• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2025 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2025 11:00

Detail zákazky Z20252482

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2025 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2025 11:00

Základné údaje

Z20252482

OF-300033

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10892292

Objednávateľ

36856096

Plemenárske služby Slovenskej republiky, štátny podnik

Starohájska č.29, Bratislava, 85227, SVK

Dodávateľ

35848189

Lambda Life a.s.

Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolová odstredivka (centrifúga)

centrifúga, laboratórny prístroj, odstreďovanie

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Centrifúga
Funkcia
stolová laboratórna centrifúga (odstredivka), stolová odstredivka, kompaktná, všestranná na všeobecné použitie, umožňuje vykonávať prakticky akékoľvek centrifugačné úlohy vrátane odstredenia doštičiek, skúmaviek s krvou, bunkovej kultúry a cytológie. S vymeniteľným rotorom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
otáčky za minútu min-1 2000 16000
nastavenie otáčok po min-1 10
relatívna odstredivá sila RCF 24900
hlučnosť dB(A) 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
maximálna kapacita 4 x 200 ml / 6x 94 ml
možnosť výmeny rotora
stolová
impulzné tlačidlo pre krátke odstreďovanie
jednoduché ovládanie pomocou klávesnice alebo ovládacieho gombíka
pamäť programov
stupne zrýchlenia a spomalenia min 8
 2. Rotor
Funkcia
rotor kompatibilný pre centrifúgu ktorá tvorí položku 1 tejto objednávky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet jamiek počet 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vhodné pre skúmavky eppendorf objemu 2 ml
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ požaduje dodanie prístroja, ktorý spĺňa parametre uvedené v predmete zákazky alebo má parametre lepšie.
Záručná doba na prístroj je minimálne 2 roky od dátumu doručenia prístroja. Záručná doba je uvedená vo faktúre alebo v dodacom liste prístroja.
Prístroj má manuál v papierovej alebo elektronickej forme v slovenskom jazyku.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty
Po zazmluvnení poslať na kontaktnú emailovú adresu do 5 pracovných dní parametre prístroja a jeho typ a značku.
Názov Upresnenie
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: a) počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť zistené a reklamované vady.
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: b) vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: c) dodávateľ garantuje uplatnenie reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku v Slovenskej republike : adresa, kontaktný e-mail a telefónne číslo na servisné stredisko budú uvedené v dodacom liste
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného pozáručného servisu s nasledovnými podmienkami: a) vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného pozáručného servisu s nasledovnými podmienkami: b) dodávateľ garantuje pozáručný servis v servisnom stredisku v Slovenskej republike : adresa, kontaktný e-mail a telefónne číslo na servisné stredisko budú uvedené v dodacom liste

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlohovecká 7 , Lužianky, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.06.2025 07:00 — 11.08.2025 14:00

1,00 objednávka

3 900,00

3 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.05.2025 10:12

06.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 201
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2025 16:51 - Vstupná ponuka 3 900,00 € Cena bez DPH
06.06.2025 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 775,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS