• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2025 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2025 16:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2025 17:00

Detail zákazky Z20252517

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2025 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2025 16:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2025 17:00

Základné údaje

Z20252517

OF-300040

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10903481

Objednávateľ

00329061

Mesto Gelnica

Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK

Dodávateľ

45860637

MET Slovakia, a.s.

Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na roky 2026 a 2027

zemný plyn, dodávka, distribúcia a preprava zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane prepravy distribučnou sieťou do 8 odberných miest ("OM")   odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre Odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sieti  sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedených odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy.
Obdobie dodávky zemného plynu je od 00:00 dňa 1.1.2026  do 24:00 dňa 31.12.2027, t. j. 24 mesiacov do všetkých OM odberateľa.
Pojmy Odberateľ a Objednávateľ uvádzané v texte tejto zmluvy treba považovať za identické a používajú sa alternatívne. Pojem Objednávateľ vychádza z názvoslovia OPEP a pojem Odberateľ z názvoslovia používaného v Energetických predpisoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 1 rok od 1.1.2026 do 31.12.2027  za všetky OM určená na základe skutočného odberu zemného plynu v roku 2024. MWh 1841,172
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia odberných miest (ďalej "OM")
1.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS000910806296
1.2 Adresa OM Požiarnicka 9 (Hasičská stanica)
1.3 Predpokladané  množstvo odberu plynu  za zmluvné obdobie v MWh 199,202
1.4 Tarifa pre odberné miesto M 6
2.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS000910804268
2.2 Adresa OM Slovenská 1 (Mestská knižnica)
2.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v MWh 231,848
2.4 Tarifa pre odberné miesto M7
3.1  Identifikácia OM -POD kód SKSPPDIS000910804275
3.2 Adresa OM Slovenská 49 (Materská škola)
3.3  Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v MWh 232,690
3.4 Tarifa pre odberné miesto M 7
4.1 Identifikácia OM -POD kód SKSPPDIS000910806297
4.2  Adresa OM Banícke námestie 9 (Klub dôchodcov)
4.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v MWh 81,426
4.4 Tarifa pre odberné miesto M 3
5.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód SKSPPDIS000910806300
5.2 Adresa OM Banícke nám. 4 (Mestský úrad)
5.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v MWh 357,556
5.4 Tarifa pre odberné miesto M 7
6.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS020919000269
6.2 Adresa OM Hlavná 117 (Materská škola)
6.3Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v MWh 3,468
6.4 Tarifa za odberné miesto M 1
7.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS010910002346
7.2 Adresa OM Hlavná 343/50 (priemyselný park)
7.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v MWh 711,596
7.4 Tarifa za odberné miesto M 8
8.1 Identifikácia OM-POD kód SKSPPDIS000921167341
8.2 Adresa OM Hlavná 111/21
8.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v MWh 23,386
8.4 Tarifa za odberné miesto M2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1 V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria  súčasť   Obchodných podmienok elektronickej platformy a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP).
1.2 Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do uvedených OM od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov vyššej moci a prípadov prerušenia distribúcie zemného plynu.
1.3 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest Odberateľa vrátane distribúcie a prepravy, aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov..
1.4  Odberateľ má právo bezodplatne vykonať zmeny v rozsahu odberných miest. Odberné miesta môžu počas platnosti zmluvy pribudnúť aj odbudnúť. Na každú takúto zmenu v rozsahu odberných miest sú povinné zmluvné strany uzavrieť dodatok k zmluve.
1.5 Nový Dodávateľ je povinný  vykonať s odbornou  starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa v zmysle tejto zmluvy, podmienok OPEP, OUEP a príslušných právnych predpisov tak, aby zabezpečil  splnenie všetkých  povinností Dodávateľa plynu a tým vytvoril  podmienky pre pravidelnú a plynulú dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy, a to bezodplatne.
2. MIESTO, ČAS A SPÔSOB PLNENIA ZMLUVY
2.1 Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta Odberateľa. Technické údaje a identifikácia  odberných miest  odberateľa  (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
2.2 Zmluvné obdobie dodávky zemného plynu do OM Odberateľa je obdobie od 1.1.2026 00:00 hod. do 31.12.2027 24:00 hod. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
2.3 Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu zemného plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
2.4 Dodávateľ umožní Odberateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe zemného plynu po fakturačných cykloch prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
2.5 Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude  dostupný na vybavovanie požiadaviek, e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude osobitne spoplatnená.
2.6 Akékoľvek neoprávnené  prerušenie dodávky zemného plynu okrem prípadov vyššej moci a v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
3. CENA
3.1 Cena za plnenie zákazky je stanovená v súlade s čl. V ods.5.1 a ods. 5.2 OUEP ako celková cena za dodávku zemného plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb a prepravy zemného plynu počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu zemného plynu, dĺžky trvania zmluvného obdobia, zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia za OM Objednávateľa uvedené v Špecifikáciách.
3.2 Ponúknutá cena bude cena za celé predpokladané množstvo odberu plynu za obdobie 24 mesiacov.
3.3  Dohodnutá cena  môže byť  zmenená iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecných právnych predpisov alebo rozhodnutím Úradu pre reguláciu sieťových odvetví. DPH, spotrebnú daň prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
3.4 Množstvá odobratého zemného plynu sú predpokladané. Skutočná spotreba zemného plynu verejného obstarávateľa môže byť za obdobie dodávky v tolerancii  -15%/+15% z predpokladaného  zmluvného ročného množstva zemného plynu dohodnutého pre všetky odberné miesta. Skutočná spotreba sa bude vyhodnocovať na ročnej báze. Za prekročenie alebo nedočerpanie ročného zmluvného množstva plynu v uvedenej tolerancii, nebude dodávateľ plynu uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie, poplatky ani iné znevýhodnenia.
3.4 Pokračovanie: Ak Odberateľ za vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne menšie ako dohodnutá dolná tolerancia odberu 85%, má Dodávateľ právo doúčtovať Odberateľovi poplatok za nedočerpanie množstiev. Ak Odberateľ  za vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne väčšie ako dohodnutá horná tolerancia odberu 115%, má Dodávateľ právo doúčtovať Odberateľovi  poplatok za prečerpanie množstiev. Poplatok za nedočerpanie resp. prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi Dolnou resp. Hornou toleranciou spotreby a skutočne odobratým množstvom) *0,003 €/kWh.
3.5 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami   (napr. poplatok za odberné miesto) s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu a nebude v sebe zahŕňať žiadne skryté poplatky.
4. PLATOBNÉ A FAKTURAČNÉ PODMIENKY
4.1 Vyúčtovacím obdobím, pre ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla je kalendárny rok, t. j. od 1.1. do 31.12.. Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu bude vždy k 31.12. kalendárneho roka a vyúčtovacia faktúra  bude vystavená  najneskôr do 15.1  nasledujúceho roka pre každé odberné miesto samostatne.
4.2 Dodávateľ bezplatne vystaví vyúčtovacie faktúry jednotlivo pre každé odberné miesto, každá faktúra bude doručená do miesta sídla Odberateľa. Vyúčtovacia faktúra so zohľadnením pravidelných  mesačných platieb, a to prípadný nedoplatok resp. preplatok, má splatnosť do 14. kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia.  Faktúry musia obsahovať  náležitosti daňového dokladu.
4.3 Úhrada faktúr sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku a úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene  EURO (€). Okrem faktúry v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru Odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe.
4.4 Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Odberateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby/ zálohy na základe vystaveného platobného kalendára, a to vo výške 1/12 predpokladanej ročnej  spotreby plynu, a to pre každé odberné miesto samostatne. Splatnosť  zálohových faktúr/preddavkových platieb je do 15 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. Platobný kalendár bude odberateľovi predložený pri začatí dodávky plynu.
4.5 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, chybou v počítaní a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
4.6 Žiadna zo zmluvných strán  nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho  písomného súhlasu  druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Odberateľa je oprávnený  vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie  práv a povinností bez predchádzajúceho  písomného súhlasu druhej zmluvnej  strany  je neplatné.
5. DOKLADY
5.1  Dodávateľ predloží  najneskôr do 10 pracovných  dní odo dňa uzatvorenia zmluvy  s Odberateľom nasledujúce dokumenty:
- doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona  č. 251/2012 Z.z.  v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu.
- platnú zmluvu uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2026, 2027  s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve.
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade so špecifikáciou OM, platnými OPEP a OUEP, v ktorej  uvedie  podrobnú štruktúru ceny- podrobný spôsob  výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu  všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Rozčlenenie sa vykoná za každé odberné miesto samostatne. Kalkulácia ceny bude neoddeliteľnou prílohou tejto zmluvy.
-  dodávateľom vystavený a  potvrdený list s kontaktnými  údajmi oprávnenej  osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať  minimálne  tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom  oprávnenej kontaktnej osoby  pre účely  zasielania  informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
6. SPOLOČNÉ USTANOVENIA
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, obchodné podmienky elektronickej platformy a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
6.2 Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných  požiadavkách na plnenie  sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6.3 Ak sa zistí po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS EP konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona o verejnom obstarávaní, a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený Objednávateľ  od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť.
6.4 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa predchádzajúceho bodu  tejto zmluvy,  Dodávateľ  nie je oprávnený uplatniť si voči Odberateľovi akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy, a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy, a to ani sčasti.
6.5 V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie zemného plynu povinný oznámiť odberateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie zemného plynu bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu odberateľa.
6.6 Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku zemného plynu pre odberateľa  aj v prípade, ak dôjde  k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
6.7 Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
6.8 Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPEP, časť 2- Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV, bod 4.4).

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 3.4 Množstvá odobratého zemného plynu sú predpokladané. Skutočná spotreba zemného plynu verejného obstarávateľa môže byť za obdobie dodávky v tolerancii  -15%/+15% z predpokladaného  zmluvného ročného množstva zemného plynu dohodnutého pre všetky odberné miesta. Skutočná spotreba sa bude vyhodnocovať na ročnej báze. Za prekročenie alebo nedočerpanie ročného zmluvného množstva plynu v uvedenej tolerancii, nebude dodávateľ plynu uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie, poplatky ani iné znevýhodnenia.
Navrhnutá hodnota Skutočná spotreba zemného plynu verejného obstarávateľa môže byť za obdobie dodávky v tolerancii -10 % / + 10% z celkového zmluvného ročného množstva zemného plynu dohodnutého pre všetky odberné miesta. Skutočná spotreba sa bude vyhodnocovať na ročnej báze a pre všetky odberné miesta.Za prekročenie alebo nedočerpanie ročného zmluvného množstva plynu, v uvedenej tolerancii, nebude dodávateľ plynu uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie, poplatky ani iné znevýhodnenia.

Štandardná tolerancia odberu plynu je vo výške 90 až 110 %. Dodávateľ nevie dodatočne navýšiť zmluvné množstvo za rovnakú cenu aká bola v súťaži nakoľko plyn bol nakúpený pre odberateľa v čase súťaže. V prípade tolerančného pásma viac ako 10% je dodávateľ nútený do ceny zahrnúť vyššie riziko z nedočerpania, prípadne prečerpania predpokladaného odberu, a tým nevie ponúknuť najvýhodnejšiu cenu.

Názov
Pôvodná hodnota 3.4 Pokračovanie: Ak Odberateľ za vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne menšie ako dohodnutá dolná tolerancia odberu 85%, má Dodávateľ právo doúčtovať Odberateľovi poplatok za nedočerpanie množstiev. Ak Odberateľ  za vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne väčšie ako dohodnutá horná tolerancia odberu 115%, má Dodávateľ právo doúčtovať Odberateľovi  poplatok za prečerpanie množstiev. Poplatok za nedočerpanie resp. prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi Dolnou resp. Hornou toleranciou spotreby a skutočne odobratým množstvom) *0,003 €/kWh.
Navrhnutá hodnota Pokračovanie:Ak Odberateľ poruší svoj záväzok tým, že za Vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne menšie ako dohodnutá Dolná tolerancia odberu 90%, má Dodávateľ právo doúčtovať Odberateľovi zmluvnú pokutu - tzv. poplatok za nedočerpanie množstiev. Ak Odberateľ poruší svoj záväzok tým, že za Vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne väčšie ako dohodnutá Horná tolerancia odberu 110%, má Dodávateľ právo doúčtovať Odberateľovi zmluvnú pokutu - tzv. poplatok za prečerpanie množstiev.

Štandardná tolerancia odberu plynu je vo výške 90 až 110 %. Dodávateľ nevie dodatočne navýšiť zmluvné množstvo za rovnakú cenu aká bola v súťaži nakoľko plyn bol nakúpený pre odberateľa v čase súťaže. V prípade tolerančného pásma viac ako 10% je dodávateľ nútený do ceny zahrnúť vyššie riziko z nedočerpania, prípadne prečerpania predpokladaného odberu, a tým nevie ponúknuť najvýhodnejšiu cenu.

Názov
Pôvodná hodnota 3.4 Pokračovanie: Ak Odberateľ za vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne menšie ako dohodnutá dolná tolerancia odberu 85%, má Dodávateľ právo doúčtovať Odberateľovi poplatok za nedočerpanie množstiev. Ak Odberateľ  za vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne väčšie ako dohodnutá horná tolerancia odberu 115%, má Dodávateľ právo doúčtovať Odberateľovi  poplatok za prečerpanie množstiev. Poplatok za nedočerpanie resp. prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi Dolnou resp. Hornou toleranciou spotreby a skutočne odobratým množstvom) *0,003 €/kWh.
Navrhnutá hodnota *Pokračovanie Poplatok za nedočerpanie resp. prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi Dolnou/ resp. Hornou toleranciou spotreby a skutočne odobratým množstvom) * 0,005 €/kWh

Štandardná tolerancia odberu plynu je vo výške 90 až 110 %. Dodávateľ nevie dodatočne navýšiť zmluvné množstvo za rovnakú cenu aká bola v súťaži nakoľko plyn bol nakúpený pre odberateľa v čase súťaže. V prípade tolerančného pásma viac ako 10% je dodávateľ nútený do ceny zahrnúť vyššie riziko z nedočerpania, prípadne prečerpania predpokladaného odberu, a tým nevie ponúknuť najvýhodnejšiu cenu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícke námestie 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2027 00:00

1 841,17 MWh

165 467,00

134 526,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2025 12:42

10.06.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 309
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2025 09:52 - Vstupná ponuka 159 900,00 € Cena s DPH
09.06.2025 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 159 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS