov prípravy a výdaja stravy,• Prevádzkový poriadok v súlade s požiadavkami vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia spoločného stravovania a hygienu potravín,• Systém HACCP podľa požiadaviek nariadenia (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín,• Identifikáciu a analýzu rizík spojených s prevádzkovou činnosťou, |
| • Určenie kritických kontrolných bodov (CCP),• Nastavenie monitorovacích postupov a nápravných opatrení,• Návody a interné predpisy súvisiace s hygienou, čistením, školením zamestnancov, manipuláciou s potravinami a odpadmi, • Návrh plánu kontrol a revízií systému HACCP, • Prípadné grafické prílohy (napr. pôdorys prevádzky so znázornením tokov surovín, odpadov, personálu), • Odporúčania na úpravu prevádzky v prípade zistených nedostatkov (ak bude potrebné). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| - Kompletný HACCP systém s evidenciami, | ks | 1 | ||
| - Sanitačný program, | ks | 1 | ||
| - Prevádzkový poriadok, | ks | 1 | ||
| - Metrologický program, | ks | 1 | ||
| - Podklady ku školeniam zamestnancov | ks | 1 | ||
| - Potrebné evidencie. | ks | 1 | ||
| - Záznamy a evidencie pre monitorovanie jednotlivých CCP pri procese výroby | ks | 1 | ||
| - Sanitačný program spolu s evidenciami | ks | 1 | ||
| - Prúdové diagramy a určenie rizík v kontrolných (CP) a kontrolných kritických bodoch (CCP) | ks | 1 | ||
| - Vlastná kontrola kvality produktov a systém vysledovateľnosti (traceability), evidencia | ks | 1 | ||
| - Zoznam alergénov | ks | 1 | ||
| - Dokumentácia 1x v originálnom šanóne v tlačenej verzií na prevádzku | ks | 1 |
| Názov |
| Kompletná dokumentácia bude odovzdaná v elektronickej forme a tlačenej forme v 1 vyhotovení Dokumentácia musí byť spracovaná odborne spôsobilou osobou, Súčasťou dodania je aj krátke ústne školenie (alebo konzultácia) k používaniu systému HACCP a dodržiavaniu prevádzkového poriadku. |
| Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať kompletnú dokumentáciu najneskôr do 30 dní od podpisu zmluvy |
| Zhotoviteľ zodpovedá za odborné a legislatívne správne spracovanie dokumentácie. Zaväzuje sa, že dokumentácia bude spĺňať všetky platné požiadavky ÚVZ SR, RÚVZ a príslušných orgánov verejného zdravotníctva |
| Zhotoviteľ poskytne objednávateľovi krátke zaškolenie alebo konzultáciu k implementácii HACCP systému a prevádzkového poriadku, najneskôr pri odovzdaní diela. |
| Zhotoviteľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách získaných počas realizácie zákazky a nesprístupniť ich tretím osobám bez písomného súhlasu objednávateľa |
| • Vrátane dopravy na miesto plnenia.• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. • Objednávateľ požaduje doručenie počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. |
| Na faktúre uviesť aj miesto dodania.• Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.• Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred |
| Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| • Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
| Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.• |
Kapitána nálepku1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
12.06.2025 15:40 — 23.06.2025 15:30
1,00 zákazka
799,50
799,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2025 08:24
10.06.2025 15:30
10.06.2025 15:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.06.2025 13:58 - Vstupná ponuka | 798,27 | € | Cena s DPH |
| 03.06.2025 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 798,27 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: