• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2025 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.06.2025 14:03

Detail zákazky Z20252526

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2025 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.06.2025 14:03

Základné údaje

Z20252526

OF-299893

zrušená

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Brúska na parkety, brúsne pásy a náhradné prachové vrecko

brúska na parkety, brúsny pás, prachové vrecko

  • 33136000-2 - Rotačné a brúsne nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Brúska na parkety, brúsne pásy a náhradné prachové vrecko
Funkcia
Brúsenie drevených javiskových podláh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brúska na parkety s rýchlou výmenou brúsneho pásu, pre brúsenie javiskových podláh (brúsenie malých a stredných plôch), nové aj staré parkety ks 1
Brúsny pás 200x650xK60 ks 10
Brúsny pás 200x650xK80 ks 10
Brúsny pás 200x650xK100 ks 10
Náhradné prachové vrecko ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Brúska na parkety 1 ks
- elektrický pohon : áno
- výkon motora : 2200W
- trieda ochrany : IP 55
- otáčky motora min : 2800/min.
- napätie : 230 V/50 Hz
- inštalačný rozmer v mm : 960x340x960
- otáčky valca min : 2000 ot./minútu
- priemer brusného valca : Ø176mm
- max. šírka brúsenia v mm : 200
- max. hmotnosť : 70kg
- vrátane integrovaného odsávania a prachového vrecka : áno
Referenčný produkt: Brúska na parkety HOLZMANN PSM3
V prípade ponúknutia tovaru, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
2. Brúsny pás 200x650xK60 10 ks
Upozornenie: "Brúsny pás 200x650xK60" musí byť kompatibilný s položkou č.1, ktorou je: "Brúska na parkety".
3. Brúsny pás 200x650xK80 10 ks
Upozornenie: "Brúsny pás 200x650xK60" musí byť kompatibilný s položkou č.1, ktorou je: "Brúska na parkety".
4. Brúsny pás 200x650xK100 10 ks
Upozornenie: "Brúsny pás 200x650xK60" musí byť kompatibilný s položkou č.1, ktorou je: "Brúska na parkety".
5. Náhradné prachové vrecko 30 ks
Upozornenie: "Náhradné prachové vrecko" musí byť kompatibilné s položkou č.1, ktorou je: "Brúska na parkety".
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia – do sídla Objednávateľa).
2. Objednávateľ požaduje tovar nový, nepoužitý, v originálnom balení, v prvotriednej kvalite a požadovaných parametrov.
3. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktu alebo plnohodnotného ekvivalentu spĺňajúceho požadovanú technickú špecifikáciu a vlastnosti tovaru. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
4. Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
5. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ predloženie dokumentácie (v slovenskom alebo českom jazyku) k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na plnohodnotný ekvivalent.
6. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
7. Predmet zákazky musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
9. Požaduje sa dodanie najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, v pracovných dňoch v čase 9,00 -14,00 hod. Oznámenie o dodaní minimálne 2 pracovné dni vopred.
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Musí ísť o nový, nepoužívaný a nevystavovaný tovar prvotriednej kvality. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
12. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je do 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
13. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby, náklady na dopravu zabezpečuje a hradí Dodávateľ.
14. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe minimálne 2 dni pred plánovaným dodaním. Dodanie v pracovných dňoch, presný čas dohodne Dodávateľ s Objednávateľom.
15. Vystavenie faktúry po dodaní tovaru so splatnosťou do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
16. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, kontaktnú osobu Objednávateľa a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

11.06.2025 09:00 — 25.06.2025 14:00

4,00 položky

1 599,00

1 300,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa požaduje predložiť obchodnú značku a presný typ ponúkaného produktu, vrátane technickej špecifikácie/produktových listov za účelom overenia si splnenia požiadaviek a parametrov, zadaných verejným obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2025 10:31

05.06.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 328
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS