• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2025 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2025 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 10:30

Detail zákazky Z20252512

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2025 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2025 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 10:30

Základné údaje

Z20252512

OF-300071

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10886721

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a pomôcky na manipuláciu s materiálom

prostriedok manipulačný, vozík univerzálny , upínací pás

  • 42418500-4 - Mechanické manipulačné zariadenia
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 44423340-6 - Príslušenstvo na manipuláciu s tovarom na báze oceľových lán
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rohové transportné plošiny, do 600 kg
Funkcia
Jednoduché a variabilné riešenie sťahovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo sada 2
Nosnosť kg 600
Dĺžka mm 265
Šírka mm 265
Výška mm 85
Svetlá výška mm 27
Priemer kolieska mm 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ jazdných koliesok otočné
Materiál oceľ
Behúň kolieska polyamid
Štyri sťahovacie plošiny
Každá plošina je vybavená tromi nešpiniacimi kolesami
Nízka výška a protišmykový povrch plošín uľahčujú manipuláciu s bremenami
 2. Schodisková Rudla s nosnosťou 250 kg
Funkcia
Zabezpečenie na plynulejšiu a bezpečnejšiu jazdu po schodoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Nosnosť kg 250
Výška rudly mm 1000 1050
Šírka rudly mm 400 430
Dĺžka plošiny mm 400 420
Šírka plošiny mm 130 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolesá -Špeciálna konštrukcia nápravy a použitie trojitých kolies zaisťuje ľahké stúpanie a splavovanie schodov -Plne zliatinové PVC gumové kolesá
Prevedenie schodisková
 3. Záhradný vozík alebo ekvivalent
Funkcia
Prepravný vozík 3v1 príves, vozík a fúrik
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Kapacita L 220
Nosnosť kg 500
Priemer kolies cm 26 33
Otočné oje s dĺžkou cm 70 80
Dĺžka vozíka cm 100 140
Výška vozíka cm 80 110
Šírka vozíka cm 50 65
Výška bočnice cm 30 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolesá na ložiskách, pumpované, dve nápravy
Kovová konštrukcia lakovaná práškovou farbou
Možnosť demontáže bočníc
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Martin
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia tovaru.
Dodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH.
Objednávateľ požaduje aby Dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa 2 pracovné dni vopred pred ich dodaním.
Dodanie v čase od 07,00 hod. do 13,00 hod.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu. vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
V prípade, že Dodávateľovi nebol umožnený vstup do objektu z dôvodu nesplnenia povinnosti, ktorých plnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, Objednávateľ považuje plnenie zmluvy za nedodané.
V prípade, ak Dodávateľ nedodá tovar včas podľa podmienok tejto zmluvy, je Dodávateľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny riadne a včas nedodaného tovaru, a to za každý, aj začatý, deň omeškania.
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

11.06.2025 08:00 — 27.06.2025 14:00

1,00 zákazka

1 000,00

499,01

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2025 08:35

05.06.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 77
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2025 14:10 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
04.06.2025 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS