• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2025 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2025 10:50

Detail zákazky Z20252521

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2025 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2025 10:50

Základné údaje

Z20252521

OF-300069

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10898026

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

50389301

KBM Trade s.r.o.

Nejedlého 49, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Malta opravná

termoizolácia, žiaruvzdornosť, malta

  • 44111520-2 - Tepelnoizolačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Malta opravná
Funkcia
opravná malta, vhodný typ: SEVEN PLAST 90R
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kg 1000
klasifikačná teplota °C 1800
maximálna zrnitosť MM 0 1
spotreba materiálu kg/dm3 3
1 balenie kg 25
skladovanie mesiac 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ produktu opravná hmota
surovinová báza - základ vysokohlinitý
klasifikačná teplota 1800 °C áno
väzba chemicko - keramická
fyzikálne vlastnosti EN ISO 1927
chemické vlastnosti EN ISO 12677
chemické zloženie - obsah AI2O3 85,0 %
chemické zloženie - obsah SiO2 <(˃˂˂ )˃  10 %
chemické zloženie - obsah Fe2O3 <(˃˂˂ )˃ 0,5 %
chemické zloženie - obsah P2O3 1 %
stav pri dodaní pripravené na použitie
balenie 25 kg plastové alebo plechové vedrá, plastové vrecia
požadovaná dokumentácia materiálový alebo technický list výrobku a karta bezpečnostných údajov v slovenskom jazyku
karta bezpečnostných údajov (KBÚ) musí byť vypracovaná podľa osobitného predpisu (nariadenie ES č. 1907/2006 v platnom znení áno
aktuálna KBÚ vyhotovená v štátnom jazyku v zmysle §6, ods.1 zákona č. 67/2010 Z.z. (chemický zákon) áno
Interné číslo materiálu kupujúceho 592990000016_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Vrátane dopravy na miesto plnenia
b) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky, osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový) a jednotkové ceny žiadame v rozpočte uvádzať maximálne na dve desatinné miesta (aj s prípadným zaokrúhlením ceny nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene , ktorá je výsledkom elektronickej aukcie z matematických dôvodov).
d) Dodávateľ pri každej položke rozpočtu uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie.
e) Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou  (materiálový list, technická dokumentácia, karta bezpečnostných údajov ... ) v slovenskom jazyku.
f) Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s technickými požiadavkami, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
g) Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
h) Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené zdržanie.
i) Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b - g, sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
j) Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry.
k) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12.06.2025 07:00 — 11.07.2025 14:00

1,00 celok

3 000,00

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.06.2025 09:27

09.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2025 09:59 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena bez DPH
09.06.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS