• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2025 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2025 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 11:55

Detail zákazky Z20252510

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2025 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2025 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 11:55

Základné údaje

Z20252510

OF-300076

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10886723

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hry

stolný futbal, elektronický terč, šípky, hroty na šípky

  • 37500000-3 - Hry a hračky; lunaparky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolný futbal
Funkcia
Pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolný futbal ks 3
Hrúbka tyče mm 15,9 16,00
Rozmery stola - šírka cm 73
Rozmery stola - dĺžka cm 140
Rozmery stola - výška cm 87
Rozmery ihriska - šírka cm 68 69
Rozmery ihriska - dĺžka cm 117 119
Rozmery bránky - šírka cm 8 8,5
Rozmery bránky - dĺžka cm 20 20,5
Hrúbka steny mm 25
Hmotnosť kg 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál tela stola MDF.
Vystužené hracie pole áno.
Rohy stola skosené v chrómovom prevedení.
Materiál tyče leštená oceľ.
Rúčky protišmykové.
Nohy stola výškovo nastaviteľné s gumovou ochranou podlahy, veľkosť 9,5 x 9,5 cm.
Figúrky maľované.
Držiaky nápojov áno.
Obsah balenia stolný futbal, min. 2 x loptička, 2 x držiak na nápoje, 2x počítadlo, návod.
 2. Elektronický terč
Funkcia
Pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektronický terč ks 3
Hier počet 36
Varianty hier počet 580
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určené pre 1-8 hráčov.
Typ elektronický.
Display min. 4xLED.
Zvukové efekty áno.
Obsah balenia 6x šípok, 20x hrotov, adaptér 4,5 V 500mA, návod.
 3. Šípky pre elektronický terč (v každej sade po 3ks)
Funkcia
Pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šípky pre elektronický terč (v sade po 3ks) sada 12
Hmotnosť 1 šípky g 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ šípky soft (na elektronické terče).
Materiál tela šípky mosadz.
Závit 2BA.
Balenie obsahuje 3 ks komplet šípok s mäkkými hrotmi (plastovými), cestovné puzdro.
 4. Náhradné hroty na šípky
Funkcia
Pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradné hroty na šípky balenie 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsah balenia 30 ks hrotov.
Určené na terče elektronické.
Typ soft.
Závit 2BA.
Kompatibilné s položkou č.3 (sada šípok na elektronický terč)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ na vlastné náklady zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením, stratou až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v mieste dodania. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti v plnej miere zodpovedá dodávateľ.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Dodávateľ zašle elektronicky do 2 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu s uvedením presných názvov a cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom neporušenom balení od výrobcu v požadovanom množstve a vo vyhotovení v súlade so špecifikáciou predmetu zmluvy (tovaru), s návodom na obsluhu a údržbu.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä identifikačné údaje zmluvných strán, číslo zmluvy, dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy, naraz, jedným dodaním, nie čiastkovo.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude dodací list. Objednávateľ žiada zasielať  faktúru na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je určená obchodným zákonníkom (30 kalendárnych dní).
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Dňom doručenia novej, opravenej faktúry objednávateľovi začne plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Pre potreby dodania tovaru, objednávateľ povolí vstup do svojich objektov. Dodávateľ, resp. jeho  pracovníci sú povinní dodržiavať režim pracoviska, vstupu do objektov, bezpečnostných opatrení pri pohybe a prácach vo vojenskom objekte, strpieť obmedzenia vyplývajúce z ochrany utajovaných skutočností, ktoré stanoví objednávateľ.
Všetky predkladané dokumenty dodávateľa musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.06.2025 08:00 — 15.07.2025 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 263,05

1 026,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2025 08:36

05.06.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 84
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2025 10:43 - Vstupná ponuka 1 263,05 € Cena s DPH
05.06.2025 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 263,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS